Eu köptes in som så mycket annat i Sverige och övriga Europa av medierna som kontrolleras av bankmaffian genom presstöd,agendasättning mm där bankmaffian tillåts skapa pengar ur luft. Vi ser att alla krig de senaste 100 åren o säker längre tillbaks beror på bankmaffians olika strategier att genom djupa staten underättelser mm planera o genomföra sina intressen.
Likadant är det i stort sett med Fn.
Genom att ta ett ex Sverige där vi folket blir hjärntvättade av medier o regering o riksdag arbetar för bankmaffian istället för folket.
Där alla våra ideologier moderna partierna vi röstar på är skapade av dessa bankirer. Så vi har i 100-tals år fått en friserad världsbild så frågan är om vi kan fatta rätt beslut.
Det står o väger nu dessa bankirer ska de få skapa sitt totala övervakningsamhälle eller går det bryta. I medierna och av våra politiker pumpas det ut bara positiviteter om 5G agenda 2030 och kontantlösa samhället
Om en koloss som Eu där det verkligen kunde skett en posetiv förändring för världen o ekonomin fungerar den tvärtom som en påhittare i kolosalformat ta tex miljö o klimathotet miljögreta o Löwens villfarelser för att köpa in konceptet med mer skatter på påhittade studier av köpta forskare att klimatet är i fara. Jag är less på dessa bankirer o deras allt mer påträngande falserier för att genoföra sina agendor.
Macron som ju är springpojke åt en bankir Rotschild har sin motsvarighet i svenska fjompen LÖwen som springer Wallenbergs ärrenden. Svt har blivit bimbonas o nepotismens karriärstege. Sverige har en riktning o en målsättning ökad övervakning 24/7 och kommer med fejkade icensatta allt vanligare attacker på det svenska samhället få sin vilja igenom.
I medierna idag kom ihåg vilka som kontrollerar dem allt oftare kommit in hot mot skolor om skjutningar. Jag tycker det luktar. Jag anser att de flesta sk attacker är icensatta och att Sverige med sin telecomövervakning ligger i framkanten av hjärntvätten. Jag tror att de för att kunna starta kameraövervakning mm i samghääet ser skolan o en fejkad attack som en bra starter här några exempel på mina teorier
https://www.google.com/search?q=hot+...hrome&ie=UTF-8
samt att det även från netflix som ni som är insatta i problematiken förstår används som institut att programera händelser som gynnar bankmaffian tex så ska det ju göras en serie i stockholm om en skolskjutning det heter att netflix satsar på Sverige.
https://www.panetflix.se/nyheter/sko...satsning/33752
Jag tror vi har en fejkad skolskjutning i Sverige innan sommaren är slut och att konsekvensen blir att övervakningsamhäälet rullas ut med början kameror på alla skolor i hela sverige eventuellt fingeravläsning/chip