Citat:
Ursprungligen postat av
sectarius
Hur skulle du säga att maktbalansen just nu ser ut mellan halshuggarmuslimterroristerna och den legitima Assad-regimen? Vilka ser ut att segra i det långa loppet? Jag har inte följt den senaste utvecklingen men oroar mig allt mer för terroristernas landvinningar.
Terroristerna har ingen chans att vinna detta, syrierna kommer aldrig låta en skäggig jävel tvinga på de sharialagar, terroristerna har inget stöd bland folket och det är SAA som är hjältarna i folkets ögon.
Som jag skrev tidigare är en utländsk intervention det enda som ändra maktbalansen , det enda som kan rädda terroristerna, varje gång det går bra för SAA hittar juderåttorna på något, flera i tråden vad oroliga för vad terroristernas herrar kunde hitta på nu när det går bra för SAA och det ser vi nu i Kasab, turkiska flyg har blivit al-Qaida air force, med även med denna hjälp från Turkiet har terroristerna ingen chans, kanske tar någon by här och där men det är bara kortvarig.
Moralen för terroristerna var nere i botten efter det snabba förlusten av Qalamoun bergen och den turkiska inblandning är bara ett försök att höja stridsmoralen hos terroristerna .
Turkarna har tungan långt uppe i judens röv, det är inga hemligheter att islamister som Ordogan,muslimska brödraskapet och salafisterna går hand i hand med judarna , största salafi shiek al-Aroor tackade Israel på bästa sändningstid och erkände att Israel behandlade skadade terrorister i deras sjukhus , videon är inte textad!
https://www.youtube.com/watch?v=t9uuwA6vzg8