2020-08-12, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rasiermesser
Problemet med "din" sida är att de inte listar innehåll på hemsidan - det är väldigt oseriöst. Jag gissar att du bara får 5mg tabletter.

Precis som Jagozaur rekommenderar jag B*odySh*ck...jag har betsällt därfråb flera gånger och är mkt nöjd.

Hoppas du blir nöjd med det du beställt hursom nu när det är gjort.

Ye, 5mg/tablett. Första gången jag köper. Tack för tipsen grabbar!
Citera
2020-08-12, 19:07
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lingonsvenne
Okej! Redan beställt där ifrån.. Får se om det kommer fram och hur effektiv deras rad140 är. Såg på reddit att många köpt därifrån och varit nöjda. Dumt att inte beställa inrikes, men men, gjort är gjort. Får hoppas på att det är något bra.

Att folk är "nöjda" kan betyda att de känner av effekt nästan direkt vilket man inte ska göra på Rad140. Det är många SARMs som säljs som innehåller orala AAS istället såsom Winstrol, Anavar eller Dianabol.
Citera
2020-08-13, 10:03
Medlem
mymyselfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagozar
Att folk är "nöjda" kan betyda att de känner av effekt nästan direkt vilket man inte ska göra på Rad140. Det är många SARMs som säljs som innehåller orala AAS istället såsom Winstrol, Anavar eller Dianabol.

Man kan alltså säga att det inte bara finns en anledning till att inte prova Rad 140, dels att det kan vara ett annat preparat i burken man skickat efter och en annan anledning som borde vara den viktigaste som jag ser det, är att det har visat sig att många helt enkelt inte klarar av Rad 140 utan att hamna i ett sjukdomstillstånd med kraftig påverkan på lever och andra reningsorgan.

Nu läser jag att många ifrågasätter vart Rad'en kommer ifrån, vilken återförsäljare, vilket märke och vilka man kan lita på o.s.v. men rad 140 är fortfarande ett preparat som inte är vetenskapligt testat på människor alltså ingen forskning på Rad och hur den påverkar människokroppen, alltså är det det en ren chansning för alla som provar Rad 140.

När du märker att ditt urin börjar mörkna hjälper det inte att dricka mycket vatten, då har det redan gått alldeles för långt och du ska ha extrem tur om förloppet stannar upp när du avbryter, i flera fall fortsätter dina levervärden att stegras långt efteråt och du kommer att vara påverkad i flera månader framöver.
Citera
2020-08-13, 14:06
Medlem
tjena.
började med lgd 4033 i april, blev klar efter 2 månader o har nu kört nolvadex i en månad.
började med mk677 i maj, o är snart klar med den kuren med.

undrar vad man kan hoppa på nu, som hinner ge resultat innan sommaren är slut, och som ger mk 677 kuren tid att vila lite (läste att man gärna ska låta kroppen vila efter en kur på sarms en månad)

är ute efter kvalitativ muskelmassa, utan en massa bieffekter som finnar, håravfall, exploderande lever o dyligt =)

tänkte kanske testosprayen ifrån en viss pharma butik ?
Citera
2020-08-13, 17:49
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evolate
tjena.
började med lgd 4033 i april, blev klar efter 2 månader o har nu kört nolvadex i en månad.

undrar vad man kan hoppa på nu, som hinner ge resultat innan sommaren är slut, och som ger mk 677 kuren tid att vila lite (läste att man gärna ska låta kroppen vila efter en kur på sarms en månad)

är ute efter kvalitativ muskelmassa, utan en massa bieffekter som finnar, håravfall, exploderande lever o dyligt =)

Kolla in YK11
Citera
2020-08-13, 22:38
Medlem
vakNs avatar
Citat:
tjena.

Fortsätt med mk677, det kan du ligga på länge, med fördel. Lägg till testospray om du inte vill injicera men var beredd på att kontra högt estrogen osv osv.
Citera
2020-08-13, 23:02
Medlem
Aeonas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mymyself
Man kan alltså säga att det inte bara finns en anledning till att inte prova Rad 140, dels att det kan vara ett annat preparat i burken man skickat efter och en annan anledning som borde vara den viktigaste som jag ser det, är att det har visat sig att många helt enkelt inte klarar av Rad 140 utan att hamna i ett sjukdomstillstånd med kraftig påverkan på lever och andra reningsorgan.

Nu läser jag att många ifrågasätter vart Rad'en kommer ifrån, vilken återförsäljare, vilket märke och vilka man kan lita på o.s.v. men rad 140 är fortfarande ett preparat som inte är vetenskapligt testat på människor alltså ingen forskning på Rad och hur den påverkar människokroppen, alltså är det det en ren chansning för alla som provar Rad 140.

När du märker att ditt urin börjar mörkna hjälper det inte att dricka mycket vatten, då har det redan gått alldeles för långt och du ska ha extrem tur om förloppet stannar upp när du avbryter, i flera fall fortsätter dina levervärden att stegras långt efteråt och du kommer att vara påverkad i flera månader framöver.

Jag har full respekt för dina dåliga erfarenheter av SARMs, men det blir onekligen tjatigt när du tar upp detta om och om igen. Vad jag vet är det ingen här som hävdar att det handlar om nyttigheter och alla dopningsmedel har biverkningar och risker, vissa mer än andra. Människor reagerar dessutom olika och det finns en uppsjö individuella faktorer som påverkar.

Förslagsvis skapar du en egen tråd istället och låter oss övriga fortsätta diskussionen om de faktiska sakfrågorna.
Citera
2020-08-14, 11:46
Medlem
Hypotesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aeona
Jag har full respekt för dina dåliga erfarenheter av SARMs, men det blir onekligen tjatigt när du tar upp detta om och om igen. Vad jag vet är det ingen här som hävdar att det handlar om nyttigheter och alla dopningsmedel har biverkningar och risker, vissa mer än andra. Människor reagerar dessutom olika och det finns en uppsjö individuella faktorer som påverkar.

Förslagsvis skapar du en egen tråd istället och låter oss övriga fortsätta diskussionen om de faktiska sakfrågorna.

Du menar att potentiella biverkningar av SARMs inte tillhör sakfrågorna om SARMs? Själva hypen runt SARMs består i att de påstås vara fria från biverkningar vilket det utifrån sådana posts som exempelvis de av mymyself går att säga att de inte är. Istället så tycks det finnas en hel del potentiella biverkningar.
Citera
2020-08-14, 12:03
Medlem
mymyselfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aeona

Eftersom focus har flyttats från själva "Rad 140" till att det skulle handla om att personer har fått "andra preparat" från så kallade oseriösa återförsäljare och blivit sjuk av dessa, så kan man fortsätta rättfärdiga att Rad 140 skulle vara ofarligt och det är vad jag tar upp i mitt senaste inlägg.

Att du inte klarar av att hoppa över mitt inlägg eller att du inte ens förmår uppfatta vad jag skriver är knappast mitt problem, du skriver att "jag har dåliga erfarenheter av Sarms" det stämmer inte eftersom jag tar upp ett specifikt preparat Rad 140 och inget annat.

För övrigt skiter jag fullständigt i ditt tyckande.
Citera
2020-08-14, 12:45
Bannlyst
Citat:
tjena.

Du borde köpa oral turinabol det är sanningen (inta riktiga grejer istället för sarms)

varför tar du nolvadex efter sarms om jag får fråga? det behövs inte
Citera
2020-08-14, 12:54
Medlem
Aeonas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hypotesus
Du menar att potentiella biverkningar av SARMs inte tillhör sakfrågorna om SARMs? Själva hypen runt SARMs består i att de påstås vara fria från biverkningar vilket det utifrån sådana posts som exempelvis de av mymyself går att säga att de inte är. Istället så tycks det finnas en hel del potentiella biverkningar.

Nej, jag menar att mymyself inte diskuterar sakfrågorna utan med en rättshaverists iver svarar med poänglösa utläggningar om risker och biverkningar så snart någon har en fundering kring RAD-140, oavsett vad det gäller. Det blir ungefär lika givande som att skrika "knark är bajs" i drogforumet.
Citera
2020-08-14, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zetrri
Du borde köpa oral turinabol det är sanningen (inta riktiga grejer istället för sarms)

varför tar du nolvadex efter sarms om jag får fråga? det behövs inte

det rekommenderades efter lgd på samtliga ställen jag kollat, så tog det för att vara säker.

kollade upp turinabol, lite tråkiga bieffekter, orkar inte nojja mig för att levern ska paja o skit.
https://www.news9.com/story/5e987639cc9ea5695635cd30/turinabol-tbol:-uses-dosage-side-effects-cycle-and-natural-alternative
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in