2020-03-30, 14:42
Medlem
jag fick hem lgd-4033 prec. fast i kapslar på 10mg !
jag tänkte som rekommenderat köra på 5mg i en månad, men hur fan gör jag det med kapslar ?

så om jag skiter i det o kör på 10mg i tre månader istället, vad är riskerna/nackdelen ?

jag tänker ev lever toxicitet, men om jag kör noc parallellt hela kuren, så löser det sig kanske ?
Citera
2020-03-30, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Evolate
jag tänkte som rekommenderat köra på 5mg i en månad, men hur fan gör jag det med kapslar ?

så om jag skiter i det o kör på 10mg i tre månader istället, vad är riskerna/nackdelen ?

jag tänker ev lever toxicitet, men om jag kör noc parallellt hela kuren, så löser det sig kanske ?

menade ju nac såklart...=)
Citera
2020-03-30, 16:53
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evolate

LGD är inte speciellt levertoxiskt i normala doser. Osäker på maxdos för att undvika levertoxicitet, dock. FDA hävdar att det är levertoxiskt, men i vilka doser perkg kroppsvikt ger de ingen info om. Alla andra sidor man hittar om man säker på LGD hävdar att ingen har rapporterat några problem med levertoxicitet vid rekommenderade doser. Hur tillförlitlig den infon är är ju dock oklart.

Annars är det RAD-140 folk fått leverskador och gulsot av.

Om du vill vara på den säkra sidan kan du ta NAC samtidigt.
Citera
2020-03-30, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagozar
LGD är inte speciellt levertoxiskt i normala doser. Osäker på maxdos för att undvika levertoxicitet, dock. FDA hävdar att det är levertoxiskt, men i vilka doser perkg kroppsvikt ger de ingen info om. Alla andra sidor man hittar om man säker på LGD hävdar att ingen har rapporterat några problem med levertoxicitet vid rekommenderade doser. Hur tillförlitlig den infon är är ju dock oklart.

Annars är det RAD-140 folk fått leverskador och gulsot av.

Om du vill vara på den säkra sidan kan du ta NAC samtidigt.

alright, tack för din input, jag kör på 10mg i 6 veckor, så ser vi ifall levern exploderar =)
Citera
2020-04-05, 11:42
Medlem
Såg att ni fått problem med rad-140, har själv kört lgd nu i 9 veckor och rad också, båda 20mg dag, men inte stött på nå problem alls förutom lite ont i huvet ibland, har jag kanske fått skit då eller reagerar bara min kropp bättre på det? Har fått väldigt bra resultat också
Citera
2020-04-05, 13:04
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aironz
Såg att ni fått problem med rad-140, har själv kört lgd nu i 9 veckor och rad också, båda 20mg dag, men inte stött på nå problem alls förutom lite ont i huvet ibland, har jag kanske fått skit då eller reagerar bara min kropp bättre på det? Har fått väldigt bra resultat också

Känns som att folk reagerar olika faktiskt, precis som att folk kan regaera olika på läkemedel. Finns ju folk som får skrumplever av att supa till riktigt ordentligt en enda helg medans andra kan göra det hela livet utan problem.
Citera
2020-04-05, 15:03
Medlem
Citat:
Känns som att folk reagerar olika faktiskt, precis som att folk kan regaera olika på läkemedel. Finns ju folk som får skrumplever av att supa till riktigt ordentligt en enda helg medans andra kan göra det hela livet utan problem.
Ja det är sant, andra kanske dricker under deras cycle också, har inte druckit på över 3 månader nu. Inte ens 1 öl så det kanske hjälper lite också
Citera
2020-04-05, 22:53
Medlem
Någon som vet hur det är i dagsläget med SARMS och polisens pissprov? Bekräftat att Osta, LGD, Ibutamoren osv syns?
Citera
2020-04-06, 11:04
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zyphos
Någon som vet hur det är i dagsläget med SARMS och polisens pissprov? Bekräftat att Osta, LGD, Ibutamoren osv syns?

Ingen av dem är olaglig att inneha eller bruka. Gränsfall på Ibutamoren då den är hormonförändrande.
Citera
2020-04-06, 11:28
Medlem
Citat:
Ingen av dem är olaglig att inneha eller bruka. Gränsfall på Ibutamoren då den är hormonförändrande.

Jasså? Jag trodde att de inte gjorde skillnad alls på vanliga AAS och SARMS när det kom till att haffa folk för doping.
Citera
2020-04-06, 11:41
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zyphos
Jasså? Jag trodde att de inte gjorde skillnad alls på vanliga AAS och SARMS när det kom till att haffa folk för doping.

Om det gäller inom idrott så åker man dit på doping. Om man inte håller på med idrott så händer ingenting.
Citera
2020-04-06, 16:27
Medlem
Citat:
Om det gäller inom idrott så åker man dit på doping. Om man inte håller på med idrott så händer ingenting.

Okej! Tävlar inte eller så utan bara för eget utseende. Nojjar över en dom pga innehav eller för att vara påverkad av illegala substanser
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in