Citat:
Ursprungligen postat av
bulingenbul
Får jag ge dig ett tips. Ta upp detta med pressetiska regler och ansvarig utgivare tex. Det blir en så mycket mer intressant diskussion med dig/er på "motståndssidan" då.
Nej, det tänker jag inte diskutera här. Pressetiska regler ja då får nån starta en tråd om det om det inte finns redan.
Jag tänker inte bli avstängd för diskuterar om ett annat ämne än vad tråden avser.
Finns säkert andra trådar som tar upp det ämnet.
I frågan om GS håller sig till några etiska regler? Svar Nej. De ringer anonymt, klipper extremt mycket i ljudfilerna för att få intervjuobjektet att främst å så dålig dager som möjligt och sen hängt ut på tuben.
Tar GS ansvar för att personen och familj sedan blivit hotade pga det GS lagt upp. Svar Nej.
Den mest komiska intervjun GS har gjort är när ”Johan” ringer upp domaren söm dömt i Ekerotfallet.
Alltså, snacka om lyteskomik när ” Johan” frågar om domarens man typ hade en frimurare i släkten, enligt ”Johan” en kvinna han hänvisade till. Asså hela den intervjun är nog stand up comedy material från början till slut.
Snacka om att GS inte har koll elker är pålästa.
Och till er som inte vet elker hört intervjun, så hör med GS var den finns. Om ni inte vill kolla på IRM sida för där finns den.
Bara nämner.