Citat:
Ursprungligen postat av
Kohen
Du får gå tillbaks och läsa det du skriver. Det är inte första gången som du har motsägelsefulla åsikter. Jag tror grunden till dina motsägelsefulla åsikter är för att du är arab och kan inte hantera svenskan så som du vill att vi ska tro att du gör det, eller så går du på crack som andra har påpekat. Och det är inte endast jag som påstår att du har motsägelsefulla åsikter, det har jag sett från andra skribenter också. Jag citerar ett av mina tidigare inlägg: Och jag vill att du svarar på frågan i inlägget, det fettmarkerade. Förklara varför du sa så? Är det ett missförstånd? Du kan reda ut det enkelt genom att förklara dina påståenden, eller hur? Men eftersom du slingrar dig undan så tolkar jag det som att jag har rätt i mina påståenden.
Du började svamla om FSA när du inte förstod min enkla text, av din text ovan kan man utläsa förvirringen.
Citat:
Det står också så här i den raporten: "It said that rebels had committed war crimes, but that they "did not reach the gravity, frequency and scale" of those by state forces"
Ja, och du sa att FSA inte begått krigsbrott, du till och med ifrågasatte rapporten. Jag sa att alla terrorister begått krigsbrott och hänvisade till wikipediasidan där bland annat HRWs rapport nämns.
Citat:
Du tog med en citat från wikipedia men var är källan till det citatet? För endast wikipedia duger inte eftersom vemsomhelst kan skriva där.
Wikipedia har källhänvisningar, måste jag visa hur du klickar på länkar på wikipediasidan?
Citat:
Kan jag få se en källa på det fetmarkerade där en representativ från USA regeringen säger så?
Det har stått i de flesta media och är grundläggande kunskaper om situationen i Syrien, du har inte kommit med en enda källa hittills om motsatsen.
Citat:
Det säger inte mycket mer än att Obama har varit svag, och nyheten är från 2012. Sen 2012 har USA tränat FSA soldater som slåss mot isis, tror du inte att FSA blev lovade något i gengäld?
Artikeln är ett år gammal, från den 12:e augusti 2013. Låg nivå om jag måste lära dig läsa datum också... Vid denna tidpunkt hade hursomhelst FSA visat sig vara svaga, splittrade och ingen bra allierad till USA som du kan läsa. Det var länge sedan "FSA" var något USA hade något hopp om.