Flashback bygger pepparkakshus!
2021-04-17, 07:23
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svavelvinter
Sitter och äter Estrellas Vitlök, gräslök & chili. Blir duktigt sne. Vad är det för fel på Estrella? Alla deras nya smaker är Sour cream & onions + någon ny smak. Samma sak med dessa. Smakar bara sour cream plus att det är lite sting. Sjukt trist.

Det är tyvärr meningslöst att testa nya smaker från vanliga märken, allt landar likt förbannat i grill/bbq-smak eller som du säger sourcream.
Det vore bättre om allt i penningväg som läggs på nya lanseringar etc läggs på att förfina storsäljarna tillika gamla giganterna som grill, sourcream och lättsaltade(Ingen personlig favorit men den verkar gå bra).
Citera
2021-04-17, 14:22
Medlem
Stroganovs avatar
Citat:
Sitter och äter Estrellas Vitlök, gräslök & chili. Blir duktigt sne. Vad är det för fel på Estrella? Alla deras nya smaker är Sour cream & onions + någon ny smak. Samma sak med dessa. Smakar bara sour cream plus att det är lite sting. Sjukt trist.

Har letat efter de där, utan resultat. Kanske inte ett nederlag då, verkar det som? Tycker deras lantchips med den smaken är väldigt goda i alla fall.
Citera
2021-04-17, 14:31
Medlem
HasseBanans avatar
Citat:

Fast bra mycket godare än deras äckliga bacon-chips iallafall. Men håller med om att Estrrella tacklat av på sistone. De lanserar tillfälliga smaker som de sedan drar tillbaks igen, antagligen för att de inte säljer tillräckligt. Nu har Cheddar & Chipotle försvunnit från hyllorna, som jag tyckte var goda. Börjar tycka att OLW:s smaker däremot blir allt bättre i jämförelse.
Citera
2021-04-17, 16:50
Medlem
Cineastens avatar
OLW borde lansera sina Pepparchips igen. Inte med någon bismak av sourcream, cheese, chipotle eller någonting annat, bara originalkryddningen. De försvann 2015 och jag saknar dem som f-n.
Citera
2021-04-17, 19:37
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:

Åt faktiskt denna igår och jag ger dig rätt. Var vad vitlöken och gräslöken ?
(är dessa kryddor lika dyra som saffran ?)

Bara ngn mild allroundkrydda med sour cream smak (vilket jag inte gillar i chips)..

Blir inte ngt nytt köp !

Ge mig lökchips som smakar, och så tar jag lökdip med det !
Citera
2021-04-17, 20:22
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Olw ska alltså släppa eller kanske redan släppt chips med smaken bbq och cola. Varför gör di på detta viset.
Såg dom i butik idag men valde den andra smaken som var pepparrot och färskost. Den smakade som man kunde förvänta sig, det vill säga en svag syrlig ton med en svag nyans av pepparrot. Trist att man så ofta lockas att testa nyheterna.
Citera
2021-04-22, 21:26
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Köper aldrig Estrella numera just pga detta. Tråkiga smaker som smakar samma allihop.
Citera
2021-04-22, 22:09
Medlem
Bertil85s avatar
bbq med cola smak smakade som det skrivs typ . gillar man coca cola så är det värt att köpa.

vet inte vad för märke på det var på colan. chipsen var estrella.
Citera
2021-04-23, 22:50
Medlem
Ingen av de nya smakerna lockar inte ens att smaka även om man fick de gratis.
Håller med att det är så jävla trist att alla nya smaker ska ha sourcreme bara för att det är en populär smak.
Citera
2021-04-25, 01:08
Medlem
Sladdarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil85
bbq med cola smak smakade som det skrivs typ . gillar man coca cola så är det värt att köpa.

vet inte vad för märke på det var på colan. chipsen var estrella.

Var inget speciellt med denna chips men helt okej i kategorin BBQ. Det är Lays som gäller tycker jag ang BBQ chips.

https://www.google.com/search?q=bbq+chips&tbm=isch&ved=2ahUKEwjpg43m_5fwA hXu4rsIHT2hABIQ2-cCegQIABAA&oq=bbq+chips&gs_lcp=CgNpbWcQAzIECAAQQzI CCAAyAggAMgQIABAeMgQIABAeMgQIABAeMgQIABAeMgQIABAeM gQIABAeMgQIABAeUPg1WKBHY KpKaABwAHgAgAGtAYgBuwqSAQMwLjmYAQCgAQGqAQtnd3Mtd2l 6LWltZ8ABAQ&sclient=img&ei=36SEYKmYHu7F7_UPvcKCkAE &bih=754&biw=1536

Ang Grillchips håller Olw en hög standard på sina chips fast det smakar för lite rökt gullök men det kan man förstärka med nån lökdipp
Citera
2021-04-25, 01:11
Medlem
Sladdarens avatar
...
Citera
2021-04-25, 01:12
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sladdaren
Var inget speciellt med denna chips men helt okej i kategorin BBQ. Det är Lays som gäller tycker jag ang BBQ chips.

https://www.google.com/search?q=bbq+chips&tbm=isch&ved=2ahUKEwjpg43m_5fwA hXu4rsIHT2hABIQ2-cCegQIABAA&oq=bbq+chips&gs_lcp=CgNpbWcQAzIECAAQQzI CCAAyAggAMgQIABAeMgQIABAeMgQIABAeMgQIABAeMgQIABAeM gQIABAeMgQIABAeUPg1WKBHY KpKaABwAHgAgAGtAYgBuwqSAQMwLjmYAQCgAQGqAQtnd3Mtd2l 6LWltZ8ABAQ&sclient=img&ei=36SEYKmYHu7F7_UPvcKCkAE &bih=754&biw=1536

Ang Grillchips håller Olw en hög standard på sina chips fast det smakar för lite rökt gullök men det kan man förstärka med nån lökdipp

tyckte det var en ganska fräsh bbq smak med lite av colaläsk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in