Nu är ju alla mcdonalds ägda av olika här i sverige så det funkar väl lite olika. men det jag sökte till och jobbar på så lämnade jag ett cv till en arbetsledare- ett par dagar därefter ringde chefen och ville ha mig på intervju och redan på intervjuen klickade allt så var säker på en plats.
Kul att du vill söka, det är roligare än man tror och folk säger att alla som jobbar på donken är efterblivna o allt dedär.. Men försök hålla koll på 4 menyer att lägga fram på en bricka till en stökig familj, pommesen i fritösen piper när det är dags att skaka, du har 2 packordrar att packa klart och även 3 bic macs att ge ut till gäster som kommer fram om ca 2 minuter. Och kön växer. Det är rätt mycket att tänka på och trotts stressen klara av att vara trevlig.

Hoppas du får jobbet, vet inte hur personalen är i din stad men i min stad, ja vi alla e sjukt nära, festar tillsammans, och bara umgås. En liten donkenfamilj.
Dessutom kommer du få sjukt roliga upplevelser du aldrig trodde va möjliga.. Bara slänga iväg ett PM om du är intresserad av att höra det sjukaste.