2014-07-25, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thain
Min första tanke var antingen Danny Syvret .. eller möjligtvis Brendan Mikkelson.

Citat:
Ursprungligen postat av atreyeri
Syvret var ju förra sommarens stora drömvärvning. Nu är backsidan redan full så nu dreglas det över Abbott, Palushaj, Machacek etc.

Vore kul och bra för ligan om det är en "star" som kommer. För nu har SHL dränerats ordentligt på spelare.

Är det så att Skellefteå blivit av med hela 18 spelare?
2014-07-25, 06:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick
Är det så att Skellefteå blivit av med hela 18 spelare?
Tror den som räknat tagit in "tapp" som t.ex. Henrik Karlsson och Rasmus Bengtsson.
Det är egentligen bara 9 spelartapp vi faktiskt sörjer. En av våra bästa backar och våra 8 bästa forwards.
2014-07-25, 10:46
Medlem
tcfmogs avatar
Jacob Micflikier klar för Linköping.
2014-07-25, 14:16
Medlem
Dygdepladdrares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tcfmog
Jacob Micflikier klar för Linköping.
Hur skall det uttalas? Fittmickel!? Så som sedlighetsapostel gör det mig lite oroad. Noterar i alla fall att han har som vana att inte hålla uppe sin poängproduktion när det kommer till slutspel och heller inte har vunnit någonting. Ser ut att passa fint in i Cluben.
2014-07-25, 15:46
Medlem
Dygdepladdrares avatar
Som sedlighetsapostel finns det nu även anledning att oroa sig för Västerås. Conny Strömberg är klar för klubben! Allsvenskan blir ett riktigt getingbo, kan inte tänka mig att den serien någonsin har sett så här spännande och rolig ut på förhand tidigare.
2014-07-25, 15:52
Medlem
Onkel Vanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dygdepladdrare
Som sedlighetsapostel finns det nu även anledning att oroa sig för Västerås. Conny Strömberg är klar för klubben! Allsvenskan blir ett riktigt getingbo, kan inte tänka mig att den serien någonsin har sett så här spännande och rolig ut på förhand tidigare.
Allsvenskan dör ut med en bang! Nästa säsong och säsongerna därefter kommer den däremot att gradvis dö ut.
2014-07-25, 18:12
Medlem
Thains avatar
Citat:

Föregående säsong var överlag väldigt intressant - från början till slut. Men håller med om att den nästkommande även har förutsättningar att utvecklas till den samma (om inte bättre).
2014-07-25, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thain
Föregående säsong var överlag väldigt intressant - från början till slut. Men håller med om att den nästkommande även har förutsättningar att utvecklas till den samma (om inte bättre).

HA kommer vara extremt intressant samt bottenskiktet i SHL givetvis. Tror på ytterligare nedgång i publik för SHL där "alla" ändå går till slutspel. Sen ska jag ju inte hymla med att jag vill få upp VIK dit ändå.
Med mitt sunda förnuft utesluter jag dock uppflytt för VIK då hallen måste rivas och ny byggas innan de kan vinna när det gäller. Jag ser istället fram emot HA 15/16 med DIF, LIF som tillskott och Boförs, Mora, Karlskrona, Oskarshamn som diton i stängda SHL
Senast redigerad av qvintusgul 2014-07-25 kl. 18:44.
2014-07-25, 18:47
Medlem
perry2s avatar
Rögle värvar
Right Forwarden Justin Boström med 5 säsonger i Norge och senast i DEL f 86.
Left backen Calle Rosen f 94.
http://www.roglebk.se/natmagasinet/visa/2678_rogle_forstarker_med_forward_och_back

Vi väntar på två toppvärvningar till.
Senast redigerad av perry2 2014-07-25 kl. 18:49.
2014-07-25, 18:56
Medlem
siryessirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perry2
Rögle värvar
Right Forwarden Justin Boström med 5 säsonger i Norge och senast i DEL f 86.
Left backen Calle Rosen f 94.
http://www.roglebk.se/natmagasinet/visa/2678_rogle_forstarker_med_forward_och_back

Vi väntar på två toppvärvningar till.

Vilka var dom första toppvärvningarna?
2014-07-25, 19:35
Medlem
Mikojans avatar
Citat:

Kul att han får vara med. Annars kan man tycka att Öviksklubben kunde ha tagit hem sonen. Som mönsterbrytare i en fjärdefemma hade han absolut dugt. Och dragit publik.
2014-07-25, 19:44
Medlem
perry2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siryessir
Vilka var dom första toppvärvningarna?

Peter Le Blanc
Stefan Riddervall
Jesper Jensen
Justin Boström

De bästa spelarna brukar dock vara egna produkter som Zaar, Everberg, Hampus Lindholm eller Markus Sjögren.
Egna produkter är väl inget du känner igen från ditt lag.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in