Citat:
Ursprungligen postat av
isch
Om det är så du känner och tror att det fungerar så är jag väldigt intresserad av varför du ens bemödar dig att spendera tid och skriva här.
Du menar på flashback?
Tack och lov så är inte ALLA mods idioter. Egentligen bara ett fåtal, de som hörs mest. Och det här med att hålla varandra bakom ryggen är väl något man får leva med.
Det kommer alltid vara så att de med makt gör lite som de vill, och jag tror inte på bojkott.
Det innebär dock INTE att jag inte kommer säga ifrån när jag ser sån skit, eller ta upp det till diskussion.
Citat:
Ursprungligen postat av
isch
Om allt vore så fruktansvärt och korrumperat, varför skulle ens denna typen av trådar tillåtas leva, men framför allt, vad skulle vi mer kunna göra än att berätta hur det ligger till?
Alltså, det finns ju egentligen inget nu kan säga mer än det ni redan gör. Informera om hur saker, enligt er, går till bakom kulisserna, som när ni brukar LOOOOVA dyrt och heligt att allt går rätt till vid omrästningar. Men du är bra naiv om du tror att man ska lite blint på erat ord. Särskilt när verkligheten visar en annan sak.
Citat:
Ursprungligen postat av
isch
När det kommer till argumentet att att starta ett eget forum så är det allt så oftast när användarna har förslag som helt skiljer sig emot vad forumet står för eller hur det fungerar idag. Då tycker jag att det är en vettig frågeställning att lyfta - varför gör du inte det själv på det sätt som du tycker vore klart överlägset befintligt system?
Hahaha gud nej. Det är standardsvaret när man inte orkar ljuga längre till folk som ifrågasätter modereringen. Men visst, det används ju även OCKSÅ när det handla om åsikter på själva forumet.
Citat:
Ursprungligen postat av
isch
Det som alltid slå mig när jag ser denna typen av trådar är hur engagerade folk är i saker som de uppenbarligen ogillar. Det fascinerar mig. Hade jag ex. hatat McDonalds så tror jag helt sonika att jag hade valt bort att gå dit - inte sitta och tjura i bollhavet.
Jag hatar inte flashback. Inte alls. Jag älskar sidan, konceptet osv.
Det innebär inte att jag inte har åsikter om flashback.
Att du ens kan göra den kopplingen är pinsamt. Som att alla som gillade fb, ovillkorligen skulle tycka att allt och alla på flashback är fantastiskt.
Eller du kanske menar att jag inte bör/får/borde/ska kritisera flashback?
Om du har problem med att jag använder min yttrandefrihet till kritik mot problem jag ser, så tycker jag du ska starta ett eget forum.