2020-06-28, 10:34
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magnitud
Bara jag som går ut och letar roaches när man inte har pengar? Knarkigt ;(

Nej det gör vi inte. Usch. Pundigt samt vem vet vad som legat i eller vilken hund som pissat på dom. Detta passar bra i tråden era pundigaste beteenden
Citera
2020-06-28, 12:05
Medlem
Dscims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Låter som rätt lite. Menar du en joint eller en hel kväll. En annan gillar att bli hög som fan så 0.3 är inte mycket att hänga i julgranen. Men om du menar en joint med bra grejer så visst fan blir man bäng.
Tjo, jo jag mena en joint haha typ en nattis.. Ska du röka under hela dagen räcker inte 1 0.3, utan kanske 5-10
Citera
2020-06-28, 12:40
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dscim
Tjo, jo jag mena en joint haha typ en nattis.. Ska du röka under hela dagen räcker inte 1 0.3, utan kanske 5-10

Ja eller hur fattade först inte tänkte du kanske inte tål så mycket bless
Citera
2020-06-28, 12:48
Medlem
Dscims avatar
Citat:
Ja eller hur fattade först inte tänkte du kanske inte tål så mycket bless
Aah, jag skrev i en tråd som blev flyttad hit och infogad i denna så blev lite lustigt.

Bless.
Citera
2020-06-28, 14:22
Medlem
Citat:
Låter som rätt lite. Menar du en joint eller en hel kväll. En annan gillar att bli hög som fan så 0.3 är inte mycket att hänga i julgranen. Men om du menar en joint med bra grejer så visst fan blir man bäng.
Vill inte vara den men såvida du inte är rejält inrökt kan inte dina grejer vara särskilt bra. Röker jag 0.3 av det som jag sitter på nu så somnar jag in halvt förlamad. Stark harre.
Citera
2020-06-28, 14:48
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frank.Ocean
Vill inte vara den men såvida du inte är rejält inrökt kan inte dina grejer vara särskilt bra. Röker jag 0.3 av det som jag sitter på nu så somnar jag in halvt förlamad. Stark harre.

Ja också helt klart men trodde först han menade en hel kväll typ. Själv pallar jag knappt en väl rullad joint själv. Har väl i 03-05 i en joint, men som sagt brukar få släcka efter 2 tredje delar. Sen spara när man ”vaknat” till hehe
Citera
2020-07-08, 01:08
Medlem
Fan sour diesel är bästa strainen jag kommer ihåg namnet på..

Men! Jag rökte nånting som smakade godis förut asså ren apelsinkaramell vad kan det ha varit? Super orange haze? Silver haze? Kom ihåg att dessa nämndes under den tiden men vet inte om det kan ha varit det.... smörigt råkade det vara också och effekten av godissmaken och högheten tillsammans gjorde att man kunde fan inte bara rulla endast en...

Hurra för det söta gräset!
Citera
2020-07-08, 21:13
Medlem
Dr_Dollars avatar
Nu när folk inte pysslar med kontanter längre så tänkte jag bara:

Hur betalas det i drogvärlden?
Swishas det, eller är det cash som gäller..?
Citera
2020-07-09, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr_Dollar

Använda bara cash!
Swisha är skit dumt och torskar du eller din kran så kan dom se alla swish man fått och ja... de blir ringar på vattnet så att säga :P
Citera
2020-07-09, 19:54
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr_Dollar

Både och va. Köper man inte så ofta så funkar swichs ibland. sen är ju bitcoin ännu hårdvaluta.
Citera
2020-07-09, 19:55
Medlem
orrecrists avatar
Vad blandar ni med om ni inte vill blanda med tobak?
Citera
2020-07-12, 13:47
Medlem
Bara jag som drömmar att jag röker värsta gräset så precis när jag ska ta ett bloss så vaknar jag och har ingenting ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in