2020-08-14, 13:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Evolate
det rekommenderades efter lgd på samtliga ställen jag kollat, så tog det för att vara säker.

kollade upp turinabol, lite tråkiga bieffekter, orkar inte nojja mig för att levern ska paja o skit.
https://www.news9.com/story/5e987639cc9ea5695635cd30/turinabol-tbol:-uses-dosage-side-effects-cycle-and-natural-alternative

Kolla upp vad man egentligen använder nolvadex för så förstår du säkert vad jag menar, kan det hjälpa dig motverka något efter sarms så okej men det är fortfarande starka mediciner att använda mot något jag skulle vilja kalla kosttillskott

Din lever kommer inte ta värst mycket stryk av lite tbol, lägg dig på 20-50mg tbol i en 50dagar kommer inte din kropp få några märkvärdiga bieffekter av och dessutom är du normal i kroppen på bara någon vecka efter om du hållt dosen moderat

tbol är förövrigt mer beprövat än samtliga sarms så är du paranoid över bieffekter i din kropp borde du inte ta sarms med tanke på rapporterna om folk som fått duktigt allvarliga leverskador av just sarms
Citera
2020-08-14, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagozar
Kolla in YK11

verkar intressant faktist.

men på en viss pharma butik, står det lite mysko rörande fördelar o bieffekter:

fördelar:
Myostatin-hämmare.

nackdelar:
främjar myostatin.

typ va ? haha
främjar den eller hämmar ?

kan väl anta att den hämmar, men när man går av skiten kanske den främjar sen ? det är ju inte direkt önksvärt, hur fan kontrar man det med pct typ
Citera
2020-08-14, 14:09
Medlem
mymyselfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aeona
Nej, jag menar att mymyself inte diskuterar sakfrågorna utan med en rättshaverists iver svarar med poänglösa utläggningar om risker och biverkningar så snart någon har en fundering kring RAD-140, oavsett vad det gäller. Det blir ungefär lika givande som att skrika "knark är bajs" i drogforumet.

Du hade kunnat googla "rättshaverist" innan du klistrar det epitetet på mig, det blir uppenbart att du har noll koll, man skulle också kunna tolka det som att du inte "begriper bättre" Grattis!
Citera
2020-08-14, 14:56
Medlem
Citat:
tjena.
började med lgd 4033 i april, blev klar efter 2 månader o har nu kört nolvadex i en månad.
började med mk677 i maj, o är snart klar med den kuren med.

undrar vad man kan hoppa på nu, som hinner ge resultat innan sommaren är slut, och som ger mk 677 kuren tid att vila lite (läste att man gärna ska låta kroppen vila efter en kur på sarms en månad)

är ute efter kvalitativ muskelmassa, utan en massa bieffekter som finnar, håravfall, exploderande lever o dyligt =)

tänkte kanske testosprayen ifrån en viss pharma butik ?

blir nog att jag kör anavar, känns mest safe av alternativen som finns, o dunkar i mig NAC några veckor.
Citera
2020-08-14, 15:44
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
verkar intressant faktist.

men på en viss pharma butik, står det lite mysko rörande fördelar o bieffekter:

fördelar:
Myostatin-hämmare.

nackdelar:
främjar myostatin.

typ va ? haha
främjar den eller hämmar ?

kan väl anta att den hämmar, men när man går av skiten kanske den främjar sen ? det är ju inte direkt önksvärt, hur fan kontrar man det med pct typ

Den hämmar myostatin och främjar follistatin. Någon på sidan du kollade på som skrivit infon lite för snabbt :P
Citera
2020-08-14, 15:57
Medlem
Citat:
Den hämmar myostatin och främjar follistatin. Någon på sidan du kollade på som skrivit infon lite för snabbt :P

ah ok thanks.
vågar mig inte på denna riktigt än dock, så dåligt dokumenterad o testad, jämfört med andra sarms.
verkar sjukt intressant annars

du verkar veta vad du snackar om, vad tycker du om att köra anavar i typ 6 veckor efter min avslutade kur ?
Citera
2020-08-14, 16:15
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
ah ok thanks.
vågar mig inte på denna riktigt än dock, så dåligt dokumenterad o testad, jämfört med andra sarms.
verkar sjukt intressant annars

du verkar veta vad du snackar om, vad tycker du om att köra anavar i typ 6 veckor efter min avslutade kur ?

Det är dock inte en SARM egentligen även om den brukar buntas ihop med dem. Det är en sorts prohormon, eftersom den främjar ett hormon och hämmar ett hormon. Myostatin är ett hormon som förhindrar att kroppen lägger på sig för mycket muskler t.ex. Om man hämmar det så blir det mycket lättare att bygga nya muskelceller, vilket är sjukt svårt normalt sett.

Har tyvärr mest kunskap inom SARMs och liknande preparat. Har aldrig själv använt orala AAS eller någon annan AAS för den delen. Det jag vet är att Anavar är riktigt elakt mot levern och att det knappt är värt att använda då man bara blir torr/hård i musklerna och får lite styrkeökningar, som nästan försvinner helt efter avslutad kur. Det används väl mest vid deff om jag inte missminner mig också.
Citera
2020-08-14, 16:40
Medlem
[quote=Jagozar|72589216]Det är dock inte en SARM egentligen även om den brukar buntas ihop med dem. Det är en sorts prohormon, eftersom den främjar ett hormon och hämmar ett hormon. Myostatin är ett hormon som förhindrar att kroppen lägger på sig för mycket muskler t.ex. Om man hämmar det så blir det mycket lättare att bygga nya muskelceller, vilket är sjukt svårt normalt sett.

jo jag läste på en del om preparatet, verkar riktigt intressant, kul att den hämmar myo, så man kan spräcka sina naturliga gränser typ, men är sjukt försiktig o nojar mig lätt, o bristen på dokumentation av human trials o att den är såpass ny o relativt obeprövad, gör att jag får avvakta.

anavar sägs dock vara den mildaste av de orala aas, så leverpåverkan bör vara överkomlig, kör alltid NAC med orala prylar dessutom.
Citera
2020-08-14, 23:25
Bannlyst
Citat:
Har tyvärr mest kunskap inom SARMs och liknande preparat. Har aldrig själv använt orala AAS eller någon annan AAS för den delen. Det jag vet är att Anavar är riktigt elakt mot levern och att det knappt är värt att använda då man bara blir torr/hård i musklerna och får lite styrkeökningar, som nästan försvinner helt efter avslutad kur. Det används väl mest vid deff om jag inte missminner mig också.

Anavar är den snällaste steroid du kan köra typ du kan ta 100mg i 100dagar utan att levern skruttnar ihop men normalt hade varit 30/50

Citat:
jo jag läste på en del om preparatet, verkar riktigt intressant, kul att den hämmar myo, så man kan spräcka sina naturliga gränser typ, men är sjukt försiktig o nojar mig lätt, o bristen på dokumentation av human trials o att den är såpass ny o relativt obeprövad, gör att jag får avvakta.

anavar sägs dock vara den mildaste av de orala aas, så leverpåverkan bör vara överkomlig, kör alltid NAC med orala prylar dessutom.

Vill du komma över dina naturliga gränser så använder du steroider

du kommer inte behöva nac på anavar men efteråt i rent cleansingsyfte varför inte?
Citera
2020-08-15, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zetrri
Anavar är den snällaste steroid du kan köra typ du kan ta 100mg i 100dagar utan att levern skruttnar ihop men normalt hade varit 30/50

Vill du komma över dina naturliga gränser så använder du steroider

du kommer inte behöva nac på anavar men efteråt i rent cleansingsyfte varför inte?

fast det tråkiga med steroider o att pusha sig över sina genetiska gränser, är att du förlorar det om du inte fortsätter. yk-11 ska öka dina gränser, så att ribban läggs högre, när du sen bygger så förlorar du inte lika mycket, då den genetiska gränsen lagts högre. så jag uppfattat det iallafall.

men tack för din bekräftelse om anavar där, följer din rek =)
Citera
2020-08-15, 17:00
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
fast det tråkiga med steroider o att pusha sig över sina genetiska gränser, är att du förlorar det om du inte fortsätter. yk-11 ska öka dina gränser, så att ribban läggs högre, när du sen bygger så förlorar du inte lika mycket, då den genetiska gränsen lagts högre. så jag uppfattat det iallafall.

men tack för din bekräftelse om anavar där, följer din rek =)

Rätt tänkt.

Det är oerhört svårt att skapa nya muskelceller efter en viss nivå. Om man kör en SARM (som absolut inte räknas som kosttillskott vilket någon ignorant person skrev tidigare) eller prohormon såsom YK11 och man bygger upp sig till en viss nivå och sedan förlorar den massan så är det lättare att bygga upp samma massa igen efter det, eftersom man förlorar inte de nya muskelcellerna man fått, utan den blir endast mindre.

Så fungerar det när man byggt muskler rent iaf. Är inte helt säker på hur det blir efter en kur YK11, men det blir inte likadant som med AAS iaf. Det är sjukt svårt att få tillbaks det man förlorat efter en AAS kur så vitt jag förstått det, om man inte påbörjar en ny kur dvs.
Citera
2020-08-16, 09:40
Medlem
Hypotesuss avatar
Citat:
Rätt tänkt.

Det är oerhört svårt att skapa nya muskelceller efter en viss nivå. Om man kör en SARM (som absolut inte räknas som kosttillskott vilket någon ignorant person skrev tidigare) eller prohormon såsom YK11 och man bygger upp sig till en viss nivå och sedan förlorar den massan så är det lättare att bygga upp samma massa igen efter det, eftersom man förlorar inte de nya muskelcellerna man fått, utan den blir endast mindre.

Så fungerar det när man byggt muskler rent iaf. Är inte helt säker på hur det blir efter en kur YK11, men det blir inte likadant som med AAS iaf. Det är sjukt svårt att få tillbaks det man förlorat efter en AAS kur så vitt jag förstått det, om man inte påbörjar en ny kur dvs.

Läser ni någonsin studier om preparaten ni uttrycker sådan tilltro till?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in