2015-02-12, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N3ss3
Det är inte varje spelare som är redo för T6 inom tio timmar, det kräver en del tur och ganska mycket vana för att ens vara i närheten.

om vi pratar om att farma lvl 1-70 utan hjälp och sedan börja geara upp (typ vid starten av en ny season) så är det kanske 50/50 att man lyckats hitta tillräckligt bra items för T6. snackar vi om någon som blir boostad till 70 på en halvtimme så är det väldigt väldigt osannolikt för de allra flesta klasser att inte lyckas få vad som behövs för att springa igenom T6 efter 24 timmars speltid.
Citera
2015-02-12, 17:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av N3ss3
Du inser att det är season som diskuteras. Eftersom allt resetar imorgon så lär inte många plöje igenom T6. Det krävs gear för att komma dit.

Självklart krävs det gear. Men på måndag så kommer jag och de flesta andra som kör seriöst att lira på t6+...

Citat:
Ursprungligen postat av Tubes
g 35 på hardcore. så tyvärr har du fel.

och om man kan plöja genom t6 på ett dygn har du antingen suttit konstant eller bara haft så in i helvetes jävla tur..

Okej, cred för att du kör HC i alla fall. Men grift 35+ är väl så där, beroende på klass. Jag är 45+ och förstår inte hur man kan faila på under grift40, men det kanske beror på massa annat. Under 600 paragon är jag btw.
Citera
2015-02-12, 18:39
Medlem
spajdamans avatar
Vad är det här med seasons det pratas om?
I wow var väl det pvp-relaterat vill jag minnas. I d3 finns väl ingen pvp? Eller är det nåt vi saknar som kör konsol?
Citera
2015-02-12, 18:39
Medlem
JohnnyBlades avatar
när är det s2 börjar?
Citera
2015-02-12, 18:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av spajdaman
Vad är det här med seasons det pratas om?
I wow var väl det pvp-relaterat vill jag minnas. I d3 finns väl ingen pvp? Eller är det nåt vi saknar som kör konsol?

Spelade du Diablo 2? Det är samma sak som där. Man kan välja mellan att fortsätta spela med sina gamla chars och levels, eller så kör man "seasons" (som är som ladders). Det innebär att du startar från 0 i allt. Paragonlvl, stash, gear och karaktärer. Notera dock att du inte måsta välja, du kan logga in på din season-karaktär eller din normal-karaktär när du vill.

Det är väl leaderboards som driver de flesta att spela seasons. Man tävlar om vem som kommer högst i greater rifts. Då tävlar man mot alla andra som spelar seasons.

Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyBlade
när är det s2 börjar?

Kl 18 i morgon (fredag)!
Citera
2015-02-12, 19:03
Medlem
Har precis börjat med D3 och är mest nyfiken på hur allt är uppbyggt. Startade precis en karaktär och det verkar som man nu iaf spelar ensam, när kan man börja spela multiplayer eller är det något man väljer när man skapar en karaktäre?
Citera
2015-02-12, 19:12
Avslutad
någon som är med och lirar lite på t6 ? skicka pm nu då
Citera
2015-02-12, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flowlops
Har precis börjat med D3 och är mest nyfiken på hur allt är uppbyggt. Startade precis en karaktär och det verkar som man nu iaf spelar ensam, när kan man börja spela multiplayer eller är det något man väljer när man skapar en karaktäre?
Gå tillbaka till menyn så kan du leta efter spel med fler spelare i, dock är det för det mesta svårt att hitta spelare i samma level som en själv, inte alltför många aktiva nuförtiden.
Citera
2015-02-12, 19:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sverker90
Gå tillbaka till menyn så kan du leta efter spel med fler spelare i, dock är det för det mesta svårt att hitta spelare i samma level som en själv, inte alltför många aktiva nuförtiden.
så segt att levla till 70 för att sen farma farma . blir tråkigt när det inte kommer fetare vapen har redan 2 rimeheart på min wizard
Citera
2015-02-12, 19:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av minponny
så segt att levla till 70 för att sen farma farma . blir tråkigt när det inte kommer fetare vapen har redan 2 rimeheart på min wizard

Vem använder Rimeheart?

Är dina ancient btw? +30% mer dmg och +30% mer int gör att det blir väldigt mycket "fetare".

Bättre vapen är t.ex. Devestator, Furnace, Serpent Sparker, Wand of Woh och Sun Keeper.
Citera
2015-02-12, 19:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Illsuionist
Vem använder Rimeheart?

Är dina ancient btw? +30% mer dmg och +30% mer int gör att det blir väldigt mycket "fetare".

Bättre vapen är t.ex. Devestator, Furnace, Serpent Sparker, Wand of Woh och Sun Keeper.

har testat mej lite brukar köra hydra o den ice blizzard så jag får in dom * 10000 dmg med min rimeheart när dom är frysta . och det slaktar på bra
Citera
2015-02-12, 20:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Illsuionist
Vem använder Rimeheart?

maila dig vad jag heter om du har sett det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in