2014-05-31, 18:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NOlie
Kan du ta fram det ur historieboken? ...sedan kan du ju kontra med konsekvenserna av att vi har ett patriarkatsamhälle, både i Sverige och världen genom historiken till nutid.... vi har tex förintelsen, hiroshima-bomben, fotbollshuliganer ... ja herregud, det skulle inte räcka med Flashbacks servrar för att skriva ner allt skit männen har åstadkommit fram till dags datum.

Medans kvinnor mördar sina barn och kallar det för abort. Ni feminister med patriarkatet är precis lika illa och efterblivna som nazister med deras snack om judiska världsherraväldet... Men du tror väl på det också
Citera
2014-05-31, 18:53
Moderator
pewpews avatar
Skärpning nu! Inga personangrepp och sluta chatta! Nästa ot = varning.

/Mod
Citera
2014-05-31, 20:50
Medlem
Gullegubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Autoist
Det är ingen ovidkommande fråga. Det är visat att det finns ett samband mellan främlingsfientlighet och kvinnofientlighet. Har själv tänkt samma sak. Män som blir kvar "på bygden" när de unga kvinnorna flyttar till stan för att studera är typexemplet på SD-röstare och troligtvis också på "fruimportören". På samma sätt har de ett dilemma när man uppriktigt föreslår att de skall satsa på en manlig partner efter att de spytt sin galla över alla kvinnor haha. De hasplar ur sig sitt kvinnoförakt, för att få medhåll bland de andra grobianerna, utan att ha tänkt på att de målar in sig i ett hörn.

Jag ser ett samband mellan bidragsinvandringsvänlighet/feminism och låg skattebetalning/hög offentligförsörjning.
Citera
2014-05-31, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gullegubben
Jag ser ett samband mellan bidragsinvandringsvänlighet/feminism och låg skattebetalning/hög offentligförsörjning.

Du menar att om man tittar på var Fi och MP har sina väljare så är det inte i centralt i storstäder utan ute på landsbygden, fd bruksorter eller kanske i nedgångna förorter? Du får nog titta en gång till.

35 % av Fi's väljare är män och bland Miljöpartisympatisörer finns också många män. Tror inte någon av dem skulle hålla med TS förslag.
Senast redigerad av Autoist 2014-05-31 kl. 21:52.
Citera
2014-05-31, 22:18
Medlem
Gullegubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Autoist
Du menar att om man tittar på var Fi och MP har sina väljare så är det inte i centralt i storstäder utan ute på landsbygden, fd bruksorter eller kanske i nedgångna förorter? Du får nog titta en gång till.

35 % av Fi's väljare är män och bland Miljöpartisympatisörer finns också många män. Tror inte någon av dem skulle hålla med TS förslag.

Jag menar att de inte betalar mycket skatt och lever på bidrag eller har en statsunderstödd försörjning. Jag har i alla fall aldrig hört talas omnågon mp eller fi som jobbar i välståndsskapande konkurrensutsatt verksamhet.
Citera
2014-06-03, 00:17
Medlem
NOlies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lavezzi92
Medans kvinnor mördar sina barn och kallar det för abort. Ni feminister med patriarkatet är precis lika illa och efterblivna som nazister med deras snack om judiska världsherraväldet... Men du tror väl på det också

Ja då mördar nog karlarna mer med sina kondomer ... men med all testosteron som svallar i blodet 24 timmar om dygnet så måste det ju pysa ut någonstans, så får man inte som man vill kan man ju alltid, hota, våldta och mörda .... för statistiken från alla fängelser kan ju knappast ha fel - att majoriteten är män!

Men du kanske för egen statistik som passar in i din lilla egna värld
Citera
2014-06-03, 00:21
Medlem
NOlies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gullegubben
Jag menar att de inte betalar mycket skatt och lever på bidrag eller har en statsunderstödd försörjning. Jag har i alla fall aldrig hört talas omnågon mp eller fi som jobbar i välståndsskapande konkurrensutsatt verksamhet.

Då måste du bo på månen eller bott i en öken de senaste 20 åren ...herregud vad världsfrånvarande menlöst. Dessutom tycker jag att männen ska betala mer skatt till samhället, de kostar mer pengar i form av polisinsatser, fängelsevård och annat...dyra pengar som vi kvinnor tvingas betala.
Citera
2014-06-03, 01:20
Medlem
Citat:
Då måste du bo på månen eller bott i en öken de senaste 20 åren ...herregud vad världsfrånvarande menlöst. Dessutom tycker jag att männen ska betala mer skatt till samhället, de kostar mer pengar i form av polisinsatser, fängelsevård och annat...dyra pengar som vi kvinnor tvingas betala.

Vi betalar ju redan mer skatt, och får ta del av mindre skatt än kvinnor. Lustigt va.
Citera
2014-06-03, 02:03
Bannlyst
Citat:
Ja då mördar nog karlarna mer med sina kondomer ... men med all testosteron som svallar i blodet 24 timmar om dygnet så måste det ju pysa ut någonstans, så får man inte som man vill kan man ju alltid, hota, våldta och mörda .... för statistiken från alla fängelser kan ju knappast ha fel - att majoriteten är män!

Men du kanske för egen statistik som passar in i din lilla egna värld

Det är inte mord att använda kondom. Majoriteten är invandrare/utlänningar! Så det är dessa du får hata på i sådana fall!

Det är ju du som är totalt verklighetsbefriad!

Ca 100 kvinnor mördar sina barn per dag i Sverige!
Senast redigerad av Lavezzi92 2014-06-03 kl. 02:09.
Citera
2014-06-03, 02:05
Bannlyst
Citat:

Det är ju invandrare som är överrepresenterade så låt invandrarna betala extra!

Dessutom kan ju ni kvinnor bidra med lite pengar istället för att bara vara en kostnad på ett eller annat sätt!
Citera
2014-06-03, 02:06
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lavezzi92
Det är inte mord att använda kondom. Majoriteten är invandrare/utlänningar! Så det är dessa du får hata på i sådana fall!

Det är ju du som är totalt verklighetsbefriad!

Ca 10 kvinnor mördar sina barn varje dag i Sverige!
Nej, det mördas inte ens 10 barn per år i Sverige .. Ca 100 kvinnor - inte 10 - aborterar däremot varje dag...

Fast matte är ju inte så jäkla enkelt...
Citera
2014-06-03, 02:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej, det mördas inte ens 10 barn per år i Sverige .. Ca 100 kvinnor - inte 10 - aborterar däremot varje dag...

Fast matte är ju inte så jäkla enkelt...

Det kan inte vara så att jag glömde en nolla men har rättat det nu... och jo ca 100 kvinnor mördar sina barn per dag i Sverige!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in