2017-09-25, 15:01
Bannlyst
Nar hittar denna sig till netflix?
Citera
2017-09-25, 15:59
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JalleKalleBalle
Nar hittar denna sig till netflix?
Alla tre ssonger finns ju p HBO Nordic, jag r ytterst skeptisk till att de skulle slja serien vidare till Netflix. En av deras stora konkurrenter. Netflix slpper vl inte sina serier till konkurrenter.

Jag tror inte man vgar tnka p vad HBO har pungat ut fr att f till Twin Peaks, p Lynch/Frost stt d, sedan slpper de nog inte den vidare... ja, frutom till Blu-Ray och DVD d. Sina serier r ju dragplster fr att f kunder.
Citera
2017-09-25, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emma80
Alla tre ssonger finns ju p HBO Nordic, jag r ytterst skeptisk till att de skulle slja serien vidare till Netflix. En av deras stora konkurrenter. Netflix slpper vl inte sina serier till konkurrenter.

Jag tror inte man vgar tnka p vad HBO har pungat ut fr att f till Twin Peaks, p Lynch/Frost stt d, sedan slpper de nog inte den vidare... ja, frutom till Blu-Ray och DVD d. Sina serier r ju dragplster fr att f kunder.
Dock verkar ju HBO ppna fr att punga fram mer pengar, David Lynch har i ett uttalande sagt att en fortsttning kan vara aktuell men det kommer drja. Nr tp kom slogs ju rekordet i nyregistreringar sen ser det heller inte ut att vara det mest pkostade projektet s vad jag frsttt har det varit gynnsamt fr HBO samtidigt som det hyllas av mnga kritiker.
Citera
2017-09-27, 15:56
Medlem
psaks avatar
Lskigt och spnnande slutavsnitt! Lynch visar klass. Vad gller att fatta allt har han ju sagt att hans filmer ska knnas, snarare n analyseras, s det r nog ingen strre id att banka skallen i vggen.

Betydligt bttre ssong n de verskattade frsta enligt mig.
Citera
2017-09-27, 17:39
Medlem
c014s avatar
Det r showtime och inte hbo...
Citera
2017-09-28, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psak
Lskigt och spnnande slutavsnitt! Lynch visar klass. Vad gller att fatta allt har han ju sagt att hans filmer ska knnas, snarare n analyseras, s det r nog ingen strre id att banka skallen i vggen.

Betydligt bttre ssong n de verskattade frsta enligt mig.
Frsta ssongen samt inledningen av ssong 2 r grymt underskattat, konstigt att ingen kunnat toppa det p snart 28 r
Citera
2017-09-28, 14:13
Medlem
psaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amelito
Frsta ssongen samt inledningen av ssong 2 r grymt underskattat, konstigt att ingen kunnat toppa det p snart 28 r
Frsta hade tminstone lagom antal avsnitt s att inte man hann ledsna :P Klart sknare stmning i tredje.
Citera
2017-10-07, 19:31
Bannlyst
Vad r det hr fr pretentis skit? Nu har jag sett 5 minuter och har ftt starta om det 10 gnger och r allmnt jvla irriterad men detta r ju ren och skr avfring.

Kan ngon snlla spoila vad hela serien handlar om s att jag slipper kolla p den hr jvla skiten? knner redan nu att jag inte vill se mer. 9.7 p IMDB vad in i helvete.

Mer grnsverskridande skit har jag aldrig sett maken till.

Jag vill kunna sga att jag har sett det men kommer inte klara av att verkligen se detta om det r 3 ssonger med sdan hr avfring. Spoila, snlla avsluta mitt lidande.
Senast redigerad av OvanligtSpeciell 2017-10-07 kl. 19:34.
Citera
2017-10-07, 22:40
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OvanligtSpeciell
Vad r det hr fr pretentis skit? Nu har jag sett 5 minuter och har ftt starta om det 10 gnger och r allmnt jvla irriterad men detta r ju ren och skr avfring.

Kan ngon snlla spoila vad hela serien handlar om s att jag slipper kolla p den hr jvla skiten? knner redan nu att jag inte vill se mer. 9.7 p IMDB vad in i helvete.

Mer grnsverskridande skit har jag aldrig sett maken till.

Jag vill kunna sga att jag har sett det men kommer inte klara av att verkligen se detta om det r 3 ssonger med sdan hr avfring. Spoila, snlla avsluta mitt lidande.
Fast du kan ju inte sga att du har sett den ven om du vet diverse hndelser som utspelas. S med det i tanken s bryr du dig egentligen inte om att du kan sga att sga att du har sett den. Och att sedan tillgga att du inte ens vill se den s har du ingen anledning att spendera tid p att se eller lsa om serien.

Med det sagt kommer du nd inte f hel sammanfattning av serien frn ngon hr eftersom det r mnga frgor utan svar som man fr tolka p egen hand. Drfr skulle du, ven om du hade ftt en sammanfattning, slutat upp med ngon annans subjektiva tolkning p berttelsen, vilket som inte ndvndigtvis stmmer.
Senast redigerad av Kickex 2017-10-07 kl. 22:42.
Citera
2017-10-07, 22:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Fast du kan ju inte sga att du har sett den ven om du vet diverse hndelser som utspelas. S med det i tanken s bryr du dig egentligen inte om att du kan sga att sga att du har sett den. Och att sedan tillgga att du inte ens vill se den s har du ingen anledning att spendera tid p att se eller lsa om serien.

Med det sagt kommer du nd inte f hel sammanfattning av serien frn ngon hr eftersom det r mnga frgor utan svar som man fr tolka p egen hand. Drfr skulle du, ven om du hade ftt en sammanfattning, slutat upp med ngon annans subjektiva tolkning p berttelsen, vilket som inte ndvndigtvis stmmer.

Tycker du har en trkig instllning.

Jag r en prettohipsterbg och denna jvla serie r ratad som riktigt bra, vilket r utom mitt frstnd, men nu r det som det r. Andra bra serier och filmer som jag inte gillat men som r hgt rankade har jag trots allt klarat av men detta r ju inte ens kul.
Fick huvudvrk av frsta avsnittet. Nu vet jag att alla frsta avsnitt av alla serier r lite svra, trailer park boys, denna excellenta serie var verkligen ny i stilen fr mig, men nu r jag givetvis glad att jag gjorde det valet. Men detta r bara dligt, och med tanke p att alla hr inne r vrsta prettohipsterbgarna som verkar mena att ngot som r s svrt som mjligt r s bra som mjligt blir jag inte mer sugen av att fullflja mitt tittande.

S sammanfattning nu tack
Citera
2017-10-08, 00:57
Medlem
Hirvis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OvanligtSpeciell
Tycker du har en trkig instllning.

Jag r en prettohipsterbg och denna jvla serie r ratad som riktigt bra, vilket r utom mitt frstnd, men nu r det som det r. Andra bra serier och filmer som jag inte gillat men som r hgt rankade har jag trots allt klarat av men detta r ju inte ens kul.
Fick huvudvrk av frsta avsnittet. Nu vet jag att alla frsta avsnitt av alla serier r lite svra, trailer park boys, denna excellenta serie var verkligen ny i stilen fr mig, men nu r jag givetvis glad att jag gjorde det valet. Men detta r bara dligt, och med tanke p att alla hr inne r vrsta prettohipsterbgarna som verkar mena att ngot som r s svrt som mjligt r s bra som mjligt blir jag inte mer sugen av att fullflja mitt tittande.

S sammanfattning nu tack

Okej.

Citera
2017-10-08, 14:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hirvi
Okej.

Tack som fan, det ska kanske lggas till att min personal experience hrstammar frn ssong 3. Var frsta avsnittet av ssong 3 jag kollade p. En person som satt och kollade in i en box och massa mnniskor som pratade sttande och allmnt okonventionellt.
Aldrig har jag sett en mer normbrytande och grnsverskridande serie, och jag tnker INTE se mer.

Tar med din korta sammanfattning och accepterar att skiten har 9.7.
Under tiden frstr jag mig p gudfadern istllet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in