2014-04-29, 21:34
Medlem
Stefan Steen till Växjö;

http://www.vaxjolakers.se/artikel/55101/
2014-04-29, 21:39
Medlem
Karol.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perchen
Stefan Steen till Växjö;

http://www.vaxjolakers.se/artikel/55101/
Hur mycket har Växjö betalat för att han ska lämna det enda shl laget där man kan utvecklas i
2014-04-29, 21:44
Medlem
Pappersnesduks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LT10
Tråkigt med Ahnelöv… men det är den verkligheten vi lever i. Vi kan inte konkurrera med övriga Elitserielag när det gäller pengar. Dock har vi mycket annat som de andra inte kommer i närheten av. Vi får helt enkelt fortsätta förlita oss på vår fina juniorverksamhet, billiga fynd samt någon hemvändare lite då och då. Drömmer fortfarande om Andreas Engqvist, vi får se hur det blir med hans lön m.m. Kommer han inte hem denna säsong kan man bara hoppas han kommer hem nästa säsong när hans kontrakt går ut.

Utveckla gärna. Vad skulle det vara?
2014-04-29, 21:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Karol.
Hur mycket har Växjö betalat för att han ska lämna det enda shl laget där man kan utvecklas i
Vad talar för att Skaik ens ville ha honom kvar?
2014-04-29, 22:02
Medlem
Karol.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsrök
Vad talar för att Skaik ens ville ha honom kvar?
Jag var inte seriös

Edwin Hedberg verkar åkt fast för doping.
2014-04-29, 22:10
Bannlyst
Citat:
Jag var inte seriös

Haha, jag misstänkte att det var någon slags skum ironi i ditt inlägg när du skrev att det bara gick att utvecklas i bandyskaiket.
2014-04-29, 22:10
Medlem
von_Ss avatar
Skulle känna mig ännu mindre trygg med Hanses som backup än med Gistedt som i vårt fall.

Citat:

Källa? Lär väl vara nån medicin för en oskyr allergi som han aaaaaalltid har tagit.
2014-04-29, 22:12
Medlem
Citat:
Knas. Verkar inte ha varit något prestationshöjande heller, utan huvudsakligen ett bantningsmedel? Kan någon förklara varför substansen är förbjuden i så fall?
2014-04-29, 22:16
Medlem
Jo man får väl hoppas att det var Steen själv som ville bort till någon klubb där han hade större chans att bli etta, kommer det fram att det var vårat val att inte satsa på honom skulle nog många fans bli förbannade Lasse J och Co. Jag menar, finns det någon som ser mer ut som en Leksing än Erik Hanses? Får fortfarande rysningar.
2014-04-29, 22:20
Medlem
tcfmogs avatar
Citat:

Det colombianska arvet.
2014-04-29, 22:26
Medlem
TheSnakeEyes avatar
Han har säkert inte tagit det för det, men klart som fan det är prestationshöjande om man är fet och får hjälp av ett medel som gör att man går ner i vikt.
2014-04-29, 22:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RossoBiancoVerde
Knas. Verkar inte ha varit något prestationshöjande heller, utan huvudsakligen ett bantningsmedel? Kan någon förklara varför substansen är förbjuden i så fall?
Du vet om att amfetamin, efedrin är bantningsmedel? Och att rediga bantningsmedel fungerar på ungefär liknande vis som efedrin och amfetamin?

Nåja, tänker inte ha några åsikter i detta innan jag läst om det i mer officiella källor än flashback.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in