2006-05-26, 09:22
Medlem
SC sXes avatar
Kul att Anaheim vaknat till lite, men inte kan man väl vända ett 0-3-underläge? Det var ju nästan tvunget att det skulle komma en förlust för Oilers efter sju raka segrar, och man har ju en tendens att resa sig direkt efter en förlust så jag tror dem avgör redan på lördag.

Tungt avbräck för Sabres med Tallinder borta för resten av slutspelet. I serien mot Carolina så kanske man klarar sig vidare, men inte kan man väl vinna Stanley Cup utan sin bästa back? Dessutom har man ju Kalinin och Numminen borta. Numminen visserligen day-to-day, men ändå.

...och varför fortsätter Canal+ att pissa på NHL-fansen? Att dem kör med dem sämsta svenska avskräden som kommentatorer istället för nordamerikanska original kan man ju leva med, men nu missar man ju Buffalo-Carolina inatt för att det spelas korgboll. Vad är det som hindrar dem att köra NHL samtidigt på en annan kanal, det funkar ju alldeles utmärkt med Premier League....
Citera
2006-05-26, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SC sXe
...och varför fortsätter Canal+ att pissa på NHL-fansen? Att dem kör med dem sämsta svenska avskräden som kommentatorer istället för nordamerikanska original kan man ju leva med, men nu missar man ju Buffalo-Carolina inatt för att det spelas korgboll. Vad är det som hindrar dem att köra NHL samtidigt på en annan kanal, det funkar ju alldeles utmärkt med Premier League....

"Vi kommer att visa samtliga matcher som återstår av slutspelet"

Sen kan jag bara hålla med om svenska kommentatorerna. Niklas Holmgren är den enda som jag tycker är bra. De andra har ingen särskilt bra koll och Fredrikssons uttal av namnen är pinsamma.
Citera
2006-05-26, 11:14
Medlem
Meanmachines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stuka
ja, 25-3 i skott är ju rätt gapigt.

5-3 till anaheim nu, men hur mycket spelar chris pronger per match, 45 minuter?

I natt lira han 25:48...
Citera
2006-05-26, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SC sXe
Kul att Anaheim vaknat till lite, men inte kan man väl vända ett 0-3-underläge? Det var ju nästan tvunget att det skulle komma en förlust för Oilers efter sju raka segrar, och man har ju en tendens att resa sig direkt efter en förlust så jag tror dem avgör redan på lördag.

Tungt avbräck för Sabres med Tallinder borta för resten av slutspelet. I serien mot Carolina så kanske man klarar sig vidare, men inte kan man väl vinna Stanley Cup utan sin bästa back? Dessutom har man ju Kalinin och Numminen borta. Numminen visserligen day-to-day, men ändå.

www.streamtvnow.tv <-- då kan du välja mellan OLN eller CBC.
Citera
2006-05-26, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nanteq
www.streamtvnow.tv <-- då kan du välja mellan OLN eller CBC.

Har noll koll på nätet när de gäller tv sändningar där, vad menas med detta? att man kan se matcherna live där? (förmodligen en idiot fråga, men har somsagt noll koll)
Citera
2006-05-26, 14:47
Medlem
xploddans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenic
Har noll koll på nätet när de gäller tv sändningar där, vad menas med detta? att man kan se matcherna live där? (förmodligen en idiot fråga, men har somsagt noll koll)
Ja. För 30 kr i månaden.

Se detta och påstå att ni inte ryser:
http://www.youtube.com/watch?v=meLpuF9UMvk
Citera
2006-05-26, 15:12
Medlem
Icecubes avatar
Anaheim var helt klart det bättre laget men samtidigt, vilka jävla skitmål de fick! Rent upprörande. Både de första och andra målet fick mig att må riktigt dåligt.

Citat:
Ursprungligen postat av xploddan

Lite roligt att t o m Anaheims målvakt skrattar åt det. Riktigt skön stämning.

Det påminner nästan om detta
http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Mecca_skyline.jpg
Citera
2006-05-27, 02:35
Medlem
Zells avatar
Jag hoppas vid gudarna att Anaheim repar sig och vinner hela skiten. Årets skräll? Kanske, men de har sett starka ut under hela säsongen, men samtidigt inte varit direkt tippade för Stanley Cup titeln. Jag håller tummarna för Anaheim.
Citera
2006-05-27, 12:15
Medlem
xploddans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zell
Jag hoppas vid gudarna att Anaheim repar sig och vinner hela skiten. Årets skräll? Kanske, men de har sett starka ut under hela säsongen, men samtidigt inte varit direkt tippade för Stanley Cup titeln. Jag håller tummarna för Anaheim.
Är väl en större skräll om Edmonton vinner?

Dessutom tycker jag Anaheim sett starka ut först efter OS-uppehållet, innan dess var de lite under medel.
Citera
2006-05-27, 13:33
Medlem
Zells avatar
Citat:
Är väl en större skräll om Edmonton vinner?

Dessutom tycker jag Anaheim sett starka ut först efter OS-uppehållet, innan dess var de lite under medel.

Sant, men det var det också jag syftade på, att Anaheim efter OS-uppehållet hittade en jäkla form. Edmonton har ju svackat hit och dit, men ändå haft en okej grundform.

Om vi säger så här, om man kollade på dessa två lag innan OS-uppehållet, så såg Edmonton ut att komma längre än Anaheim.

Skitsamma, inatt är det en ny match och det ska bli jäkligt roligt att titta på och se om Anaheim klarar av detta.

Du och jag Xploddan får väl fortsätta och gråta över att Rangers blev ordentligt piskat och överkört (jag antar att du håller på dem, med tanke på din avatar).
Citera
2006-05-27, 14:33
Medlem
xploddans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zell
Du och jag Xploddan får väl fortsätta och gråta över att Rangers blev ordentligt piskat och överkört (jag antar att du håller på dem, med tanke på din avatar).
Ja tyvärr. :P Men tycker ändå att det varit en fördjävla bra säsong av Rangers, de var ju trots allt seedade sist av alla lag innan säsongen började.
Citera
2006-05-27, 14:50
Medlem
Headquakes avatar
Citat:
Ja. För 30 kr i månaden.

Mäktigt!
Jag fick rysningar. Otroligt mäktigt med en sådan allsång och dessutom varade den ett tag med.

F.ö. så håller jag på Rangers och Kasparitis har alltid varit lite av en favorit med sitt uppoffrande och hänsynslösa spel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in