Citat:
Eftersom du tvivlar på att videoklippens legitimitet är det intressant att veta varför. Anledningen du redan sagt är för att du har erfarenheter från djurskötsel i andra sammanhang.Om vi bortser från att jag tycker det är ett urkasst argument oavsett dina erfarenheter är det intressant att veta om du t.ex. menar att du ägde ett marsvin när du var ett barn, eller om du sommarjobbade på cirkus ett år. Som du förstår väger det senare tyngre än det tidigare.
Citat:
Nu lägger jag orden i din mun, rätta mig hemskt gärna om jag har fel men kom då även med någon anledning till att jag har fel.MLE: Jag har en åsikt som jag tänker försvara. Jag tänker även likt en teflonpanna avfärda de flesta påståenden/argumenten jag får emot mig. Jag tänker, oavsett vad som sker, inte ändra min åsikt.
Citat:
Tror du måste fila på dina argumentfärdigheter innan de anställer dig. Att börja prata om helt ovidkommande saker på frågor/påståenden är inte passande för en talesperson hos en cirkus. Det är mer passande för en politiker.
Citat:
Så en negativ upplevelse gör att all modern cirkus (utan djur) är dålig, trots att du tidigare gillade att gå på cirkus. Jadu...Verkar som att du inte ens processar det vi skriver? Säg inte att jag fallit offer för ett troll...