Citat:
Ursprungligen postat av
Hopes.N.Dreams
Du har en väldigt naiv syn på Assad. Blir du tagen av hans charm när du tittar på intervjuer med honom?

haha din lille filur där fick du till det!
lets get serious okay:
Låt säga att det är så illa att jag sitter i brygga all del, jag frågade om en enda av de här bevisen som du nu hittat hos HRW
Kan du vänligen ge mig
en enda av dessa som du anser är bevis?
FÖR EN GULDSTJÄRNA!:
Ange Strategiskt Militärt Motiv: ..och det har du redan angett!
Assad vill sprida skräck och terror hos sin befolkning. Ok.
Varför vill han sprida skräck hos sitt eget folk och gasa ihjäl små bebisar medan kriget vinner mark hela tiden och tom USA har valt att satsa på besegrar den terrororganisation man skapat i Syrien/Iraq
Han reagerade alltså på USA agerande med att "sprida skräck" ISIS-Style så USA fick snabbt ändra sig och 59 missiler mot Syrien, ett redan skräckslaget folk hade några tuffa dagar där eller hur resonerar du?
Det kan inte vara så att terroristerna körde en terroristattack för de visste vilka media skulle peka finger åt och så skedde ännu en al-Qaeda attentat under falsk flag och vit hjälm?
Av erfarenhet så vet han hur han kan gasa ihjäl små bebisar eller varför välja ett sådant sinnesjukt alternativ för denna skräck?
Gasa ihjäl skapar ju inte dramatiska scener med falsk NGO som sprutar vatten på ihjälgasade små bebisar.
Han har väl massa sådana där "Barrel Bombs" som saudisk, israelisk och amerikansk underättelsetjänst rapport om innan Aleppo Victory?
Du har även duckat på frågan om du själv anser dig vara sionist men har uppenbar dragning åt det av judarna ockuperade Palestina och att dina motiv och häpnadsväckande förmåga att tillgodose dig utav "ensidig information" av Syrien gör att jag fortfarande undrar, eller tror, att det är där du har din lojalitet?
- Madeleine Albright förklarade, Sec. of State och iskall sionist, att 500 000 irakiska barn var ju lite dyrt kanske, men man tyckte ändå att det var värt det.
De tidningar du hämtar information ifrån har ju den vinkeln stenhård - och även om jag inte håller med så FÅR man ju tycka sådär också (och du för att vara sionist isf är rätt trevlig och nu även visat dig ha humor) men jag tycker de är vore rakt av dig att svara:
Är det värt detta för säkerställa säkerheten för "Israel" ?
Kort: Ett bevis från den HRW källan och ett svar på dina sympatier ligger i det här?