2016-07-04, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Getyourmindright
Ni som säger att det blir ett "lugnare / mer filosofiskt rus efter man rökt ett par gånger"

Man blir mer o mer tolerant för varje bloss man tar av en j, hitta bättre röka, så kommer ni ha samma känsla som första gången.

Det går inte o jämföra svensk gatukvalité, med top odlade strains från Amsterdam / USA.

Jag försöker alltid hitta bättre röka, värdelöst o röka om man inte blir riktigt jävla stenad.

Världens fjant - du.
Citera
2016-07-04, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kStreet
tja alla

har fått en sms från min kran som ja undrar över han srkvier att han har lemon haze osv o sen i slutet säger han detta copierar rakt av

Och för mina James Brown fans e han tillbaks

menar han då hasch eller e james brown nån sort weed

har aldrig köpt hasch av han så ja undrar därför

Absolut är det hasch han menar när han säger något som innehåller brown/brun
Citera
2016-07-04, 22:19
Medlem
elpepes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wt7
Världens fjant - du.

Behövdes sägas, tackar.
Citera
2016-07-05, 22:34
Medlem
Reddevil165s avatar
Ifall man ska röka grönt för första gången och inte vill röka rent för det känns lite väl hårt för första gången, hur mycket grönt ska man ha i? Och hur mycket tobak ska man blanda med? Det är olika självklart men rekomendera gärna någon rimlig mängd!
Citera
2016-07-06, 14:34
Medlem
The.Swedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reddevil165
Ifall man ska röka grönt för första gången och inte vill röka rent för det känns lite väl hårt för första gången, hur mycket grönt ska man ha i? Och hur mycket tobak ska man blanda med? Det är olika självklart men rekomendera gärna någon rimlig mängd!
Det blir ju inte ett mildare rus för du blandar ut säg 0,2 gram med tobak eller om du röker 0,2 rent. Men som svar på din fråga, 0,2 är en bra mängd, om du inte har en våg så ta en femtedel av en etta
Citera
2016-07-06, 15:11
Medlem
Rasandes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The.Swede
Det blir ju inte ett mildare rus för du blandar ut säg 0,2 gram med tobak eller om du röker 0,2 rent. Men som svar på din fråga, 0,2 är en bra mängd, om du inte har en våg så ta en femtedel av en etta

Håller med dig, förutsatt att han rökt cannabis innan. "Ska röka grönt för första gången" säger ju inget om han inte har rökt öht innan, eller om han bara rökt hash innan. Är han helt grön på cannabis rekommenderar jag att åtminstone halvera dosen. Allt för att få en så trevlig första-upplevelse som möjligt.
Senast redigerad av Rasande 2016-07-06 kl. 15:26.
Citera
2016-07-07, 08:37
Medlem
cattivos avatar
Rätt nojjig atm.. Köpte 2 rullade igår och gjorde misstaget snackade lite löst om det på fb chatten, köpt en gång av han. Nu nojjar jag över ifall han åker dit så kommer dom hem till mig o tar in mig på prov. Bör jag vara orolig? Jag har tagit bort chatten men det känns ju meningslöst om inte han har gjort det.
Senast redigerad av cattivo 2016-07-07 kl. 08:56.
Citera
2016-07-07, 13:32
Medlem
Drumedarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cattivo
Rätt nojjig atm.. Köpte 2 rullade igår och gjorde misstaget snackade lite löst om det på fb chatten, köpt en gång av han. Nu nojjar jag över ifall han åker dit så kommer dom hem till mig o tar in mig på prov. Bör jag vara orolig? Jag har tagit bort chatten men det känns ju meningslöst om inte han har gjort det.

Chansen FINNS, men den är ganska liten. Jag har pratat öppet med min kran både på fb och på sms, vilket är riktigt jävla dumt. Sådant ska alltid tas på telefon. Men jag skulle inte oroa mig om jag vore du. Håll bara käften i fortsättningen.
Citera
2016-07-07, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drumedaren
Chansen FINNS, men den är ganska liten. Jag har pratat öppet med min kran både på fb och på sms, vilket är riktigt jävla dumt. Sådant ska alltid tas på telefon. Men jag skulle inte oroa mig om jag vore du. Håll bara käften i fortsättningen.
Tar inte ens snack på telefon eller sms ringer bara för att träffas på en fika.och be någon hålla käften i fortsättningen när man själv pratar öppet på fb telefon är som skrivet riktigt jävla dumt.Ta och följ dina egna råd och gör det själv som du vill andra skall göra.
Citera
2016-07-07, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elpepe
Rökt varje dag på en 20/60 Dbol märkte ingen skillnad från tidigare kurar. Vet dock inte svaret på din fråga. Lycka till!
ursäkta inlägg skulle gått till elpepe
Allt man ser om dina inlägg är att allt som andra varit med om eller droger de köpt och provat har du alltid provat sakerna eller fått drogerna samma dag som de läggs upp på shoppar och alla piller du beställer från flera olika shoppar.Varför beställa från 3-4olika när du har en grön säljare.Andra har någon gång blivit scammade av vissa säljare men du grönar alla/allt innan du ens har fått varorna,för du ska inte inbilla folk att du får dina order direkt timmar efter betalning,De flesta får 2dagar efter betalning ,det är något som de flesta på fb vet och känner till.varit med om allt från 2dagar till 14dagar innan det dimper ned i lådan.ingen trevlig feeling man får när man läser alla gröningen, och att allt har bara fungerat till 100% för dig men inte för flertalet på fb har någon gång erfarenhet av saknande av paket eller att de slutar svara på mail.är du säljare eller köpare?För jag såg du skrivit i ett inlägg att du är säljare av olika tjänster men som jag ser det är det mest skrivelser på forumen.som du gör mest svar på andras inlägg.Kan du inte lägga upp några bilder på allt du köper varje vecka.Så vi andra kan få lika trevliga dagar som du har och lika seriösa säljare vill vi alla ha.när det ramlar in paket 3-4gånger/vecka.kan man ju undra vad du får för att gröna alla shoppar du handlar av/ eller hänvisar till. Shoppar någon ej känner till eller ens beställer ifrån,då många blivit blåsta.Det är väl ett o samma folk som håller på med blåsningen när man hittar sidor med exakt samma text,och foton på varor,vissa har flera counter mail konton på olika forum men varor kommer från samma stad och samma paketering
Senast redigerad av siammike 2016-07-07 kl. 14:59.
Citera
2016-07-07, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reddevil165

Om du använder en hel vanlig cigg så lägg till 20% grönt så får du en bra blandning.
Citera
2016-07-07, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wt7
Världens fjant - du.
Odla eget så får du bättre än bushweed du köper på gatan.Och gräset i Sverige är lika bra kvalitet som i Holland om man bara vet vad man gör med odlingen.Senaste jag odlade var en sort som heter White shark väldigt potent god smak samt stora buds.fick mellan ett och halvt hekto till 7-8hg per planta bara buds.och vad gäller flummighet så är det bland det bästa jag rökt av hemodlat,slår även de flesta sorter jag köpt och provat i Amsterdam.Det mesta av allt gräs odlas inom Svenska gränser idag då Sverige i stort sett är självförsörjande av weed.Det smugglas mindre hasch gräs än det någonsin gjorts,märks även på priserna,billigare billigare blir det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in