2015-02-15, 20:24
Medlem
Aggressiv, invandrare, halvsyrier, halvlett, lesbisk, rappare, vänster, självupptagen, mediakåt, sd-hatare, spelar samhällets offer.
Citera
2015-02-15, 20:25
Medlem
Att applådera ett så aggressivt och närmast sjukligt utfall som det Silvana presterade på galan säger en hel del om den publiken.
Citera
2015-02-15, 20:59
Medlem
Douche-chills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Att applådera ett så aggressivt och närmast sjukligt utfall som det Silvana presterade på galan säger en hel del om den publiken.
Tyckte ändå att Pekka Heinos leende hade en touch av både skräck och sammanbitenhet när han klappade händer åt psykbrytet. Men det kanske bara är jag som projicerar.
Citera
2015-02-16, 01:48
Medlem
vanligvaniljs avatar
https://www.youtube.com/watch?v=rip8yXO6Nxs

hahahah
Citera
2015-02-16, 02:09
Medlem
haha skivorna säljer dåligt så hon måste få uppmärksamhet på något sett
Citera
2015-02-16, 03:25
Medlem
Langnasas avatar
Påminner lite om en arg bebis, dvs det blir lite gulligt sådär, fast när det är vuxna blir det mer WTF?

Jävla dåligt flyt i sitt snack (var hon inte rappare?) "vi HBTQ.... per-soner." Haha.

Det var nog rätt brunt i byxorna efteråt kan man gissa
Citera
2015-02-16, 06:05
Medlem
drunknars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Douche-chill
Tyckte ändå att Pekka Heinos leende hade en touch av både skräck och sammanbitenhet när han klappade händer åt psykbrytet. Men det kanske bara är jag som projicerar.

Haha jag lade också märke till Pekka i det här klippet. Första gången han syns i bild ser han totalt ointresserad av att klappa men sen så märker han att han är i bild och ser att alla andra klappar så han lägger på ett leende och klappar duktigt händerna.
Citera
2015-02-16, 13:45
Medlem
Men fy fan hur vidrig får man bli? Står och viftar med fingret som någon jävla idiot. Hoppas hon skäms så inåt helvete efter hur hon betedde sig den där kvällen.

Blir fan äcklad....
Citera
2015-02-16, 14:08
Medlem
thickbeard.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Douche-chill
Jag reagerade likadant på hans min, det såg nästan ut som att han skämdes. Seriöst hon måste ha någon psykisk störning av något slag för så där beter sig inte en frisk människa.
Citera
2015-02-16, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Volta1745
Aggressiv, invandrare, halvsyrier, halvlett, lesbisk, rappare, vänster, självupptagen, mediakåt, sd-hatare, spelar samhällets offer.

Hon är halvlitauiska. Hennes mor är från Litauen, inte Lettland.
Citera
2015-02-16, 14:44
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vanligvanilj
https://www.youtube.com/watch?v=rip8yXO6Nxs

hahahah
Gillade denna kommentaren:

Afghanen3 timmar sedan

Barn och ungdomar: Här har ni beviset på varför man inte skall använda droger!

Citera
2015-02-16, 16:11
Medlem
Langnasas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volta1745

Häxblandning, kallas det. Resultatet kan ses i videon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in