2019-11-19, 20:37
Medlem
Tänkte köra en stack med lgd, s-23 osta m.m det vanliga. Klev av en längre kur cyp för ca 2-3 månader sen. Har kollat värden och test verkar ha bouncat tillbaks, men är det smart att köra på starkaste sarmsen eller köra öht såhär relativt tidigt inpå? Leker man bergodalbana om jag inte väntar åtm 6 månader emellan?
Citera
2019-11-21, 16:39
Medlem
Har kört rad-140 i 9 veckor nu och har tänkt köra i 1 vecka till men det jag funderar på är hur länge jag bör vänta innan jag ska göra blodprov för att se om mina värden har återvänt till naturliga nivåer? Hade tänkt vänta 2 veckor men egentligen har jag ingen aning!

Körde mk-677 de första 7 veckorna men jag tycker att jag blev för trött och för hungrig så jag bestämde mig för att testa rad-140 ensamt de sista 3 veckorna. Förutom att jag har svårare att somna, mindre hunger, mindre vätska i kroppen och att jag är lite mindre trött så jag har jag inte märkt någon särskild skillnad.
Citera
2019-11-24, 09:53
Medlem
Bigbadmotherfuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WallOfAdamant
Tänkte köra en stack med lgd, s-23 osta m.m det vanliga. Klev av en längre kur cyp för ca 2-3 månader sen. Har kollat värden och test verkar ha bouncat tillbaks, men är det smart att köra på starkaste sarmsen eller köra öht såhär relativt tidigt inpå? Leker man bergodalbana om jag inte väntar åtm 6 månader emellan?

Är dina värden från blodtester bra så kör på!
Mvh
Citera
2019-12-04, 11:29
Medlem
gregory124s avatar
Hej kör 20mg Mk677 samt 10mg LGD-4033 varje dag kört i 3 veckor nu, effekterna är helt överträffande, men har märkt att mitt flås och andning har försämrats väldigt mycket, personer i min omgivning påpekar att andas extremt tungt, är detta normalt?
Mvh
Citera
2019-12-04, 12:57
Medlem
-Gustavssons avatar
Måste säga att jag gillar LGD-4033, tycker inte att man kan jämföra det med dboll det är ändå sarms vi pratar om här, men skulle säga lite som Kreatine 2,0. Binder noll vätska på kreatine och här går jag upp 5kg i vätska som alla "nattys" gör på kreatine annars.
Citera
2019-12-08, 10:07
Medlem
Kört innan på lgd och tänkte köra igen men blir faktiskt väldigt osäker på sarms överlag. Finns ett fåtal men väldigt korta studier på människor annars ingenting. Tycker det överlag verkar väldigt osäkert mer sarms.
Citera
2019-12-08, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gregory124
Hej kör 20mg Mk677 samt 10mg LGD-4033 varje dag kört i 3 veckor nu, effekterna är helt överträffande, men har märkt att mitt flås och andning har försämrats väldigt mycket, personer i min omgivning påpekar att andas extremt tungt, är detta normalt?
Mvh

Har vänner som använt MK677, och alla(3 stycken) klagade på sämre flås, tung andning osv vilket innebar att cardio var betydligt jobbigare för dem. Att du andas så pass tungt att människor i din omgivning påpekar det låter dock rätt extremt. Jag har ingen personlig erfarenhet så vet inte riktigt vilka råd jag kan ge, men kanske är värt att gå ner till 10mg för att se om problemet kvarstår? Vet att det finns en studie(ska se om jag hittar den) som påpekar att de positiva effekterna som 20mg ger i jämförelse med 10mg inte är så stora.
Citera
2019-12-12, 14:21
Medlem
Om man lämnar dopningsprover för körkort eller till snuten, syns SARMS?
Citera
2019-12-12, 14:47
Medlem
Titanites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av broken.dreamz
Om man lämnar dopningsprover för körkort eller till snuten, syns SARMS?

Om det är dopingtest och inte ett drogtest så är det mycket möjligt att dem söker efter Sarms nuförtiden också.

Kommer inte ihåg exakt vilka, men LGD, RAD och Ostarine bör iallafall finnas med.
Citera
2019-12-12, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Titanite
Om det är dopingtest och inte ett drogtest så är det mycket möjligt att dem söker efter Sarms nuförtiden också.

Kommer inte ihåg exakt vilka, men LGD, RAD och Ostarine bör iallafall finnas med.
Men använder läkare samma prover som ett "dopingprov" för en tävlande atlet?
Citera
2019-12-12, 16:10
Medlem
Titanites avatar
Citat:

Skulle väll vara konstigt om dem inte gjorde? Tror alla "Dopingstest/prov" är sök efter samma AAS eller PEDs.

Sedan den exakta listan har jag inte i huvudet men fanns någonstans här eller på HB innan. Då fanns dem Sarms jag nämnde med på listan, hur 100% den listan är/var kan jag inte säga.
Citera
2019-12-13, 10:46
Medlem
Bigbadmotherfuckers avatar
Citat:

Högst troligen inte, sarms är inte dopingklassat.

Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in