Citat:
Igen. Regelverket och Director Reas glasklara förklaring av detsamma säger att postutdelare ska stämpla (i.e. "endorse") varje försändelse vars adressat/mottagare (i.e. "addressee") inte finns angiven på postboxen/adressen i fråga, med "addressee unknown" och skicka tillbaka det till avsändaren (om angiven).
I den mån utdelare gör något annat, bryter de mot US Postal Service's regelverk......och vanlig jävla common sense.
Vilka "listor"? Det räcker med den adressat som finns angiven på försändelsen inte finns angiven på adressen i fråga.
I fallet med Oswald så räckte det således med att någon "A. Hidell" inte fanns angiven som behörig till boxen för att geväret i så fall skulle ha gått i retur.
Reglerna var glasklara.
Director Rea's förklaringar till reglerna i fråga var glasklara.
Igen, har du ett förståndshandikapp så säg det. Inget att skämmas över och jag ska försöka anpassa mitt skrivande så gott det går.
Promise.
Igen. Utdelaren "vet att det är fel" om adressaten angiven på försändelsen inte finns angiven på adressen/postboxen i fråga.
Och då återstår det för dig att förklara hur en sådan "kontexten" ska ha sett ut om den ska ha kunnat förändra sakinnehållet i Reas brev till Galanor.
Länka gärna även till Director Rea's protester på innehållet i Galanors bok där dennes brev finns dokumenterade. Att han upplevde att hans brev, av Galanor tolkades "out of context".
Igen:
Va?
Svar. Den tredje delen sitter ihop med den andra delen och ska arkiveras av US Postal Service under två år efter det att boxkontot avslutas.
Du påstår nu tillsammans med Postal Inspector Harry Holmes att del tre revs av från del två och makulerades direkt efter avslutat boxkonto?
Varför i hela friden då?
Jag utesluter inte att någon postanställd har läst intervjuerna med Postal Inspector Holmes. Jag utesluter däremot att ditt "ramaskri" i så fall måste ha ägt rum.
Stewart Galanor publicerade sin bok, Cover-Up, år 1966......men inget ramaskri vare sig från anställda inom US Postal Service eller någon annan (utöver initierade i det kritiska samfundet).
Ett "ramaskri" kräver i så fall att någon lyssnar.
Vilka "målstolpar" har jag flyttat, menar Du?
Och då kvarstår frågan om hur han i så fall ska ha hämtat ut det påstådda mordvapnet från postkontoret i fråga.
Vet du det?
I den mån utdelare gör något annat, bryter de mot US Postal Service's regelverk......och vanlig jävla common sense.
Vilka "listor"? Det räcker med den adressat som finns angiven på försändelsen inte finns angiven på adressen i fråga.
I fallet med Oswald så räckte det således med att någon "A. Hidell" inte fanns angiven som behörig till boxen för att geväret i så fall skulle ha gått i retur.
Reglerna var glasklara.
Director Rea's förklaringar till reglerna i fråga var glasklara.
Igen, har du ett förståndshandikapp så säg det. Inget att skämmas över och jag ska försöka anpassa mitt skrivande så gott det går.
Promise.
Igen. Utdelaren "vet att det är fel" om adressaten angiven på försändelsen inte finns angiven på adressen/postboxen i fråga.
Och då återstår det för dig att förklara hur en sådan "kontexten" ska ha sett ut om den ska ha kunnat förändra sakinnehållet i Reas brev till Galanor.
Länka gärna även till Director Rea's protester på innehållet i Galanors bok där dennes brev finns dokumenterade. Att han upplevde att hans brev, av Galanor tolkades "out of context".
Igen:
1. Reglerna säger att "the application" ska arkiveras i två år innan den ska makuleras. Om du nu vill hävda att "the applications third portion" inte inkluderas i "the application" så har du som sagt bevisbördan.En rak och enkel fråga till dig, kjellkritisk. Har du ett ärligt uppsåt med din medverkan i den här och andra trådar här i forumet?
2. Director Rea förklarar glasklart att, ja, "the applications third portion" ska arkiveras i två år innan den ska makuleras. Om du nu vill hävda att Director Rea i HQ D.C. ljuger härvidlag så har du även här bevisbördan.
Va?
1. Den första delen innehåller endast förtryckt information och lämnas över till individen som startar box-kontot.Så, vad menar du med att "om den tredje delen kan läggas till i efterhand"?
2. Del två och tre innehåller unik och juridiskt bindande information och ska arkiveras i två år innan båda dessa (sitter ihop) delar ska makuleras.
Svar. Den tredje delen sitter ihop med den andra delen och ska arkiveras av US Postal Service under två år efter det att boxkontot avslutas.
Du påstår nu tillsammans med Postal Inspector Harry Holmes att del tre revs av från del två och makulerades direkt efter avslutat boxkonto?
Varför i hela friden då?
Jag utesluter inte att någon postanställd har läst intervjuerna med Postal Inspector Holmes. Jag utesluter däremot att ditt "ramaskri" i så fall måste ha ägt rum.
Stewart Galanor publicerade sin bok, Cover-Up, år 1966......men inget ramaskri vare sig från anställda inom US Postal Service eller någon annan (utöver initierade i det kritiska samfundet).
Ett "ramaskri" kräver i så fall att någon lyssnar.
Vilka "målstolpar" har jag flyttat, menar Du?
Och då kvarstår frågan om hur han i så fall ska ha hämtat ut det påstådda mordvapnet från postkontoret i fråga.
Vet du det?
https://images.app.goo.gl/Zg9LDeVW67KqYjAL8 visar bild på hur postboxarna såg ut så antingen måste utdelare ha en lista på de som är auktoriserade att få post dit eller lärt sig alla auktoriserade namn utantill för att ditt resonemang ska fungera. Eller står namnen med hemlig skrift??
Vem som har en funktionsvariation är du inte i stånd till att uttala dig om.
Att du inte vill förstå hur frågan ställdes som Rea svarade på påverkar svaret är patetiskt.
Om man påtår att 99% svarade att de vill ha vinter OS i Östersund utan att få veta att frågan var: vill du ha vinter OS i Östersund eller att vi kommer hem och mördar din mamma? Ja då är det en ledande fråga hur absurd detta påhittade exemplet än är visar på hur frågorna ställdes leder till hur det besvaras.
Och fortfarande inget svar om en person som hyr PO boxen efter ett tag träffar någon/har innebpende måste de då göra en ny ansökan eller behöver de bara fylla i den tredje delen?.
Vet du det?
Senast redigerad av kjellkritisk 2024-10-06 kl. 09:36.
Senast redigerad av kjellkritisk 2024-10-06 kl. 09:36.