Citat:
Ursprungligen postat av
Kickex
Fast du kan ju inte sga att du har sett den ven om du vet diverse hndelser som utspelas. S med det i tanken s bryr du dig egentligen inte om att du kan sga att sga att du har sett den. Och att sedan tillgga att du inte ens vill se den s har du ingen anledning att spendera tid p att se eller lsa om serien.
Med det sagt kommer du nd inte f hel sammanfattning av serien frn ngon hr eftersom det r mnga frgor utan svar som man fr tolka p egen hand. Drfr skulle du, ven om du hade ftt en sammanfattning, slutat upp med ngon annans subjektiva tolkning p berttelsen, vilket som inte ndvndigtvis stmmer.
Tycker du har en trkig instllning.
Jag r en prettohipsterbg och denna jvla serie r ratad som riktigt bra, vilket r utom mitt frstnd, men nu r det som det r. Andra bra serier och filmer som jag inte gillat men som r hgt rankade har jag trots allt klarat av men detta r ju inte ens kul.
Fick huvudvrk av frsta avsnittet. Nu vet jag att alla frsta avsnitt av alla serier r lite svra, trailer park boys, denna excellenta serie var verkligen ny i stilen fr mig, men nu r jag givetvis glad att jag gjorde det valet. Men detta r bara dligt, och med tanke p att alla hr inne r vrsta prettohipsterbgarna som verkar mena att ngot som r s svrt som mjligt r s bra som mjligt blir jag inte mer sugen av att fullflja mitt tittande.
S sammanfattning nu tack