Citat:
Ursprungligen postat av
kjellkritisk
Vi har inte sagt något om du nu inte menar dig själv och ditt uppblåsta ego! Men som dina inlägg är det bara luft.
Du har fått förklarat gällande vad som menas med okänd adressat.
Så här långt så har du bara "förklarat" dina fantasier och inget annat.
Jag har däremot postat och citerat både aktuellt regelverk och ytterligare förklaring till detta av ansvarig Postal Director Rea i D.C. HQ anno 1966.
Det du här kallar "bara luft".
Citat:
Du har på inget sätt kunna förklara hur utdelare skulle jobba mot en postbox utan namn! Går de runt med en pärm/lista och jämför varje brev som ska läggas i postboxen eller inte?? Är det så svårt att svara på???
Igen. Förmodligen så fanns behöriga till respektive postbox i postkontoret listade i mapp/pärm i direkt anslutning till dessa. Det kan också har varit så att namnen fanns på respektive box's baksida tryckta på ett mindre kort fäst på denna.
Det här är ett oöverstigligt problem menar allas vår mästerdetektiv, kjellkritisk?
Citat:
Och Reas svar är utan frågorna som ställdes helt utan kontext,
Och du har fortfarande i förklarat hur Galanors frågor i så fall kan ha formulerats på sätt som gör Reas glasklara svar på dessa, irrelevant.
Gör gärna det.
Citat:
och har du lyckats hitta dem och kan länka och citera?
Jag har inte ens letat, givet att jag inte kan se hur det i så fall skulle kunna vara relevant.
Här hade du en förklaring, sa du?
Citat:
Nej det har du inte för du har litat blint på någon,
Tvärtom så litar jag på det autentiska regelverket anno 1963 och den formella förklaringen till detsamma från ansvarig (Director Rea) i US Postal Services högkvarter i D.C..
Du litar hellre på Dallas Postal Inspector Harry Holmes som INTE producerar 'sitt' regelverk som stöd till sitt vittnesmål?
Bara så att vi vet?
Citat:
så då blir dina anklagelser mot mig om att de duperats av andra ännu mer pinsamma!
Ja, jag tror ärligt talat att du lider av någon form av intellektuell funktionsnedsättning. Inget att skämmas för, som sagt.
Citat:
Ett bevis är äkta tills någon visar motsatsen visas!
Lol. Ännu ett exempel på att du inte är riktigt som du ska där uppe.
Tänk nu noga efter en gång till, kjellkritisk.
Vad skulle konsekvenserna bli för varje rättssystem som anammade denna din 'princip'?
Citat:
Samma här du påstår att det var svårt att 1963 se om negativ eller foton är förfalskade, baserat på vad?? Länka och citera, något som jag tror inte kommer ske!
Det är i princip omöjligt även i dag om förfalskningen är tillräckligt sofistikerad.
I fallet med "backyard"-fotografierna + negativ så finns det expertis som säger både det ena och det andra.
Men för allan del, citera en expert som menar att fotografierna + negativ är 100% säkert äkta vara så tar vi det därifrån.
För skojs skull.