2018-07-23, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LucianMacAndrew
Varför skulle jag göra något sådant emot någon jag älskar? Tror inte hon skulle älska mig om jag betedde mig så. Å vi träffades i Sverige. Skeppning behövs inte.

Vem i helvete hittar inte någon på 2 veckor nu för tiden? Tinder, Badoo, match, etc. Enklare än någonsin.

Varför sitter du här och pratar så som du gör om någon du hävdar att du älskar?

du "skaffar"
hon ska inte vara en "hybrid"
du skaffar en ny om hon går om 2 veckor...

Älskar? yeah!
Citera
2018-07-23, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Jaha men om du själv väljer att göra det vad är då problemet?

Skit i att svara jag vet redan, män ska kunna klaga men inte kvinnor.

Som en nödvändigthet pga svenska kvinnors bortskämdhet och oförmåga. Funkar inte att köra med ghosting dramatik. Tycka synd om mig själv mentaliteten har gått överstyr hos kvinnorna.
Citera
2018-07-24, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sven-Montana
Som en nödvändigthet pga svenska kvinnors bortskämdhet och oförmåga. Funkar inte att köra med ghosting dramatik. Tycka synd om mig själv mentaliteten har gått överstyr hos kvinnorna.

Men är det inte det män älskar med kvinnor? Att de är späda och behöver en mans beskydd?
Citera
2018-07-24, 00:11
Medlem
Citat:
Men är det inte det män älskar med kvinnor? Att de är späda och behöver en mans beskydd?

Klart men inte en dotter för fan! Det är sent nu. Gå och lägg dig så fortsätter vi imorgon.
Citera
2018-07-24, 00:19
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Den tredje vågen har ju förstört många Svenska tjejer. Skaffade en thailändsk tjej själv av just denna anledning. Håller på att krångla med att få henne permanent till Sverige.

Man vill ju ha en tjej, inte en hybrid.

Senast jag var i Thailand fick jag 25+ matchningar på Tinder per dag. I Sverige får man ju bara ett fåtal i veckan, å sällan någon man intresserar sig för.

Indoktrineringen har sträckt sig över generationer. Kvinnor är tyvärr inte lika motståndskraftiga som män, då det gäller psykologisk manipulation. Detta vet marxisterna mycket väl. Kvinnorna är därför så kallade nyttiga idioter.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Nyttig_idiot

Ja, man vill ju leva med en riktig kvinna, inte en grabb-hybrid... Självklart. Vad fan tror svenska kvinnor att de är egentligen?

Det finns bra svenska kvinnor, men de är så pass få att det är lika bra att överge hela klabbet...
Citera
2018-07-24, 00:23
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.skalmanski
Det finns väl en chans om nu kvinnor skulle kollektivt gå ut och be män om ursäkt som denna videon förslår:

https://www.youtube.com/watch?v=TwyHb80ecas&t=1s

Tveksam om svenska kvinnor har det i sig dock.
På sin höjd en blidkande sådan kanske men sällan en genuin.
Citera
2018-07-24, 03:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Vilken sanslös mängd crap du skriver.

1) Medellivslägden i USA minskar för BÅDE kvinnor och män, och det gör de sannolikt pga USA har så stora drogproblem, problem med våld, fattigdom och är det enda västerländska landet utan sjukvård för stora delar av befolkningen etc. och detta har inte ett skit med feminism att göra, utan om du fråga mig raka motsatsen, det har med USA extremt konservativa politik att göra.

2 Ingen man ha dött pga "matriarkalt förtryck" detta existerar knappt i världen, vad som existera är dock patriarkalt förtryck och Ja, det dör kvinnor av faktiskt, även män, i miljoner världen över år ut och år in, så även i USA.

Så de som verklige här sitter och skiter helt i att det anda könet far illa är män som du.

Fast titta bara på fakta , inte hitta på bara för att du känner.

Tagit från minnet:

- 70 % av alla som gör självmord i USA är vita män

- De som dör av droger är också till största delen vita män:kraftigt överrepresenterade.

Svarta män har mycket större risk att dö i skjutningar.

Fast det som visar att det är vita män som är förtryckta mycket mer än någon annan grupp i USA är självmorden och jag kan förstå det eftersom mycket som finns i det Amerikanska samhället kommer till Sverige. Det är framförallt media-klimatet som gör att vita män tar livet av sig.

-Vita män är ständigt nedvärderade i media.

Det gör att de själva inte tycker om sig själva.

Plus att kvinnorna i allt större utsträckning ogillar vita män.

Det här är statistiska sanningar och utvecklingen är dessutom att det blir värre för varje år.

De som ligger bakom nedvärderingen av vita män är journalister som fått en speciell typ av skolning som går ut på vita män är ansvariga för allt dåligt.

Det enda sätt som jag tror att detta skulle kunna minska vore att kvinnor förlora på det och startar protesterar. Men det kommer inte ske så länge de skeppar in hundra-tusentals nya män till USA varje år. Dessa journalister som hatar män bryr sig bara om vad kvinnor säger.

Så muren om den skulle bli av hjälper USA män och skulle till viss del kunna få kvinnor att tänka om och i mindre utsträckning stödja förtrycket av de vita männen i USA.

Logiken att bara för att män i tredje världen förtrycker kvinnor ska män i västvärlden lida. Är inte speciell rättvis och iden att andra ska lida för vad någon annan har gjort är förtryck och gillas av kommunister och nazister inga vettiga människor gillar detta. Kvinnor ska inte heller straffas för vad andra kvinnor har gjort utan man ska vara exakt.
Citera
2018-07-24, 06:28
Medlem
Citat:

du "skaffar"

Älskar? yeah!

Så för att jag inte sitter å hänger läpp efter ett förhållande tagit slut så älskar jag inte min flickvän?

Tar ett förhållande slut deppar man en vecka eller två och sen får man vidare. Som jag sa var mitt förra förhållande 13 år långt, när det tog slut hade jag valet att begrava mig i storg, vilket jag även gjorde i någon vecka eller två, men sedan valde jag att gå vidare med mitt liv.

Och nej, hon ska inte vara feminist, jag har precis som du preferenser, skulle du dejta en nazist? Om inte så är det precis samma sak som att jag inte dejtar feminister.

Ja. Skulle min tjej mot all förmodan göra slut om 2 veckor, så skulle jag sörja lite, och sen börja leta efter en ny. Vad är konstigt med det?
Citera
2018-07-24, 06:37
Medlem
Citat:

du "skaffar"

Älskar? yeah!

De kallas ju inte postorder-fruar utan anledning.
Citera
2018-07-24, 06:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Indoktrineringen har sträckt sig över generationer. Kvinnor är tyvärr inte lika motståndskraftiga som män, då det gäller psykologisk manipulation. Detta vet marxisterna mycket väl. Kvinnorna är därför så kallade nyttiga idioter.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Nyttig_idiot

Ja, man vill ju leva med en riktig kvinna, inte en grabb-hybrid... Självklart. Vad fan tror svenska kvinnor att de är egentligen?

Det finns bra svenska kvinnor, men de är så pass få att det är lika bra att överge hela klabbet...

Jo jag känner även jag par fina svenska tjejer som inte blivit förstörda av feminism (observera att jag är för jämlikhet, det är feminister som är emot det). Dock är dom alltid upptagna då dom såklart är oaser i öknen.

Fattar som sagt inte ens varför man skulle ge upp något så fantastiskt som att fostra unga sinnen, mot något så crappy som att jobba. Jag vill fan inte jobba, vill någon egentligen det om man inte behövde? Skulle mycket hellre lägga min tid på att älska och resa.
Citera
2018-07-24, 06:49
Medlem
Citat:
Jo jag känner även jag par fina svenska tjejer som inte blivit förstörda av feminism (observera att jag är för jämlikhet, det är feminister som är emot det). Dock är dom alltid upptagna då dom såklart är oaser i öknen.

Fattar som sagt inte ens varför man skulle ge upp något så fantastiskt som att fostra unga sinnen, mot något så crappy som att jobba. Jag vill fan inte jobba, vill någon egentligen det om man inte behövde? Skulle mycket hellre lägga min tid på att älska och resa.

Sluta jobba då. Det behövs ju uppenbarligen inte.
Citera
2018-07-24, 07:11
Medlem
Citat:
Sluta jobba då. Det behövs ju uppenbarligen inte.

Så gärna om någon vill försörja mig. Skulle vara underbart att vara hemma å sköta hushållet å barn medan någon annan drog in degen.

Nu är jag dock högre bildad än min nuvarande tjej, så de jobb jag får betalar långt mer än de hon kan få. Med andra ord mindre strategiskt smart i det förhållandet jag är i nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in