Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-03-03, 17:30
  #205
Medlem
mrphonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Här får vi verkligen hoppas att många Flashbackare tar chansen att ringa in och prata med folk som faktiskt är på plats. Det är sunt och nyttigt, även om informationen naturligtvis är partisk så är det alltid att föredra framför att gå på tredjehandskällor.

Jag tycker definitivt att baggebo1 och Europeisch och vad användarna nu kan tänkas heta ska ringa in för lite intressant diskussion.

Vi kommer tyvärr inte ta några samtal till Robin eftersom vi av schemaskäl är tvungna att lägga in det i början av programmet. Däremot går det bra att ställa frågor i chatten under försnacket då Robin ska vara med.
Citera
2014-03-03, 17:38
  #206
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Av vem? Anonyma troll på nätet som jobbar enligt underrättelsetjänsters lömska principer? Vill du ha någon utesluten får du naturligtvis själv ta kontakt med partiledningen och motivera varför de ska inleda ett sådant ärende. Detta förutsatt att du själv är medlem i partiet förstås. Du kan säkert testa att skicka ett anonymt gnäll-mail också, men det kommer nog inte tas på så stort allvar.

Det här var för övrigt en intressant artikel som skrevs för 10 år sedan, kan tänka mig att ni som är positiva till Ryssland och Putin som en "motpol" till ZOG kommer gilla den extra.
http://nationalvanguard.org/2012/05/...the-oligarchs/

Det är intressant att den artikeln läggs upp just nu.

Ja, det var intressant. Tack för länken. Där visas ju svart på vitt att Putin är en pragmatisk och maktorienterad realpolitiker som styr judarna och deras influens, inte tvärtom. Att han är en motpol till ZOG har ju bevisats gång på gång genom hans handlingar, förstår faktiskt inte varför du motsätter dig det. En motpol måste ju inte vara en radikalt antisemitisk, nazistisk regim.

(fel tråd för den diskussionen dock)
__________________
Senast redigerad av Europeisch 2014-03-03 kl. 17:44.
Citera
2014-03-03, 19:39
  #207
Medlem
Svenskarnas.Partis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RexNemorensis
De kanske ska slåss med MENA mot vita ryssar? De ukrainska nationalisterna har ju tidigare krigat med icke-vita muslimer mot vita ryssar, samarbetar idag med NWO och gynnar i första hand dessa krafter genom sitt agerande.
Men, nej! Det var ju bara en bluff.

http://www.stormfront.org/forum/t1026942/#post11933591
Citera
2014-03-03, 20:18
  #208
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svenskarnas.Parti
Men, nej! Det var ju bara en bluff.

http://www.stormfront.org/forum/t1026942/#post11933591

Öh, nej, det är inte en bluff att vissa ukrainska nationalister bl.a. har krigat tillsammans med icke-vita och muslimska tjetjener mot kristna vita ryssar.
Citera
2014-03-03, 20:50
  #209
Medlem
ganglere2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RexNemorensis
Öh, nej, det är inte en bluff att vissa ukrainska nationalister bl.a. har krigat tillsammans med icke-vita och muslimska tjetjener mot kristna vita ryssar.

De som nu med våld har tagit makten i iaf delar av Ukraina har dessutom uppmanat militanta islamister att slå mot ryska mål. Trevligt folk.
Citera
2014-03-03, 20:58
  #210
Medlem
Kabeldragares avatar
Nja detta är nog ingen bra idé.
USA pumpar in pengar i revolutionära rörelser i Ukraina, precis som de gjorde under den arabiska våren, Ryssland vill få det bästa av situationen, folket blir klämda emellan.
Kanske låter fjolligt men att skicka ner svenskar för att slänga ved på revolutionens brasa gynnar bara USA och Israel, inte det Ukrainska folket.
Vill ni lära er hur man gör revolution så gör som Island.
Citera
2014-03-03, 21:10
  #211
Avstängd
Straybullets avatar
Sammanställde nyss de intressantaste delarna av en intervju jag gjort med en ukrainsk nationalist. Bara en vanlig aktivist, men det kanske kan vara intressant ändå. Har rätt mycket opublicerat som inte är översatt än, är sådant här intressant att läsa, och bör man i så fall försöka få ut mer av det?

https://www.realisten.se/2014/03/03/...e-vara-vanner/
Citera
2014-03-03, 21:37
  #212
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ganglere2
De som nu med våld har tagit makten i iaf delar av Ukraina har dessutom uppmanat militanta islamister att slå mot ryska mål. Trevligt folk.

Fast det var detta som kanske var bluff och är omstritt. Att en del ledande ukrainska nationalister har krigat med muslimer mot ryssar är däremot belagt.
Citera
2014-03-03, 21:39
  #213
Medlem
ganglere2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RexNemorensis
Fast det var detta som kanske var bluff och är omstritt. Att en del ledande ukrainska nationalister har krigat med muslimer mot ryssar är däremot belagt.

Jo jag vet att det kanske var en bluff. Fast som du skriver, vita som krigar med mussar mot andra vita? Hm.
Citera
2014-03-03, 21:46
  #214
Medlem
MrFishboys avatar
Fast det kan finnas en hel del vettigt i att åka ner, först för att få erfarenheter och sen för att knyta nödvändiga kontakter för ett framtida fritt Europa av nationalistiska stater och lyckas de med vad de påstår sig vilja så är allting gott;

"På svenska nätsajter skrivs nu om att "vare sig rysk dominans eller underdånighet inför EU/USA-Israel är acceptabelt för de ukrainska nationalisterna". Man menar att Ukraina måste välja en tredje väg, den nationalistiska vägen."


http://www.svt.se/nyheter/regionalt/...liga-i-ukraina
Citera
2014-03-03, 21:58
  #215
Medlem
Zloths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Sammanställde nyss de intressantaste delarna av en intervju jag gjort med en ukrainsk nationalist. Bara en vanlig aktivist, men det kanske kan vara intressant ändå. Har rätt mycket opublicerat som inte är översatt än, är sådant här intressant att läsa, och bör man i så fall försöka få ut mer av det?

https://www.realisten.se/2014/03/03/...e-vara-vanner/

Bra intervju. Ett tecken på att det finns vettiga snubbar som sympatiserar med Svoboda. Jag tror dock mer på vad som sägs av partiet:

http://en.svoboda.org.ua/publication...cles/00000109/

Jag tycker det är ganska uppenbart nu att världens farligaste parasit har satt sig i Svoboda.
Citera
2014-03-03, 21:59
  #216
Medlem
Svenskarnas.Partis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RexNemorensis
Öh, nej, det är inte en bluff att vissa ukrainska nationalister bl.a. har krigat tillsammans med icke-vita och muslimska tjetjener mot kristna vita ryssar.
Ursäkta, jag citerade fel inlägg. Var lite stressad/förvirrad när jag lyssnade på försnacket samtidigt som jag skulle påpeka att nedanstående citat var fel, och råkade citera dig i stället. Ursäkta. Det är detta som är felaktigt:

Citat:
Ursprungligen postat av ganglere2
De som nu med våld har tagit makten i iaf delar av Ukraina har dessutom uppmanat militanta islamister att slå mot ryska mål. Trevligt folk.
Nej, det är inkorrekt. Se mitt förra inlägg i den här tråden där jag länkade till Stormfront.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback