Citat:
Ursprungligen postat av
Viracocha
Ska du vara en av dem som erkänner misstaget och driva partiet framåt, eller vara en av dem som straffas för misstaget och rensas ut?
Jag har hela tiden varit tydlig med ståndpunkt och ser inte varför jag skulle ändra på detta nu. Jag stödjer principiellt de ukrainska nationalisternas kamp för sin frihet och sin överlevnad. Sedan håller jag inte nödvändigtvis med om alla beslut eller uttalanden i sak. Men så är det alltid. Exempelvis har jag redan från början kritiserat viljan att gå med i NATO.
Citat:
Folk kommer att ställas till svars för detta, inte minst Dan Eriksson som startade den subversiva
radion och värvade de två andra knäppgökarna.
Av vem? Anonyma troll på nätet som jobbar enligt
underrättelsetjänsters lömska principer? Vill du ha någon utesluten får du naturligtvis själv ta kontakt med partiledningen och motivera varför de ska inleda ett sådant ärende. Detta förutsatt att du själv är medlem i partiet förstås. Du kan säkert testa att skicka ett anonymt gnäll-mail också, men det kommer nog inte tas på så stort allvar.
Citat:
Ursprungligen postat av
baggebo1
Intervju med Mikael Skillt om insatsen. Medan Ryssland ockuperar Krim och den judiska ockupationsledningen delar ut guvernörsposter åt sina oligarkvänner menar Skillt att "man är på god väg" att införa nationalistiskt styre i landet:
http://www.svt.se/nyheter/regionalt/mittnytt/svenska-nynazister-frivilliga-i-ukraina
Löjligt gastande om "nynazister" till höger och vänster. Jag tror tyvärr inte att man är på god väg att införa nationalistiskt styre i hela landet - möjligtvis i ett antal viktiga städer. Det känns som at det är lång väg kvar, men givetvis finns det ett propagandistiskt värde i att hävda att nationalisterna är nära att ta makten helt.
Om inte NATO/USA går in i Ukraina så tror jag att Ryssland kommer att "vinna" ganska så snabbt, något annat känns osannolikt med tanke på deras fullständiga överlägsenhet inom alla områden av vikt. Möjligtvis kommer de ha svårt att kontrollera hela landet då det ju är ganska stort, men rent militärt kan ju Ukraina såklart inte mäta sig med ryssarna.
Det här var för övrigt en intressant artikel som skrevs för 10 år sedan, kan tänka mig att ni som är positiva till Ryssland och Putin som en "motpol" till ZOG kommer gilla den extra.
http://nationalvanguard.org/2012/05/the-silent-coup-putin-vs-the-oligarchs/