2018-12-30, 10:18
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Men-Snabb
Ja, jag vill påstå att jag varit drivande till det samhälle du åtnjuter frukterna av idag. WW är kanske inte den smidigaste på planeten men jag kan förstå honom. Ni har förått oss.

Och ni har inte förrått oss menar du? Skärp dig. Offerkofta av. Visa att du är en man.
Citera
2018-12-30, 10:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Och ni har inte förrått oss menar du? Skärp dig. Offerkofta av. Visa att du är en man.

Så. Nu är vi där. Du inser att det är mörka tider och du kallar på (sunda) män att styra upp det åt dig.

Kan du åtminstone erkänna att det gick överstyr?
Citera
2018-12-30, 10:22
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Så. Nu är vi där. Du inser att det är mörka tider och du kallar på (sunda) män att styra upp det åt dig.

Kan du åtminstone erkänna att det gick överstyr?

Herregud jag har aldrig påstått annat. Jag blir bara så förbaskad på ert skitprat här. Förstår inte vad ni får ut av att hålla på så, och det är dessutom så jäkla orättvist.
Citera
2018-12-30, 10:23
Avslutad
Citat:
Herregud jag har aldrig påstått annat. Jag blir bara så förbaskad på ert skitprat här. Förstår inte vad ni får ut av att hålla på så, och det är dessutom så jäkla orättvist.

Ok. Vad är orättvist?
Citera
2018-12-30, 10:28
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:

Har du hört talas om yttrandefrihet? Just det, ni svenska kvinnor vill ju montera ner yttrandefriheten för att folk kan bli kränkta. Ännu ett skäl att överge er fittfascister.
Citera
2018-12-30, 10:35
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ok. Vad är orättvist?

Att ni sitter och sprider runt lögner om kvinnor i Sverige. Det finns ett gäng feminister som hörs och tillåts synas. Detta är en mycket liten procent av alla kvinnor i Sverige.
Ändå baserar ni samtliga era argument på dessa. Plötsligt är alla kvinnor världens avskum och billiga horor.
Och så kommer argumentet " ni som inte säger ifrån ni är med". Hur lätt tror du att det är? Ska man ställa sig i TVrutan och vråla?
Ni klarar ju inte själva av att värja denna ideologi så hur kan ni förvänta er att andra bara ska "säga ifrån" och så löser det sig?
Och om du går till dig själv, du betalar dig själv ur hotet från en ideologi trots att du är emot den. Ska jag använda samma argument mot dig då, " varför gör du inte något åt situationen? Varför säger du inte ifrån bara?"
Det är inte så enkelt och det fattar de flesta.
Det är så lågt att beskylla alla, oskyldiga kvinnor som aldrig gjort annat än försökt förhålla sig till det samhälle som presenterats för dem.
Vad med unga tjejer idag, 14-åringar, som inte ens röstat? De växer upp i detta samhälle, precis som en muslimsk kvinna växer upp i sitt samhälle. Människor anpassar sig efter rådande ordning.
Hur ska det hjälpa att ni sitter här och kastar skit bara?
Citera
2018-12-30, 10:36
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Har du hört talas om yttrandefrihet? Just det, ni svenska kvinnor vill ju montera ner yttrandefriheten för att folk kan bli kränkta. Ännu ett skäl att överge er fittfascister.

Varför är du så arg?
Citera
2018-12-30, 10:47
Avslutad
Citat:
Att ni sitter och sprider runt lögner om kvinnor i Sverige. Det finns ett gäng feminister som hörs och tillåts synas. Detta är en mycket liten procent av alla kvinnor i Sverige.
Ändå baserar ni samtliga era argument på dessa. Plötsligt är alla kvinnor världens avskum och billiga horor.
Och så kommer argumentet " ni som inte säger ifrån ni är med". Hur lätt tror du att det är? Ska man ställa sig i TVrutan och vråla?
Ni klarar ju inte själva av att värja denna ideologi så hur kan ni förvänta er att andra bara ska "säga ifrån" och så löser det sig?
Och om du går till dig själv, du betalar dig själv ur hotet från en ideologi trots att du är emot den. Ska jag använda samma argument mot dig då, " varför gör du inte något åt situationen? Varför säger du inte ifrån bara?"
Det är inte så enkelt och det fattar de flesta.
Det är så lågt att beskylla alla, oskyldiga kvinnor som aldrig gjort annat än försökt förhålla sig till det samhälle som presenterats för dem.
Vad med unga tjejer idag, 14-åringar, som inte ens röstat? De växer upp i detta samhälle, precis som en muslimsk kvinna växer upp i sitt samhälle. Människor anpassar sig efter rådande ordning.
Hur ska det hjälpa att ni sitter här och kastar skit bara?

Om du konfronterar 'vissa' här så lovar jag att räcka ut handen i motgäld. Ok?

Jag betalar mig inte ur någonting. Min frus pengapåse är delad med mig och hon är faktiskt en hjältinna för vad hon gör. Jag har inte initierat hennes känsla för vad som är rätt, hon har alltid haft den. Därav min kapitulering inför henne. (jag råder dig att inte attackera henne)

Min fråga till dig är: Är kvinnor som barn eller självdrivna människor som kan ta beslut och hantera livets svårigheter?
Citera
2018-12-30, 10:48
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Varför är du så arg?

Kvinnorna har varit de mest drivande i förstörelsen av vårt land och vår framtid. Om inte det är skäl nog att vara förbannad, vad är i sådana fall?
Citera
2018-12-30, 11:02
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Om du konfronterar 'vissa' här så lovar jag att räcka ut handen i motgäld. Ok?

Jag betalar mig inte ur någonting. Min frus pengapåse är delad med mig och hon är faktiskt en hjältinna för vad hon gör. Jag har inte initierat hennes känsla för vad som är rätt, hon har alltid haft den. Därav min kapitulering inför henne. (jag råder dig att inte attackera henne)

Min fråga till dig är: Är kvinnor som barn eller självdrivna människor som kan ta beslut och hantera livets svårigheter?

Jag har inte attackerat din fru på något sätt. Hon är säkert behjärtansvärd.
Jag pratar om ditt ekonomiska stödjande av islam.

Kvinnor är inte som barn nä. Finns säkert vissa som är det, men de kvinnor jag känner inklusive mig själv är inte barn.
Däremot är vi inte så intresserade av att ta massa samhälleliga beslut.
Hantera livets svårigheter är en del kvinnor också mycket bra på. Andra är det inte.
Precis som med män.
Jag är ledsen men jag kan inte dela din syn på kvinnor och män som uppdelade grupper där alla är likadana i vardera grupp. Så ser det nämligen inte ut.
Citera
2018-12-30, 11:03
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Kvinnorna har varit de mest drivande i förstörelsen av vårt land och vår framtid. Om inte det är skäl nog att vara förbannad, vad är i sådana fall?

Här har du fel. Finns många män som varit precis lika drivande. Och en drös som bara åkt med.
Skulden är kollektiv på de som drivit detta, kvinna som man.
Citera
2018-12-30, 11:13
Avslutad
Citat:
Jag har inte attackerat din fru på något sätt. Hon är säkert behjärtansvärd.
Jag pratar om ditt ekonomiska stödjande av islam.

Kvinnor är inte som barn nä. Finns säkert vissa som är det, men de kvinnor jag känner inklusive mig själv är inte barn.
Däremot är vi inte så intresserade av att ta massa samhälleliga beslut.
Hantera livets svårigheter är en del kvinnor också mycket bra på. Andra är det inte.
Precis som med män.
Jag är ledsen men jag kan inte dela din syn på kvinnor och män som uppdelade grupper där alla är likadana i vardera grupp. Så ser det nämligen inte ut.

Jag stödjer inte islam. Jag stödjer min fru. Hon förändrar det samhället mina barn och andras lever i från insidan. Jag är själv muslim (per default om jag ska gifta mig med henne) men har inte alls hennes muskler att förändra. Jag är enbart en 'token' skandinavisk muslim.

Nej, du är ett ljus i mörkret.

Kvinnor (i gemen) är kassa på att ta hårda beslut. Om inte ni kvinnor som inser detta vågar kliva upp på pallen och vaska fram de få som finns är det desvärre upp till oss "kvinnohatare" att åtminstone försöka ruska om bihärden tills något vettigt ramlar ur.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in