2014-06-15, 11:18
Medlem
klockan123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Verbeek
Är du full två dagar i rad är det nog knappast första gången och inte sista gången. Så han har nog varit full betydligt fler än några gånger. Jag förstår inte hur elitsatsande spelare kan dricka så mycket alkohol som de gör.
Han har väl semester nu. Att dricka fredag+lördag i början av sommaren låter ju hur trevligt som helst, han hinner nog nyktra till innan hockeyn drar igång igen.
2014-06-15, 11:19
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Är du full två dagar i rad är det nog knappast första gången och inte sista gången. Så han har nog varit full betydligt fler än några gånger. Jag förstår inte hur elitsatsande spelare kan dricka så mycket alkohol som de gör.

Det är väl lämpligare att ta en fylla nu under lågsäsongen än att klippa till med ett helrör i oktober.

Idag är sista dagen. Vet någon viken tid som gäller? Jag gissar på 24.00 US-tid. Kan det stämma?
2014-06-15, 11:22
Bannlyst
Citat:

Detta. Ser honom i princip varje gång jag är ute. Håller verkligen med dig. Fine, om man grillar och tar nån öl till på sommaren är väl okej, men att supa sig full och gå ut på krogen? Inte okej i min bok. Det ger ett väldigt oseriöst intryck. Tror ju knappast att Montreals ledning uppskattar detta. Gäller inte bara Nygren utan alla elitidrottare som har ett ansvar gentemot klubb, fans och sponsorer.

En sån som Landeskog är ett föredöme.
2014-06-15, 12:03
Medlem
Trevlig intervju med Elias Fälth. Han verkar motiverad.

http://www.hockeysverige.se/2014/06/14/nobbade-khl-miljonerna-for-spel-i-frolunda/

Ska bli kul att se han till hösten. Gillar den värvningen helt klart!
2014-06-15, 12:26
Medlem
Kalle-Kottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wollakosota

http://www.hockeysverige.se/2014/06/14/nobbade-khl-miljonerna-for-spel-i-frolunda/

Fälth är helt okej men överskattad. Han fick spela med Janne Niinimaa och gjorde tack vare det 34 poäng sin debutsäsong i SHL. Det gav honom en plats i Tre Kronor och alla vet ju att om du väl fått in foten i Mårts landslag så är det svårt att mista den platsen.
2014-06-15, 12:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Wollakosota

Haha, vilken jävla nolla tackat nej till KHL-miljoner finns ju ingen jävla KHL-klubb som budat på honom. Och så talar han gott om Fjanten, FY FAN!!!
2014-06-15, 16:28
Medlem
Strobeliciouss avatar
Enligt mrmadhawk så ryktas Ryan Lasch till Skellefteå.
2014-06-15, 16:36
Medlem
m4tt145s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strobelicious
Han spekulerar ju bara.
2014-06-15, 17:02
Medlem
tcfmogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strobelicious
Det har ryktats om honom en längre tid.
2014-06-15, 17:29
Medlem
Embas avatar
Super spelare under säsong så ser det självklart illa ut och bör således handskas med. Men hur man än ser på det så har dem som alla andra arbetstagare semester där dem bör få nyttja vilket levnadssätt som helst inom lagens ramar.... Och nej, personen kan inte bete sig hur som helst för det. Det finns självklart gränser.

Själv tycker jag det är ganska egoistiskt att sitta och tycka huruvida en hockeyspelare ska bete sig under sin lediga tid.
2014-06-15, 18:06
Medlem
Möller take off in T minus 5 hours...
2014-06-15, 18:21
Medlem
Strobeliciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av atreyeri
Möller take off in T minus 5 hours...

Är deadline 23.00?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera