2020-10-09, 18:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fonzen
Läxa nr 1, köp aldrig noname, du vet aldrig vad du får istället. Och random länks ledar ofta till scamning.

Den shoppen finns på ett forum med massa gröningar så det är väl ingen no name

Finns ett par shoppar som säljer sarms i Sverige och även på Flugsvamp darknet med escrow dessutom en sarms stack (vilket är det bästa för topic) där för det är det ni måste göra, ni måste stacka sarmen för bästa resultat = precis som man gör med steroider

Det finns ingen one and only tablett eller injektion för idealkroppen

men varför köper ni inte steroider istället när det är såna resultat ni verkar vilja få? Anavar? Turinabol? Testosterone U, Primobolan?
Citera
2020-10-11, 09:32
Medlem
Min labråtta körde osta från s*King med klena resultat. Däremot sänktes testonivåerna hos stackaren, återhämtade sig efter ca 2 månader. Han svarade desto bättre på testo-e (p gav acne och c:et gav inte lika hög sexdrift så antagligen lågdoserat.) Max T-e kan man dock lita på då han är gammal i gamet så återkommer alltid dit.
Utöver det så gav osta "torra leder", inte skitkul om man gillar att springa då och då.
Citera
2020-10-11, 21:34
Medlem
Tja! Jag har lite allmänna funderingar. Var köpte du ifrån? Känner/ser du stor skillnad? Är det värt?
Jag har aldrig testat men är sugen att ge det en chans och se om det blir nån skillnad!
Citera
2020-10-11, 22:10
Medlem
fnyrrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonisa1999
Tja! Jag har lite allmänna funderingar. Var köpte du ifrån? Känner/ser du stor skillnad? Är det värt?
Jag har aldrig testat men är sugen att ge det en chans och se om det blir nån skillnad!

För att bulka på dig är min uppfattning att Osta inte kommer ge dig mycket. Att däremot behålla massa under deff och jobba bort lite fett är där du kommer ha nytta av den. Kombinerad med cardarine har du en okej stack för att steppa upp din cardio och behålla muskler.
Citera
2020-10-12, 14:04
Medlem
Emolls avatar
Vilken PCT bör man använda efter en cykel där man stackar Rad 140 tillsamans med LGD-4033?
Senast redigerad av Emoll 2020-10-12 kl. 14:07.
Citera
2020-10-12, 19:45
Medlem
Bigbadmotherfuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emoll
Vilken PCT bör man använda efter en cykel där man stackar Rad 140 tillsamans med LGD-4033?

Varför stacka två sarms som kommer slåss om samma receptorer?

MVH
Citera
2020-10-12, 20:56
Medlem
Emolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigbadmotherfucker
Varför stacka två sarms som kommer slåss om samma receptorer?

MVH

Det ska ju vara den bästa kombon för att bygga massa, av det jag lyckats läsa mig till. Bla här:
https://secec.org/sarms-stack/

"The most popular sarms stack for bulking is a combination of RAD-140 and LGD-4033. They are both known as the best compounds for increasing lean muscle mass and raw power."

Dock så var ju inte detta svaret på min fråga?
Citera
2020-10-12, 23:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TATTI83
Om jag nu skulle köra en kur till i framtiden på en annan SARM t ex RAD140 (har jag funderingar på) hur länge bör man vänta mellan kurerna isåfall?
MVH styrkekramar!

Hur länge hade du tänkt köra Ostarine? Generellt så verkar ju rådet vara att ta en paus lika länge som du ligger på, så säg en 8 veckor på, och 8 veckor paus innan du hoppar på något annat.
Citera
2020-10-14, 09:04
Medlem
Bigbadmotherfuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emoll
Det ska ju vara den bästa kombon för att bygga massa, av det jag lyckats läsa mig till. Bla här:
https://secec.org/sarms-stack/

"The most popular sarms stack for bulking is a combination of RAD-140 and LGD-4033. They are both known as the best compounds for increasing lean muscle mass and raw power."

Dock så var ju inte detta svaret på min fråga?

Du bör med all välvilja från min sida lära dig mer om vad du stoppar dig än att läsa in anekdoter från en sarmsblogg. Du kan och kommer förmodligen göra mer skada än nytta för dig själv.

MVH
Citera
2020-10-15, 14:00
Medlem
så har kört anavar nu i 50 dagar, ska köra pct i en månad innan jag hoppar på rad140.

finns det något jag kan köra samtidigt som min pct månad, som inte kommer få mig må kasst pågrund av min nedstägning efter anavar ?

typ mk677 kanske ?
Citera
2020-10-18, 02:18
Medlem
https://lawline.se/answers/ar-ligandrol-och-enobosarm-dopingklassade-preparat?q=SARMS svar angående laglighet för de som är intresserade (icke tillåtet vid tävling dock)
Citera
2020-10-18, 23:54
Medlem
Då va min ”kur” på rad 140 snart över. Tänker att jag delar med mig lite hur det har gått. Startvikt: 74,5kg. Körde 10mg första 2 veckorna. Märkte inte större skillnad än att jag fick lite mer pump än vanligt. Vet inte om det haft med rad140 att göra. Vecka 3 och fram till nu har jag kört 15mg/dag. Börja peaka i vecka 4, extremt vaskulär, asså mycket mer synliga ådror, känns som jag haft ständig pump. Ska tillägga att jag ätit dåligt i mellan åt och haft dålig sömn. Två familjemedlemmar gick bort under loppet av 1,5 månad vilket påverkat motivationen. Åkte på influensa under dessa två sista veckorna så knappt tränat nånting. Kollar man på träningspassen annars så har de varit grymma! Känt av ett annat fokus, mer vilja och aggressivitet. Har känt mig lättirriterad lite då och då men inget som påverkat mig eller andra negativt. Pissat lite mörkare på morgona senaste veckorna, men har därmed varit dålig på att dricka mycket vatten. Men att det inte finns bieffekter är bs. Levern har ju tagit sitt antagligen i och med de bruna pisset. För två veckor sedan vägde jag 78kg.

Har nolva hemma, men undrar om jag behöver ta det eller inte.. ska jag vänta och se hur jag känner mig när jag slutat?
Hur länge bör jag vänta innan jag hoppar på nästa ”kur” igen? Har tänkt stacka LGD och RAD140 i 8 veckor.

Blev lite kort, men bara ställa frågor om ni har några.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in