Citat:
Ursprungligen postat av
Moment22x22
Nej alltså problemet som TS lyfter upp är att han är av åsikten att Sveriges befolkning ska utrota sig själva genom att alla svenska män ska slå sig ihop med kvinnor från andra länder.
Han har inte något som helst mål i att rädda Sverige från splittring, hans mål verkar enbart vara av egoistisk karaktär.
Samt att han vill straffa svenska kvinnor, som det verkar.
Åhååå.., så det är "egoistiskt" av män att vilja undslippa hatet av hela djävla mediasverige, utsattheten för risk av falskanmälningar för allehanda skit, otacksamheten trots att vi skapat världens mest jämställda samhälle, trots att vi lyft upp odugliga kärringar på positioner i samhället, och ändå tvingas betala för att gamla, feta, äckliga kärringar som ska leka gudar och förstöra våra barn.
Mm, just det. Vi hatar er helt jävla random. Jo, vi "straffar" er när vi inte längre ställer upp på misshandeln.
Svenska kvinnor är sjuka i huvudet helt enkelt. Korkade med grandios självbild samtidigt med pissdålig självidentitet. Jag vet inte om vi någon gång i framtiden kan spåra det till maten, kvicksilver eller kosmisk strålning men jag har ALDRIG i mitt 55+ globalt resande liv träffat på sådana undermåliga människor som svenska kvinnor.
..och det är många många av mina vänner som flyttat ut. Många många är på gång.
Er framtid är inte ljus. Jag tror de flesta börjar inse det men ÄNDÅ så fort ni kommer i grupp så kan ni inte motstå 'systerskapets' jävla makt och ni kör på med era jävla lögner. ..och litar medvetet/undermedvetet på att "männen fixar det ändå till slut". Ingen anständighet, skamkänsla eller uns till rannsakan, Bara kör på, ner i döden. Precis som en ADHD 12-åring.
Solong svenska kvinna. Ni är körda. Ha det så kul i framtiden.