Citat:
Ursprungligen postat av
OvanligtSpeciell
Tack som fan, det ska kanske läggas till att min personal experience härstammar från säsong 3. Var första avsnittet av säsong 3 jag kollade på. En person som satt och kollade in i en box och massa människor som pratade stötande och allmänt okonventionellt.
Aldrig har jag sett en mer normbrytande och gränsöverskridande serie, och jag tänker INTE se mer.
Tar med din korta sammanfattning och accepterar att skiten har 9.7.
Under tiden förstår jag mig på gudfadern istället.
8,7 tror jag och inte många som röstat, serien har inte haft så höga tittarsiffror, endel kritiker har kallat det den bästa serien som ingen följer. Antingen gillar man detta koncept eller så står man inte ut verkar det som, det är en serie som verkligen utmanar sina tittare jag gillar detta koncept och är faktiskt inte ännu redo att följa något annat som är inom normen som du uttrycker det. Men gör dig själv en tjänst se något du vill se istället för något som du bör se för att öka en viss status du vill ha, det är helt fel serie att följa bara för att man ska. denna serie var en vacker gåva till de absoluta hardcore fansen och Lynch/Frost verkar inte brytt sig ett spår om the mainstream dem du inte vill bli förknippad med