2019-09-15, 13:04
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vicarious90
Ok, får ta en joint själv nästa gång. Eller dra ner blossen så djupt det går 😜
Ett halsbloss är per definition djupt. Att ha röken i munnen gör inte mycket nytta
Citera
2019-09-15, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
Ett halsbloss är per definition djupt. Att ha röken i munnen gör inte mycket nytta

Yea i know Lite frustrerad bara att inte fått något resultat.
Citera
2019-09-18, 16:37
Medlem
Finns det någonting annat än tobak som man kan använda för att blanda ut hash?
Känner att jag vill slippa nikotinet osv
Citera
2019-09-18, 16:50
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av helenabroome
Finns det någonting annat än tobak som man kan använda för att blanda ut hash?
Känner att jag vill slippa nikotinet osv
Det kallas för "knaster". Annars kan du gå in på typ Smoketower och söka efter.. örtblandning tror jag att dom kallar det.

Jag tycker att det smakar skit och brinner värdelöst men det är jag det.
Citera
2019-09-19, 09:33
Medlem
Blir man " efterbäng " och hur länge varar det? Om jag ska ha gäster kan jag röka dagen innan?
Citera
2019-09-19, 10:57
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av axelTV
Blir man " efterbäng " och hur länge varar det? Om jag ska ha gäster kan jag röka dagen innan?
När jag är efterbäng, då är det som att jag är hög, fast bara liiiiite. Gräset är liiite grönare, solen är liiite skönare men that's about it. Det brukar dessutom gå över efter några timmar. Men det korta svaret är nej, du blir inte efterbäng.

Det långa är att du måste röka ganska mycket och intensivt för att du ska bli det.
Citera
2019-09-21, 13:34
Medlem
Rökte för första gången igår och jag röker inte i vanliga fall, alltså jag har typ fyllerökt cigg ngn gång men thats it. Det gjorde så helvete ont i lungorna/halsen, är det för jag är ovan eller?

Sen fick jag inget vidare rus heller, tror min kompis kände av det mer. Vi blev mest sega så antar det var indica vi fick. Kände ingenting när vi rökte men när vi skulle gå ifrån bänken kände jag mig vinglig i benen och när jag skulle dricka ganska tung i käkarna typ.

Vill ju gärna få ett gött rus utan att det ska göra så jävla ont i lungorna, finns det ngt knep att röka så det inte smärtar så mkt eller är det bara att "härda" ut tills man vänjer sig?
Citera
2019-09-21, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Keminörd
Rökte för första gången igår och jag röker inte i vanliga fall, alltså jag har typ fyllerökt cigg ngn gång men thats it. Det gjorde så helvete ont i lungorna/halsen, är det för jag är ovan eller?

Sen fick jag inget vidare rus heller, tror min kompis kände av det mer. Vi blev mest sega så antar det var indica vi fick. Kände ingenting när vi rökte men när vi skulle gå ifrån bänken kände jag mig vinglig i benen och när jag skulle dricka ganska tung i käkarna typ.

Vill ju gärna få ett gött rus utan att det ska göra så jävla ont i lungorna, finns det ngt knep att röka så det inte smärtar så mkt eller är det bara att "härda" ut tills man vänjer sig?

Testa en vape?
Baka?
Pipa/bong ingen tobak då
Citera
2019-09-21, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Surafisen
Testa en vape?
Baka?
Pipa/bong ingen tobak då

Känner ingen som vapear och att köpa en vape för att testa är lite för dyrt för mig just nu.
Baka har jag tänkt göra men vill kunna röka också.

Jag tror att jag möjligtvis drog för stora bloss å det var nog därför det sved så mkt, så får testa dra mindre nästa gång.
Citera
2019-09-21, 15:04
Medlem
Citat:
Känner ingen som vapear och att köpa en vape för att testa är lite för dyrt för mig just nu.
Baka har jag tänkt göra men vill kunna röka också.

Jag tror att jag möjligtvis drog för stora bloss å det var nog därför det sved så mkt, så får testa dra mindre nästa gång.

Köp en pipa och skippa tobaken gör en stor skillnad!
Eller baka, om du vill bli bäng
Citera
2019-09-22, 21:55
Medlem
Citat:

Gräs (grönt) är lättare att röka än hasch (brunt). Det bränner inte lika i halsen etc
Citera
2019-09-22, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wizzardry01
Gräs (grönt) är lättare att röka än hasch (brunt). Det bränner inte lika i halsen etc

Det var grönt vi rökte, utan tobak. Haha : /
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in