Citat:
Ursprungligen postat av
irrbloss
Idag hittade jag de tre chipsnyheterna som kockar varit inblandade i att ta fram. Tänkte köpt en påse av varje sort, men tog bara två pga skammen att stå i kassan med tre påsar chips. Köpte Jalapeño och yoghurt samt Roast chicken. Hittills har jag bara testat Roast chicken, och även om de inte smakar direkt som grillad kyckling så var de riktigt goda. Ingen konstig eftersmak heller.
Edit: Har nu även testat Jalapeño och yoghurt. Mycket goda och fräscha chips - perfekta till sommaren. Smakar gurka och yoghurt med en liiiten hetta av jalapeño som kommer ett tag efteråt. Svårt att utse en vinnare av ovanstående två smaker, båda är goda på sitt sätt.
Jag är verkligen ingen fan av yoghurt men om man inte gillar det, skulle du ändå säga att de är ätbara eller är det lika bra att skippa det hela just bara för den smakdelen? Tar de andra smakerna överhanden?
Jag brukar passa på att fylla på chipslagret när jag är barnvakt, nåt skall man la ha för att man har småknoddar springandes hemmavid nån dag