Citat:
Ursprungligen postat av
OvanligtSpeciell
Tack som fan, det ska kanske lggas till att min personal experience hrstammar frn ssong 3. Var frsta avsnittet av ssong 3 jag kollade p. En person som satt och kollade in i en box och massa mnniskor som pratade sttande och allmnt okonventionellt.
Aldrig har jag sett en mer normbrytande och grnsverskridande serie, och jag tnker INTE se mer.
Tar med din korta sammanfattning och accepterar att skiten har 9.7.
Under tiden frstr jag mig p gudfadern istllet.
8,7 tror jag och inte mnga som rstat, serien har inte haft s hga tittarsiffror, endel kritiker har kallat det den bsta serien som ingen fljer. Antingen gillar man detta koncept eller s str man inte ut verkar det som, det r en serie som verkligen utmanar sina tittare jag gillar detta koncept och r faktiskt inte nnu redo att flja ngot annat som r inom normen som du uttrycker det. Men gr dig sjlv en tjnst se ngot du vill se istllet fr ngot som du br se fr att ka en viss status du vill ha, det r helt fel serie att flja bara fr att man ska. denna serie var en vacker gva till de absoluta hardcore fansen och Lynch/Frost verkar inte brytt sig ett spr om the mainstream dem du inte vill bli frknippad med