Den "Svenska modellen" verkar bygga på att Svenskar ska upphöra att existera helt enkelt !
Singelboendet i Sverige lär vara högst i världen och etniska svenskar producerar inte den avkomman som krävs för att folket ska fortsätta att existera och det är väl kanske därför regimen tar in så mycket folk från övriga världen !
Det verkar vara kvinnan som styr och ställer i de flesta eller rättare sagt alla familjer i min bekantskapskrets.
Kollar man hur det ser ut hemma hos dem så finns det möjligen en vrå som ser ut att tillhöra en man.
Resten av huset eller lägenheten är helt och hållet inrett av kvinnan!
Männen ifrågasätter inte detta överhuvudtaget utan betalar gladeligen halva hyran ändå !
Om männen inte dansar efter sina kvinnors pipa så vet de att det blir dålig stämmning och då vankas inget hanky panky
De svenska tjejer/kvinnor jag haft har till en början varit trevliga och tillmötesgående på alla sätt men efter en tid kommer kraven och då brukar intresset från min sida rinna ut i sanden så att säga.
Plösligt känner jag inte igen den goa tjejen jag träffade och hon har blivit en bitch !
Först är man deras allt på alla plan, men efter en tid om man inte uppfyller kravlistan som växer ju längre tiden går har man helt plötsligt inget gemensamt !
Jag ser ett klart mönster !
Frågan är hur svenska kvinnor blivit så här ?
Är det indoktrinering i skolan, hemmet eller något annat !
Det är för mig en gåta !