2020-08-08, 02:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prixm
När ska ni fatta att alla sarms är skit?

Det roligaste måste bara vara ni som kört anabola men trott det varit sarms och ändå klagar, det finns ingen mirakelkur på 10mg som kommer göra ett skit för er!

Lägg er på 500mg test ew och säg sedan något istället så har ni en referens hur anabola ska kännas

Alla sarms är verkligen inte skit.
Ligger på rad140 + mk677 vecka 6 dag 5. Har gått upp 8 kg och tappat fett. Jag vet att jag har riktiga grejer eftersom jag tagit reda på vart man bör handla ifrån. Dessutom känner jag inga som helst symptom på låg test och har inte fått problem med någon acne eller dylikt. Är otrolig tacksam för rad140.

Skall också tilläggas att jag ligger på 10mg
Senast redigerad av Silverbeard 2020-08-08 kl. 02:47.
Citera
2020-08-08, 09:11
Medlem
Bigbadmotherfuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silverbeard
Ligger på rad140 + mk677 vecka 6 dag 5. Har gått upp 8 kg och tappat fett. Jag vet att jag har riktiga grejer eftersom jag tagit reda på vart man bör handla ifrån. Dessutom känner jag inga som helst symptom på låg test och har inte fått problem med någon acne eller dylikt. Är otrolig tacksam för rad140.

Vilket märke och vilken shop har du handlat från?

Många märken som visat sig ha små doser winstrol eller dianabol istället för sarms.

MVH
Citera
2020-08-08, 16:15
Medlem
Hypotesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silverbeard

Du har alltså knaprat dbol i 6 veckor och 5 dagar. Grattis!
Citera
2020-08-08, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bigbadmotherfucker
Vilket märke och vilken shop har du handlat från?

Många märken som visat sig ha små doser winstrol eller dianabol istället för sarms.

MVH

Jo jag vet. Det finns 3 aktörer jag rekommenderar, Receptorchem, Sciencebio och Venogen.
Min kur är från RC. Dem testar sina produkter och deras rad140 skall enligt dem själva vara 99% rena. Jag har bara läst positiva saker om deras produkter. Kan med säkerhet säga att deras grejer innehåller vad de bör och med rätt dosering etc.
Här kan man läsa och fråga om vart man bör vända sig till för att få legit grejer.
https://www.reddit.com/r/sarmssourcetalk/
Citera
2020-08-08, 21:03
Medlem
Har sett en snubbe på Youtube som testat sig med jämna mellanrum på rad140 och fick kliva av eftersom han fick galet höga blodfetter. Alltså långt över "farlig nivå". Skulle inte peta i mig det frivilligt även om andra effekter verkar goda.

Kanske redan nämnts.
Senast redigerad av filterman 2020-08-08 kl. 21:08.
Citera
2020-08-11, 22:14
Medlem
Någon som beställt från pred*tor n*trition? Hur lång tid har leveransen varit om ni lyckats fått paketet igenom tullen? Har produkterna ni köpt varit bra? Tacksam för svar
Citera
2020-08-12, 11:06
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lingonsvenne
Någon som beställt från pred*tor n*trition? Hur lång tid har leveransen varit om ni lyckats fått paketet igenom tullen? Har produkterna ni köpt varit bra? Tacksam för svar

Varför köpa därifrån när det finns mycket bättre alternativ inom EU? Kollade igenom deras sida snabbt och det såg ut som att de bara hade massa skit ut flashiga förpackningar. Såg för övrigt inte en enda SARM.
Citera
2020-08-12, 12:30
Medlem
Om du söker på sarms inne på sidan så ser du att de har de flesta sarms. Sen hur kvalitén på dom är vet jag inte då det är fösta gången jag beställt där i från, därmed min fråga.
Citera
2020-08-12, 15:38
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Om du söker på sarms inne på sidan så ser du att de har de flesta sarms. Sen hur kvalitén på dom är vet jag inte då det är fösta gången jag beställt där i från, därmed min fråga.

Okej.

De har Ostarine, S4, Stenabolic, LGD, Andarine och nån skum Rad140 som de kallar Radar1ine. Sen har de YK11, Cardarine och Ibutamoren som inte är SARMs men brukar räknas med i SARMs av någon outgrundlig anledning.

Skulle hellre beställa från B*dysh*ck än därifrån iaf. Finns många fler alternativ till varje SARM där.
Citera
2020-08-12, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagozar
Okej.

De har Ostarine, S4, Stenabolic, LGD, Andarine och nån skum Rad140 som de kallar Radar1ine. Sen har de YK11, Cardarine och Ibutamoren som inte är SARMs men brukar räknas med i SARMs av någon outgrundlig anledning.

Skulle hellre beställa från B*dysh*ck än därifrån iaf. Finns många fler alternativ till varje SARM där.

Okej! Redan beställt där ifrån.. Får se om det kommer fram och hur effektiv deras rad140 är. Såg på reddit att många köpt därifrån och varit nöjda. Dumt att inte beställa inrikes, men men, gjort är gjort. Får hoppas på att det är något bra.
Citera
2020-08-12, 17:12
Medlem
Rasiermessers avatar
Citat:
Okej! Redan beställt där ifrån.. Får se om det kommer fram och hur effektiv deras rad140 är. Såg på reddit att många köpt därifrån och varit nöjda. Dumt att inte beställa inrikes, men men, gjort är gjort. Får hoppas på att det är något bra.

Problemet med "din" sida är att de inte listar innehåll på hemsidan - det är väldigt oseriöst. Jag gissar att du bara får 5mg tabletter.

Precis som Jagozaur rekommenderar jag B*odySh*ck...jag har betsällt därfråb flera gånger och är mkt nöjd.

Hoppas du blir nöjd med det du beställt hursom nu när det är gjort.
Citera
2020-08-12, 17:19
Medlem
Rasiermessers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emoll
Har du själv kört med 10mg LGD?

Nej, jag funderade på att testa och läste på inför det men fortsatte med RAD140.

Jag har ingen åsikt om dosens storlek, men då du kör på just 10mg är 2v för kort tid för att se resultat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in