Citat:
Ursprungligen postat av
Spelguden
Riktigt trevliga saker, även om jag blev lite ledsen i ögat över en fix (som är helt korrekt fx, för det var en bugg, så missförstå mig rätt

)
Nu när de fixat droprate på Malthael's Legendary Crafting Mats, så hoppade jag in för att farma honom, men nu kommer lootet efter dödssekvensen, så kunde inte kedjefarma honom

. Dock, som sagt helt rätt fix eftersom det var buggad att man kunde döda honom konstant.
Citat:
Ursprungligen postat av
ImWorthless
Då patchen kom och jag kallade Crusadern för Tank, så skrattade nästan alla här på FB åt mig

Men folk börjar fatta nu att den är en Tank, trotts att den inte har 30% reduce dmg taken som Munk och Barb.
Men som jag skrev ovan, jag gillar crusadern, den är en bra char som läggs till i skaran.
Men den är för mig personligen för långsam att spela med, för dålig damage per minute jämnfört med samtliga andra chars.
Jo, han är lite långsammare än de andra klasserna, men tycker han bränner ned mobs bra, sen hans tankande, som igår. Tabbade ut med elites som slog på mig för att svara på msgs, skriva forumposts osv. Förvisso bara T1, men lämnar jag spelet obevakat med min WD så är den död
Citat:
Ursprungligen postat av
F.K
"The Blacksmith's Belongings box in Act 1 no longer has collision"!!
Prisa gudarna, har irriterat mig på den sen dag ett av D3.
Haha, japps, det där har varit djävligt irriterade, en sån där liten sak som e.g. inte ska spela roll, men ändå fastnar man där hela djävla tiden.
Edit:
Citat:
Ursprungligen postat av
Halshuggning
Klarade alla 5 adventure mode världarna igår, trodde jag skulle få någon fin bonus för det men icke.
Är det någon som skapat en hellfire ring på lvl 70? Nyfiken på hur bra dom är.
Ingen bonus på att cleara alla adventure, därför kör jag bara de 2 som har bonus varje dag (om jag inte är ute efter ett visst item, då kör jag bara den acten som han den specifika itemen).
Ang. Hellfire ringen, nopes, dropraten är så överdjävligt dåligt, så har inte kommit dit ännu.
Kör med en level 60 INT hellfire ring på crusadern