2019-02-15, 22:03
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MainStreet
De sexuella utgruppspreferenserna hos kvinnor verkar gå hand i hand med hur macho männen i deras kultur är. Mest extrema utgruppspreferenser har kvinnor från Östasien. I Europa verkar sexuella utgruppspreferenserna vara starkare i norr än i syd.

Ligger definitivt något i det du säger. I fallet sydeuropa går ju kvinnorna definitivt igång på sina egna män, medan i MÖ så kan man mer ifrågasätta ifall det handlar om tvång eller att de heltenkelt älskar sina machomän (tycker ofta att kärleken där ser mer äkta och intensiv ut än bland svenskar tyvärr).

Svenska män ser ju bättre ut, tjänar mer, är bättre utbildade, är mycket längre och mer vältränade och ändå är det svenska tjejer med araber (speciellt i yngre åldrar då de inte söker providers) och inte tvärtom som gäller.

Maskulinitet är det som saknas, därmed att svenska män fan får börja rycka upp sig.
Senast redigerad av Naknekejsaren 2019-02-15 kl. 22:08.
Citera
2019-02-15, 22:26
Medlem
Citat:
Vad är det som gör svenska kvinnor så hemska? Att män oftare dör på arbetsplatsen eller lever kortare stämmer förmodligen även i Sydamerika också. Men ändå gick det bra att dejta sydamerikanskor enligt TS?

Problemet med Sverige är inte svenska kvinnor utan svenska män. Kvinnor är följare, de följer de normer de blir tillsagda att följa. Män är de som ska bära och bygga samhället. Vad svenska män byggt för samhälle ser vi.

Saudiska kvinnor är som de är på grund av saudiska män. Inte tvärtom.

På samma sätt är svenska kvinnor som de är på grund av svenska män. Hade saudiska kvinnor levt i en nation med svenska män hade de varit som svenska kvinnor.
Vilket skönt och antiintellektuellt vis att bortförklara 50 års subversiv medveten feministisk lobbyism. Låg den svenska mannen bakom grupp8? Vad föreslår du mer i detalj för medicin? Styrketräning? Testosteronmedicinering? Gruppterapi?
Citera
2019-02-15, 22:35
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillskrot
Vilket skönt och antiintellektuellt vis att bortförklara 50 års subversiv medveten feministisk lobbyism. Låg den svenska mannen bakom grupp8? Vad föreslår du mer i detalj för medicin? Styrketräning? Testosteronmedicinering? Gruppterapi?

Gruppterapi funkar inte på män, kan vi inte starta en flashback fightclub?
Citera
2019-02-15, 23:05
Medlem
Citat:

Grupp 8 uppstod och fick genomslag i ett samhälle skapat av svenska män. Ej i ett samhälle skapat av saudiska män.

Givetvis var det män som ledde de regeringar som genomdrev Grupp 8:s förslag, som fler dagisplatser och fri abort.
Citera
2019-02-15, 23:07
Medlem
Citat:
Grupp 8 uppstod och fick genomslag i ett samhälle skapat av svenska män. Ej i ett samhälle skapat av saudiska män.

Givetvis var det män som ledde de regeringar som genomdrev Grupp 8:s förslag, som fler dagisplatser och fri abort.
Du menar att det är demokrati och civilisation som är problemet?
Citera
2019-02-15, 23:13
Medlem
Citat:
Du menar att det är demokrati och civilisation som är problemet?

Jag menar att svenska män är problemet (skrev ju ett inlägg om detta längre upp, synd att du inte läste det). Svenska kvinnor suktar efter möjligheten att leva enligt konservativa könsroller. Därför många av dessa kvinnor faller för en Ahmed (eller en Giovanni) eftersom han erbjuder denna möjlighet i större utsträckning än vad en Pelle eller Kalle gör.

Så, läs inläggen jag skrev. Kommer du återigen med något jag redan besvarat så måste jag ignorera dina inlägg.
Citera
2019-02-15, 23:30
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naknekejsaren
Svenska män ser ju bättre ut, tjänar mer, är bättre utbildade, är mycket längre och mer vältränade och ändå är det svenska tjejer med araber (speciellt i yngre åldrar då de inte söker providers) och inte tvärtom som gäller.

Det beror på att dom är förbjudna att träffa icke-muslimska män.

Ni som hatar svenska kvinnor brukar ju annars skryta om hur populära svenska män är utanför Sverige.
Citera
2019-02-15, 23:34
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LowQwoz
Detta är väldigt intressant. Du menar alltså desto mer macho männen i en kultur är, desto mindre tendens för kvinnorna att knulla män från "andra stammar" ?

Det verkar väldigt rimligt, faktiskt.

Nu när svenska män tappat all sin macho så börjar kvinnorna knulla allsjöns raser, allt från "ensamkommande afghaner" på 35 och aggressiva negrer.

Vi kan således lösa problemet genom att män som kollektiv slår näven i bordet och styr upp systemet, utan att backa. Bara då kommer kvinnorna att anpassa sig, för det är vad dom alltid gör.

Japan är ett mer macholand än något vitt land då de inte tillåter vare sig tredje världen-invandring eller feminism. Så varför har många japanska kvinnor då vita febern?
Citera
2019-02-15, 23:41
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Det beror på att dom är förbjudna att träffa icke-muslimska män.

Ni som hatar svenska kvinnor brukar ju annars skryta om hur populära svenska män är utanför Sverige.

Hatar jag svenska kvinnor? I sådana fall hatar jag svenska män lika mycket då jag är lika kritisk gentemot svenska mäns beteende. I det stora hela är jag en misantrop som söker göra det bästa jag kan av en dålig situation.

Jag har aldrig skrytit om hur populära svenska män är utanför Sverige - vi är det i några specifika ställen (liksom svenska kvinnor), alltså även som lovers, men främst för att kvinnor där romantiserar lite väl mycket längden och blonda håret och inte känner oss in i benmärgen - var god och inte klumpa ihop mig med träsktrollen härinne.

Citat:
Japan är ett mer macholand än något vitt land då de inte tillåter vare sig tredje världen-invandring eller feminism. Så varför har många japanska kvinnor då vita febern?

Du är så enkelspårig i varje analys du gör så att det gör ont, en tredjedel av japanska män runt 30 är oskulder och evigt dataspelande nördar som aldrig går ut ur sitt rum.
Senast redigerad av Naknekejsaren 2019-02-15 kl. 23:44.
Citera
2019-02-15, 23:44
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
var god och inte klumpa ihop mig med träsktrollen härinne.

Då är vi överens.
Citera
2019-02-15, 23:45
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Du är så enkelspårig i varje analys du gör så att det gör ont, en tredjedel av japanska män runt 30 är oskulder och evigt dataspelande nördar som aldrig går ut ur sitt rum.

Så Japan har också stora könsskillnader?
Citera
2019-02-15, 23:49
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Jo, absolut! Att sitta och gnälla på kvinnor hela dagarna får ingen jävel härinne att utveckla sig själv, eller få svenskar att återfinna sin manlighet. Några män tror att de måste göra allt som en flickvän begär av dem, för de orkar inte med att det blir drama (blir dock istället än mer drama och gnäll). De är så desperata och veka av sig, måste bara lyssna på allt som tjejen säger och ställa sig till rätta som en jävla pudel.

Detta är de "submissiva", sedan har vi de disagreeable härinne som bara vill gnälla från avstånd.

Herregud, när man sedan säger åt män att rycka upp sig härinne så är det mamma det är fel på, och all kvinnor i skolsystemet och till och med farmorn som uppfostrade farsan till en mes. Alla går runt och passivt tillåter sig vara eviga offer för svensk matriarkat.

Vill inflika här att det finns en sort till, det är de männen som inte tar onödiga strider, som låter det mesta rinna av dem. Det kan förefalla i andras ögon att de är submissiva, men så är inte fallet alltid.
Tvärtom kan det mycket väl vara så att han har mycket tydliga gränser som både kvinnan och mannen vet om, men han ställer inte till scener. En sån man är också disagreable.
Dock tror jag inte att merparten av Flashbackmän härinne är disagreable, däremot bittra. Skulle de hamna med en tjej de finner attraktiv är de nog inte så "disagreable" längre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in