2018-12-30, 11:15
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Här har du fel. Finns många män som varit precis lika drivande. Och en drös som bara åkt med.
Skulden är kollektiv på de som drivit detta, kvinna som man.

Det är du som är vilseförd och hjärntvättad din naiva lilla lolla. Vad som håller på att hända är att räkenskapens tid närmar sig, och notan efter PK-frosseriet ska betalas.

När svenska kvinnor vände sig mot den vite mannen så bestämde sig många, många svenska män för att inte ställa upp i den nuvarande kvinnliga nöd (sexualbrott begångna av asylinvandrare), och den framtida kvinnliga nöd (islam och sharia) som ni själva bäddat för. Vi vänder er ryggen.

Jag tycker det är rätt åt er!
Citera
2018-12-30, 11:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Knulltrasor menar du kanske? Som kramas ur och slängs i sopkorgen. Frågan är om många svenska kvinnor ens duger till detta, feta, dryga och feministiska som de är.

Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Men-Snabb
Hårda ord men det ligger mycket sanning i det..
Surt sa räven om rönnbären.
Citera
2018-12-30, 11:19
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Och ni har inte förrått oss menar du? Skärp dig. Offerkofta av. Visa att du är en man.
#intedinlivvakt
Citera
2018-12-30, 11:23
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Surt sa räven om rönnbären.

Inte alls. 99,9 % av världens kvinnor är inte svenskor. Tack och lov!
Citera
2018-12-30, 11:31
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiveaBodylotion
#intedinlivvakt

Nä det har jag förstått.
Citera
2018-12-30, 11:34
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Det är du som är vilseförd och hjärntvättad din naiva lilla lolla. Vad som håller på att hända är att räkenskapens tid närmar sig, och notan efter PK-frosseriet ska betalas.

När svenska kvinnor vände sig mot den vite mannen så bestämde sig många, många svenska män för att inte ställa upp i den nuvarande kvinnliga nöd (sexualbrott begångna av asylinvandrare), och den framtida kvinnliga nöd (islam och sharia) som ni själva bäddat för. Vi vänder er ryggen.

Jag tycker det är rätt åt er!

Svenska kvinnor har inte vänt sig mot den vite mannen. Du kan fortsätta intala dig det om det får dig att på något sätt må bättre, men det är en villfarelse, och om du hade sett hur det ser ut i ordentliga områden i Sverige hade du insett att du har fel.
Men det är lönlöst att ens försöka övertyga dig, du har valt sida och där får du väl stanna då.
Citera
2018-12-30, 11:34
Medlem
Citat:
Jag stödjer inte islam. Jag stödjer min fru. Hon förändrar det samhället mina barn och andras lever i från insidan. Jag är själv muslim (per default om jag ska gifta mig med henne) men har inte alls hennes muskler att förändra. Jag är enbart en 'token' skandinavisk muslim.

Nej, du är ett ljus i mörkret.

Kvinnor (i gemen) är kassa på att ta hårda beslut. Om inte ni kvinnor som inser detta vågar kliva upp på pallen och vaska fram de få som finns är det desvärre upp till oss "kvinnohatare" att åtminstone försöka ruska om bihärden tills något vettigt ramlar ur.

Ha, ha. Ja, där ser man. Du är muslim. Jag blir faktiskt inte förvånad.
Citera
2018-12-30, 11:36
Avslutad
Citat:
Inte alls. 99,9 % av världens kvinnor är inte svenskor. Tack och lov!
Så håll er till dem kvinnor som ni har möjlighet att få då och låt alla dem som har möjlighet att få även svenska kvinnor välja fritt vilken nationalitet de vill ha.
Citera
2018-12-30, 11:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tissetiss
Ha, ha. Ja, där ser man. Du är muslim. Jag blir faktiskt inte förvånad.

Tillåt mig gissa; det är ok att klistra kvinnohat på en 'vit' muslim?
Citera
2018-12-30, 12:09
Avslutad
Citat:
Varför skulle det inte vara det?

Du och din fru är dessutom orsak till samhällets sönderfall och personer här i tråden kommer att applådera när din fru blir våldtagen och slav åt IS.
Citera
2018-12-30, 12:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Varför skulle det inte vara det?

Du och din fru är dessutom orsak till samhällets sönderfall och personer här i tråden kommer att applådera när din fru blir våldtagen och slav åt IS.

IS finns inte i Indonesien. Indonesier är för pragmatiska och toleranta (inget våld) för att de ska kunna växa ouppmärksamt på någon bakgård.

Min fru är en hjältinna som trots sin religiösa tillhörighet valt att spendera sin energi på ett kristet barnhem. Trots protester. Hon är så mycket mer kvinna än du någonsin kommer vara. Du är ett förvuxet barn som inte har annat att göra än att projicera dina misslyckanden på andra.

Hon har mig. Vem har du?
Citera
2018-12-30, 12:23
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:

Nä. Fast det är inte okej att först flytta från landet, konvertera till muslim, och sen spendera tid på inlägg efter inlägg som handlar om Sverige och svenska kvinnor och män. Du har redan lämnat. Kanske ska kalla dig landsförrädare till och med 🙄
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in