2014-03-19, 15:29
Medlem
Enligt vissa personer på Facebook som skriver arga inlägg och är vän släkt med killen. Så fanns inget vapen på killen utan det hittade polisen genom husransakan. Någon som kan svara på det stämmer det.?

Själv tvivlar ja starkt på det kolla man hans fb så verkar han inte va smart. Men hade han inget vapen kanske dom inte skulle pangat kan man tycka
Citera
2014-03-19, 15:29
Medlem
John-Waynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GAVON
B lev skjuten av polis i axel och nacke bakifrån då han kastat ifrån sig sin kniv och börjat springa..enligt polis tog han upp nåt pistolliknande föremål ok då avlossades skotten, jävla skitsnack.
Mordförsök vare sig man är en snutfitta eller svensson. Jobbigt nu när vittnet sagt att polisen sköt mot en som sprang..helt annat än vad grisarna påstår, konstigt va!!.
Och vittnet är en pundarkärring som från 200 meter, runt midnatt i kikare observerar hela händelseförloppet.... Ja, ja det lär ju hålla för att fälla polisen för tjänstefel....
Citera
2014-03-19, 16:36
Medlem
HRTs avatar
Vittnet är inte det Sambon?
De som rör sig i dessa kretsar är inga trovärdiga vittnen
Citera
2014-03-19, 16:37
Medlem
bluetramps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av John-Wayne
Och vittnet är en pundarkärring som från 200 meter, runt midnatt i kikare observerar hela händelseförloppet.... Ja, ja det lär ju hålla för att fälla polisen för tjänstefel....

Pratar vi om det vittnet som hörs i P4 Väst ? Kändes som hon sett det hon ville se.... Sen att hon har synpunkter på hur gripande borde gå till, gör henne ännu mindre trovärdig.
Citera
2014-03-19, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bluetramp
Pratar vi om det vittnet som hörs i P4 Väst ? Kändes som hon sett det hon ville se.... Sen att hon har synpunkter på hur gripande borde gå till, gör henne ännu mindre trovärdig.

Har hört att hon sprang ut med kudde och filt när poliserna höll på med HLR...
Citera
2014-03-19, 17:23
Medlem
Hollyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dirrtyfingers
Jag var inne och såg på den skjutnes FB det var sorgligt att se. Seriöst

Killar mellan 30 -40 år som ville göra sig speciella med våld och vapen gaddningar och kamphundar.

Dom skrev om livets hårda skola? Massor av bilder

Vad jag förstår är dom Finska Zigenare från början med mest släkt i Skara och har insett att att det är svårt att lura folk på att sälja bilar och då vill dom testa något NYTT å som var ovanligt för 20 år sedan.

Nu mer villa alla 80 -Talister vara gaddade och småfarliga röka på äga fula kamphundar m.m

Även finska Zigenare har så klart tagit efter detta jag har suttit med många men på den tiden 80 - Talet bråkade dom mest med sina egna och var helt ok 100 gånger bättre än Ar.ber.
Svårt att läsa vad du skriver' lär dig att stava för fan din pundare
Citera
2014-03-19, 21:15
Medlem
SergeantPreppers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hollyd
Svårt att läsa vad du skriver' lär dig att stava för fan din pundare

Förutom att han skrev "å" istället för "och",villa samt Ar.ber anser jag nog att stavningen var helt korrekt.
Grammatiken är försatt ur spel men det var inte det du anmärkningsvärt nog inte anmärkte på.
Citera
2014-03-20, 06:52
Medlem
LeffeOes avatar
Läste att P.E mådde lite risigt och kunde inte vara med på häktningsförhandlingen. Är det någon som vet hur han mår nu?
Citera
2014-03-20, 14:02
Medlem
isabellaaurelias avatar
mådde lite risigt??
Driver du med mig 😲 ?!

Han låg och ligger fortfarande nedsövd och kunde därmed inte närvara under häktningsförhandlingen...
Läget är i skrivande stund oförändrat

Någon skrev tidigare att flickvännen är 21 år med HA anknytningar .. vill gärna se källa på detta!!!
Då det är helt absurt och jäkligt fel !
Citera
2014-03-20, 16:35
Medlem
HRTs avatar
ja jag hade fel
Kvinnan var inte 21 utan i 30 årsåldern fick jag förklarat för mig.
Däremot skall kvinnans bror också bo där och han har anknytning till Bandidos och inte HA den informationen var fel. Dock buse som buse!!! HA eller Bandidos same same but diffrent.

Är det så att du är flickvännen?
Citera
2014-03-20, 17:37
Medlem
LeffeOes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isabellaaurelia
mådde lite risigt??
Driver du med mig 😲 ?!

Han låg och ligger fortfarande nedsövd och kunde därmed inte närvara under häktningsförhandlingen...
Läget är i skrivande stund oförändrat

Någon skrev tidigare att flickvännen är 21 år med HA anknytningar .. vill gärna se källa på detta!!!
Då det är helt absurt och jäkligt fel !
OK, tackar för info. Du verkar känna P.E väl så en uppdatering när han kryar på sig skulle uppskattas
Citera
2014-03-20, 22:47
Medlem
isabellaaurelias avatar
Jag är inte flickvännen. Men ja jag är nära familjen.

En uppdatering kan göras ja, efter godkännande från de berörda.

Hur är det relevant huruvida en bror bor där eller inte?

Läste tidigare om mkt "problemfolk" boendes i huset i fråga.
Detta vill jag dementera.
Det är enbart 3 lägenheter i huset som innehavs av personer under 50.
Merparten av dem som bor där är pensionärer!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in