2014-08-17, 15:41
Medlem
Förövrigt måste Falkenberg vara sveriges bästa hemmalag. Mål i 50 raka hemmamatcher nu. Mycket starkt.
Citera
2014-08-17, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Förövrigt måste Falkenberg vara sveriges bästa hemmalag. Mål i 50 raka hemmamatcher nu. Mycket starkt.

http://www.liveresultat.se/match/bRAWhA18/#tabellstallning;table;home

Ta inte i så du skiter ner dig.
Citera
2014-08-17, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Riven-Ost
http://www.liveresultat.se/match/bRAWhA18/#tabellstallning;table;home

Ta inte i så du skiter ner dig.
Förstår du ens min poäng? Falkenberg har gjort mål 50 hemmamatcher i rad. Vilket inget annat lag är i närheten av. Ja det är den totala tabellen som räknas men jag trodde att alla förstod vad jag menade.
Citera
2014-08-17, 16:23
Medlem
Citat:
Förstår du ens min poäng? Falkenberg har gjort mål 50 hemmamatcher i rad. Vilket inget annat lag är i närheten av. Ja det är den totala tabellen som räknas men jag trodde att alla förstod vad jag menade.

om du med "sveriges bästa hemmalag" menade att dom inte är i närheten av att vara ett av de bästa hemmalagen samtidigt som de alltid lyckas göra ett mål utan någon som helst garanti för poäng så förstår vi precis vad du menar.
Citera
2014-08-17, 16:33
Medlem
cudders avatar
Citat:
Man är ju inte bra bara för att man gör mål...
Citera
2014-08-17, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cudder
Man är ju inte bra bara för att man gör mål...
Nämn något annat lag som gjort mål 50 hemmamatcher i rad?
Citera
2014-08-17, 16:39
Medlem
cudders avatar
Citat:
Det är inget jag har koll på för det är helt jävla ointressant om man t.ex. gör mål i 50 hemmamatcher och förlorar samtliga.
Citera
2014-08-17, 16:40
Medlem
Citat:

du verkar inte riktigt fatta vad "ett av sveriges bästa hemmalag" innebär.

grattis, 1-5 emot MFF, ni får medalj för att ni gjorde mål. det fungerar inte riktigt så.
Citera
2014-08-17, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M.S
du verkar inte riktigt fatta vad "ett av sveriges bästa hemmalag" innebär.

grattis, 1-5 emot MFF, ni får medalj för att ni gjorde mål. det fungerar inte riktigt så.
Ni verkar ju lite halvt inskränkta om ni inte ser det stora i Falkenbergs svit. Dom kanske inte är Sveriges bästa hemmalag totalt sett, men det lär knappast ske att något annat svenskt lag kommer göra mål så många hemmamatcher i följd. Falkenberg bör tas på allvar. Punkt slut.
Citera
2014-08-17, 16:51
Medlem
Citat:
Ni verkar ju lite halvt inskränkta om ni inte ser det stora i Falkenbergs svit. Dom kanske inte är Sveriges bästa hemmalag totalt sett, men det lär knappast ske att något annat svenskt lag kommer göra mål så många hemmamatcher i följd. Falkenberg bör tas på allvar. Punkt slut.

nej, du verkar bara vara dum i huvudet som tror att deras svit - hur imponerande det än är - skulle göra dom till i närheten av sveriges bästa hemmalag. falkenberg har fyra segrar på 10 matcher på hemmaplan, fan va imponerande. joke.

vi ser nog det "stora" i deras svit, dock så leker vi väl helt enkelt inte kvällstidnings-journalister och ska komma med hyperboles så in i helvete och kalla dom sveriges bästa hemmalag
Senast redigerad av M.S 2014-08-17 kl. 16:54.
Citera
2014-08-17, 16:52
Medlem
cudders avatar
Citat:
Grattis FFF, ni gjorde mål på hemmaplan i Superettan och i 10 hemmamatcher i Allsvenskan. Ni är Sveriges bästa fotbollslag.
Citera
2014-08-17, 16:52
Medlem
Shuyins avatar
Godnatt AIK. Marcus Pode vinner på triss i kväll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in