Citat:
Ursprungligen postat av
Grillo
Dessa två punkter låter som de flesta killar på första dejten... Det är inget nytt att varenda tjej som inte ser hemsk ut får mångdubbelt fler mail än vad killar får på dejtingsidor, helt enkelt för att de är i minoritet och det finns många desperata killar.
Väldigt många av dem saknar troligen all form av social kompetens, och det är förstås bara bra att du dissar dem när de uppenbarligen beter sig som skitstövlar, men troligen av helt fel anledning.
Haha ... jag inser givetvis att du har rätt i ditt påpekande om desperata killar
Men för egen del är detta inte ett beteende (de övergripande trakasserierna och förföljerserna som har pågått hela mitt liv) som enbart begränsar sig till eventuella kärlekspartners, utan också vänner, arbetskollegor, familj, släkt, grannar och andra random personer ute på stan. Tillsammans med det andra som jag har delat med mig av här så handlar det om gang stalking som en del av ett psykologiskt experiment som några har roat sig med att utsätta mig för. Jag trodde ju inte på det heller först. Trodde verkligen inte att sådana människor existerade som kunde tänka sig att gå med på något liknande.
Jag respekterar dina åsikter, och jag respekterar att du inte tror mig, det är helt ok. Som jag har sagt tidigare så tog det lång tid för mig att lägga ihop allt som har hänt till någon slags övergripande förståelse. Det har varit så himla förvirrande och sorgligt och frustrerande och alla andra starka känslor som har kommit upp. Det är först detta år som jag har börjat få klarhet i detta och även kunnat ta mig ur det känslomässiga förvirringsträsket.
Min telefon t ex - den är kopplad till en annan central som då och då fångar upp mina samtal där agenter/skådespelare svarar. Men det är en helt annan historia ...
Föstår att kanske ingen tror mig, men det får jag leva med. Vill berätta och skriva om detta i vilket fall som helst.