2021-03-01, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonas32
Finns nakenbilder på honom, som är enkla att hitta. Hans icloud hackades. Och nej, inte ser det ut som 25+.

Länk?
Citera
2021-03-01, 00:37
Medlem
Bdonks avatar
Citat:
Finns nakenbilder på honom, som är enkla att hitta. Hans icloud hackades. Och nej, inte ser det ut som 25+.
Hur kan man hitta dom bilderna? Tacksamt med en ledtråd till det!
Citera
2021-03-01, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bdonk
Hur kan man hitta dom bilderna? Tacksamt med en ledtråd till det!

Googla Benjamin ingrosso nude
Senast redigerad av jonas32 2021-03-01 kl. 11:38. Anledning: Länken blev fel
Citera
2021-03-01, 16:03
Medlem
Bdonks avatar
Citat:
Googla Benjamin ingrosso nude
Tack för tipset! På bilden jag hittade ser man Benjamin med rabarbersvaj så den fulla storleken är inte helt klar, men han ligger definitivt inne med över medel i alla fall. Sen beror det på om han är en grower eller en shower, men oavsett så verkar han ha 20+ centimeter gott och väl i alla fall. Benjamin är helt klart välutrustad och han behöver verkligen inte skämmas för sig.
Citera
2021-03-03, 00:25
Medlem
bjornesmagasin2s avatar
Så nu till den stora miljonfrågan: är Benjamin bög eller inte?
Citera
2021-03-03, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bjornesmagasin2

Bisexuell. Ska tydligen ha gjort saker med Sandman.
Citera
2021-03-04, 02:29
Medlem
Pale Riders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bjornesmagasin2
Han är sveriges Ricky Martin.
Korkad på ett sätt som är knäckande.
Pappans arab-gener hjälper inte mycket heller.

Allt sammanfattas tidigt i tråden:
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Som jag sa, Wahlgrens har betett sig korkat långt innan tv-serien var påkommen. Du kanske är för ung för att minnas det. Att bara hänvisa till tv-serien håller därför inte.
Det ligger i generna.

Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Han har säkert på vissa områden låg intelligens, men som han är i Wahlgrens Värld, nej mycket där är manus och förstärkningar. Samma sak gäller hans syster. Man hör rätt ofta i serien när hon säger korkade saker att det är manus.

...

Ingen har sagt att de är raketforskare på fritiden och för intelligenta samtal om livets mening i intellektuella sammanhang. Allt är inte svart eller vitt. Men de är inte så korkade som serien visar.

I alla kanaler? I alla tidningar?
Knappast. Återigen, han beter sig likadant oavsett sammanhang.
Alltså är det inga repliker som han ständigt matas med.
Eller menar du att han får färdiga repliker när han intervjuas också, som t ex i Skavlan?
Gällande hans utbrott och tjurighet så är det ju ett resultat av curling och bortskämdhet. Både Pernilla och Bianca har ju även bekräftat detta, att Benjamin har särbehandlats (och blivit därefter).
Detta är således heller inte skådespel, sen kan ju vissa saker förstärkas men att han har temperament och blir tjurig är inget nytt.

Benjamin var känd redan som barn och har uppträtt sen tidig ålder.
Marknadsföringen finns kvar oavsett. Att "spela" korkad vinner han ingenting på, tvärtom.
Vem vill bli marknadsförd som en söndercurlad idiot och samtidigt försöka ha en seriös karriär inom musikbranschen?

Jag har inte sagt att det inte är mycket manus. Det jag säger är att de inte får en massa repliker lagda i sina munnar hela tiden som du vill ha det till. Grunden finns där alltid, även om vissa saker kan förstärkas. Bianca säger ju t ex en massa korkade saker spontant på sin youtube-kanal också, även Benjamin har synts till där. Det är knappast någon från Wahlgrens värld som har skrivit några repliker till dem där.
Återigen, beteendet är detsamma oavsett sammanhang.
Man får alltså bedöma hur personen ifråga beter sig i andra sammanhang och inte bara i ett visst tv-program. Sammantaget blir därför intrycket att Benjamin & co är precis så korkade som de framställs.

Det jag inte fattar är varför människor som du hela tiden ska skylla på vinklar, redigering och manus.
Det visar inte att du är insatt, det visar att du anammar ett synsätt som kommit på senare år där man alltid ska skylla på utomstående orsaker och där ingenting kan vara riktigt, allt är på låtsas och fejk.
Det om något är otroligt korkat. Särskilt när personerna beter sig likadant utanför tv-serien.
Ibland är faktiskt saker och ting precis som de ser ut.
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Det var vid det tillfället som han fick totalt spel och tjurigt rusade iväg för att han inte klarade av en sån pass simpel sak som att rengöra en gammal trappa eller vad det var. Så bortskämd och omogen.

Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Bla bla...

Han är säkert korkad, men inte så korkad som i serien. Så ditt argument om att han är korkad börjar bli rätt tröttsamt. Ja han är nog korkad, men inte som i serien!

Du vet inte hur TV funkar. Men mår du bättre av att tro att dessa människor är så där korkade så kul för dej

Det är snarare du som blundar för sanningen eftersom du - fortfarande - bara utgår från beteendet i ett visst program och skyller på vinklingar och manus och därmed tror dig vara medveten om tv-produktion. Jag har inte förnekat att det finns manus i form av aktiviteter osv men det jag säger är att det heller inte är helt regisserat med repliker som du vill få det till.
Jag har även sagt att man får se till hela bilden, vilket är hur Benjamin beter sig i alla offentliga sammanhang, i andra program, youtube-kanaler, intervjuer osv.
Intrycket blir ändå detsamma. Hur kan detta komma sig menar du? I dessa andra sammanhang är han ju inte lika styrd av "manus" isåfall. Eller orkar han och hans familj spela extra korkade alltid? Föga troligt.

För övrigt behöver man inte träffa någon privat för att få en uppfattning om personen.
Grunden finns alltid kvar, ingen orkar spela en karaktär hela tiden i offentliga sammanhang utan givetvis speglar det hur personen även är i verkliga livet. Om något, skulle jag säga att Benjamin är ännu värre privat eftersom han offentligt iallafall ibland försöker uppföra sig och framstå som trevligare än vad han är osv.

Återigen - jag utgår inte enbart från serien. Jag ser till alla sammanhang där jag sett honom och hans familj. Alla ger de ett korkat intryck oavsett sammanhang och precis lika korkade som i tv-serien.
Alltså finns det ingen logik till att beteendet skulle vara särskilt överdrivet som du envisas med att hävda.
Citera gärna, annars är det borta på någon timme...
Citera
2021-03-04, 07:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bdonk
Tack för tipset! På bilden jag hittade ser man Benjamin med rabarbersvaj så den fulla storleken är inte helt klar, men han ligger definitivt inne med över medel i alla fall. Sen beror det på om han är en grower eller en shower, men oavsett så verkar han ha 20+ centimeter gott och väl i alla fall. Benjamin är helt klart välutrustad och han behöver verkligen inte skämmas för sig.

Haha, googlade och det där är inte 20cm. Finns en bild med stånd och tror knappt den är 15+ och hans hand kan ta ett rejält tag om den så bred är den inte heller.
Citera
2021-03-04, 07:16
Avstängd
thaimans avatar
Vilken underbar diskussion om hur stor kuk någon har😡 Benjamin är en av de största talanger Sverige har fått fram, varesej stor eller liten kuk.
Barnsligt? Nej idiotiskt.
Citera
2021-03-05, 02:18
Medlem
Vet någon på vilket gym Benjamin tränar? Enligt vad jag förstår så bor han vid Odenplan och däromkring finns väl ett antal olika gym.
Citera
2021-03-05, 03:14
Medlem
Pale Riders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Vilken underbar diskussion om hur stor kuk någon har😡 Benjamin är en av de största talanger Sverige har fått fram, varesej stor eller liten kuk.
Barnsligt? Nej idiotiskt.
Han är fan ingen talang.
Och du är en sopa.
Det räcker så.
Citera
2021-03-05, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pale Rider
Han är fan ingen talang.
Och du är en sopa.
Det räcker så.
Kan man slippa se honom och hans familj? De är överallt....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in