2018-07-23, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LucianMacAndrew
Jag förväntar mig att den som har den lägsta toleransen för stök städar. Oavsett kön. Till skillnad från feminister är inte jag sexist.

Stör jag mig på något hos någon allvarlig blir jag inte tillsammans med den till att börja med.

Jaha men att du som enskild individ tycker så ändrar inte att de flesta män tycker man är värdelös som kvinna om man inte städar.
Citera
2018-07-23, 22:38
Medlem
Citat:
2 veckor Singel. Mitt enda seriösa ex var jag med i 13 år. Min thaitjej har jag varit med i ett drygt år, från ca 2 veckor efter det tog slut med förra.

Vi talar om att skaffa barn etc så kommer nog hålla bra.

Jaha, och? De hade två barn.

Just nu är ni så nykära så ujejuj men vänta tills förhållandet blir tråkig vardag och hon börjar längta hem till vänner och familj.
Senast redigerad av Statistenidittliv 2018-07-23 kl. 22:44.
Citera
2018-07-23, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Jaha men att du som enskild individ tycker så ändrar inte att de flesta män tycker man är värdelös som kvinna om man inte städar.

Jag är som de flesta män.
Citera
2018-07-23, 22:46
Medlem
Citat:
Jaha, och? De hade två barn.

Just nu är ni så nykära så ujejuj men vänta tills förhållandet blir tråkig vardag och hon börjar längta hem till vänner och familj.

Då väntar jag 2 veckor till å skaffar en ny? Dvs om hon lämnar mig.. No big deal..
Citera
2018-07-23, 22:53
Medlem
Citat:
Då väntar jag 2 veckor till å skaffar en ny? Dvs om hon lämnar mig.. No big deal..

Ok, glömde att ni svenska män skiter i era barn.
Citera
2018-07-23, 22:54
Medlem
Citat:
Den tredje vågen har ju förstört många Svenska tjejer. Skaffade en thailändsk tjej själv av just denna anledning. Håller på att krångla med att få henne permanent till Sverige.

Man vill ju ha en tjej, inte en hybrid.

Senast jag var i Thailand fick jag 25+ matchningar på Tinder per dag. I Sverige får man ju bara ett fåtal i veckan, å sällan någon man intresserar sig för.

Kan du inte skeppa över henne i en container?
om hon inte överlever kan du ju alltid "skaffa" dig en ny? tar ju enligt dig själv bara 2 veckor.
Citera
2018-07-23, 22:55
Medlem
Citat:
Ok, glömde att ni svenska män skiter i era barn.

Vem sa något om att överge barnen? Om hon lämnar mig är det väl hon som skiter i barnen?
Citera
2018-07-23, 22:57
Medlem
Citat:
Vem sa något om att överge barnen? Om hon lämnar mig är det väl hon som skiter i barnen?

Hon tar ju med sig barnen naturligtvis som du överger när du inte vill flytta till Thailand.
Citera
2018-07-23, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Kan du inte skeppa över henne i en container?
om hon inte överlever kan du ju alltid "skaffa" dig en ny? tar ju enligt dig själv bara 2 veckor.

Varför skulle jag göra något sådant emot någon jag älskar? Tror inte hon skulle älska mig om jag betedde mig så. Å vi träffades i Sverige. Skeppning behövs inte.

Vem i helvete hittar inte någon på 2 veckor nu för tiden? Tinder, Badoo, match, etc. Enklare än någonsin.
Citera
2018-07-23, 23:00
Medlem
Citat:
Hon tar ju med sig barnen naturligtvis som du överger när du inte vill flytta till Thailand.

Lagen hindrar henne från att ta dem till Thailand utan mitt medgivande.

Å jag kan flytta till Thailand...
Citera
2018-07-23, 23:02
Medlem
Citat:
Lagen hindrar henne från att ta dem till Thailand utan mitt medgivande.

Å jag kan flytta till Thailand...

Det var något nytt. Aja jag antar att du någon gång måste få låta dem hälsa på i alla fall?

Förstår att ni föredrar thailändskor som ni har fullmakt över.
Senast redigerad av Statistenidittliv 2018-07-23 kl. 23:05.
Citera
2018-07-23, 23:06
Medlem
Citat:
Det var något nytt. Aja jag antar att du någon gång måste få låta dem hälsa på i alla fall?

Så är det ja. Det finns såklart lagar kring vad man får göra med barn vid skilsmässa.

Ja varför skulle jag inte låta mina barn se Thailand?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in