Citat:
Ursprungligen postat av
JohanSverkersson
Det beror på att dom är förbjudna att träffa icke-muslimska män.
Ni som hatar svenska kvinnor brukar ju annars skryta om hur populära svenska män är utanför Sverige.
Hatar jag svenska kvinnor? I sådana fall hatar jag svenska män lika mycket då jag är lika kritisk gentemot svenska mäns beteende. I det stora hela är jag en misantrop som söker göra det bästa jag kan av en dålig situation.
Jag har aldrig skrytit om hur populära svenska män är utanför Sverige - vi är det i några specifika ställen (liksom svenska kvinnor), alltså även som lovers, men främst för att kvinnor där romantiserar lite väl mycket längden och blonda håret och inte känner oss in i benmärgen - var god och inte klumpa ihop mig med träsktrollen härinne.
Citat:
Japan är ett mer macholand än något vitt land då de inte tillåter vare sig tredje världen-invandring eller feminism. Så varför har många japanska kvinnor då vita febern?
Du är så enkelspårig i varje analys du gör så att det gör ont, en tredjedel av japanska män runt 30 är oskulder och evigt dataspelande nördar som aldrig går ut ur sitt rum.