Att applådera ett så aggressivt och närmast sjukligt utfall som det Silvana presterade på galan säger en hel del om den publiken.
Tyckte ändå att Pekka Heinos leende hade en touch av både skräck och sammanbitenhet när han klappade händer åt psykbrytet. Men det kanske bara är jag som projicerar.
Tyckte ändå att Pekka Heinos leende hade en touch av både skräck och sammanbitenhet när han klappade händer åt psykbrytet. Men det kanske bara är jag som projicerar.
Haha jag lade också märke till Pekka i det här klippet. Första gången han syns i bild ser han totalt ointresserad av att klappa men sen så märker han att han är i bild och ser att alla andra klappar så han lägger på ett leende och klappar duktigt händerna.
Men fy fan hur vidrig får man bli? Står och viftar med fingret som någon jävla idiot. Hoppas hon skäms så inåt helvete efter hur hon betedde sig den där kvällen.
Jag reagerade likadant på hans min, det såg nästan ut som att han skämdes. Seriöst hon måste ha någon psykisk störning av något slag för så där beter sig inte en frisk människa.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!