Citat:
Ursprungligen postat av
Gsmteknik
Tror dom lagt ganska duktiga pengar på att utveckla AI servrar och knappast att dom laddar upp källkoden så att Experter på Flashback kan analysera och Gnälla

Ja matematik handlar om allt allt är baserat på hi lo positiv negativ etta o nolla

Att det kryllar av beräkningar människor inte kan klura ut men en AI kan göra det på kort tid verkar inte folk se som något konstigt..
Att de som driver AI servrar drar in sjuka pengar från användandet att folk kopplat olika chat appar och annat till det är sånt folk klassar som små potatis..
Men fortfarande samma problem AI är för smart och människor är för korkade därför kommer AI missbrukas att vi tar fram lösningar på sånt vi inte skall kunna lösa osv..
Dessutom så gör AI saker och ting på eget bevåg precis som om AI får en personlighet och gör saker den inte är kodad att göra..
Skulle man begränsa AI att vara ett register sökningsverktyg eller en jävla translator så inga problem

Men man sätter det i bilar och annat och vapen osv och AI har en egen vilja och det kommer utvecklas mer där är en stor fara..
AI själv kan skapa stora problem men människor som har fullständig access till ai kommer förmodligen skapa stärre problem

Jag har alltid fel och klassas som en idiot om nån i tråden kallar mig dum i huvet eller nåt men det skiter jag i för jag säger bara min åsikt
Du går in i fibonatisekvensen och ser att jag råkade missa 34, det gör att jag garvar fittan av kuken då du tar skiten på allvar och börjar märka på slarvfel för att du inte ens har det minsta skit att komma med.
Fan du är verkligen en sopig människa.
Din polare gsmteknik är endast okunnig,, inte som du, en otrevlig horunge utan kunskap men som är bra på att klanka ned på skit när de står svarslösa.
Hade älskat att prata med dig öga mot öga!
Du är den mest hjärndöda jag någonsin skrivit med och jag skulle skämmas om jag vore du, men fortsätt.
Cyborg är klockren i jämnförelse utan att skämta ens.
Detta är ren underhållning.
Edit : gsmen citerade dig visst, du är snäll bubben😘
Det är din tankekompanjon "aerik86" eller vad ärkemongot heter som inte kan lära sig att Open AI ej styr världen genom bokstäver.
Inget ont, endast citeringsmiss😉
Men du kan gärna förklara för mig hur " den gör saker på eget bevåg"om du känner för det.
Annars ha det bäst😀