2006-06-19, 14:22
Medlem
13 Stanley Cup-finaler har gått till 7 matcher. I 11 av dem har hemmalaget vunnit. Ska Carolina följa traditionen?
Citera
2006-06-19, 15:16
Medlem
mishimas avatar
Sorry om det har tagits upp tidigare i tråden, men vet någon om det finns någon webradiostation som sänder matchen? Befinner mig hos mina föräldrar som inte har Canal plus.
Citera
2006-06-19, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Sorry om det har tagits upp tidigare i tråden, men vet någon om det finns någon webradiostation som sänder matchen? Befinner mig hos mina föräldrar som inte har Canal plus.

http://www.nhl.com

Klicka sedan på "Scores" (i menyn till vänster). Där kan man se ställningen i matchen samt statistik. Klicka på "Listen" (strax innan matchen börjar).
Citera
2006-06-19, 16:18
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skoula
http://www.nhl.com

Klicka sedan på "Scores" (i menyn till vänster). Där kan man se ställningen i matchen samt statistik. Klicka på "Listen" (strax innan matchen börjar).

Vielen dank!
Citera
2006-06-19, 16:56
Medlem
xploddans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Vill du hellre se matchen så föreslår jag att du betalar 30 kr för 1 månad hos streamtvnow.tv. Helt ok kvalitet och det slår ju webbradio helt klart.
Citera
2006-06-19, 17:11
Medlem
bubsters avatar
Arrggghhhhh....det verkar som om ComHem kommer stänga ned i natt för arbete. Detta är ju inte sant!!! Det blir att hitta någon stream istället. SUCK!!

Citat:
Driftinformation
Tillfälligt avbrott på Bredband och Telefoni från Com Hem

Com Hem har slutit avtal med Banverket Telenät om ett nationellt stamnät med mycket hög överföringskapacitet - hela 10 Gigabit/s. Det nya avtalet förbättrar avsevärt kvaliteten i Com Hems nät och ger oss väsentlig större bandbredd än idag, med möjlighet att fortsätta vår starka tillväxt inom Bredband och Telefoni.
Samtliga tre tjänster från Com Hem, Digital-tv, Bredband och Telefoni kommer att använda den nya nätlösningen.
Installation och driftsättning av stamnätet kommer att ske nattetid för att minimera störningarna för dig som kund.

I Stockholm sker arbetet den 20/6 mellan kl. 02.00 - 06.00 vilket kommer att medföra avbrott på alla dina tjänster under denna tid.

Med vänliga hälsningar,
Com Hem AB
Kundservice
Citera
2006-06-19, 18:00
Medlem
xploddans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bubster
Arrggghhhhh....det verkar som om ComHem kommer stänga ned i natt för arbete. Detta är ju inte sant!!! Det blir att hitta någon stream istället. SUCK!!
Hahaha klart de ska stänga ner exakt kl 2 också.
Citera
2006-06-20, 01:54
Medlem
Sjuttiotvås avatar
Bara en kvart kvar till nedsläpp nu! Ska bli kul att se en avgörande Stanley Cupmatch nu som lite kontrast till all fotboll.

Hoppas på en bra match nu, heja Oilers!
Citera
2006-06-20, 02:03
Medlem
Night Stalkers avatar
Peeeenis. Streamtvnow buffrar som en apa.

Hoppas det blir bättre till matchen för det här går ju fan inte.
Citera
2006-06-20, 02:29
Medlem
Sjuttiotvås avatar
1-0 till Hurricanes omgående. Riktigt rolig match för att vara så viktig match än så länge. Hoppas det fortsätter så.

Längesen jag såg en amerikansk hockeypublik så här entusiastisk.

Heja Oilers!
Citera
2006-06-20, 02:32
Medlem
xploddans avatar
Herrejävlar vilken stämning. ALLA i hela arenan står upp och skriker konstant. Högt tempo av båda lagen och en jävla massa tacklingar så här i inledningen, helt underbart.

Edit: Nu när perioden är över så kan jag säga att det var nog en av de bästa perioder jag sett i detta slutspel. Den hade allt och lite till... Speciellt med de kontroversiella sista sekundrarna.
Citera
2006-06-20, 03:14
Medlem
Härligt att se vilken vilja det finns i denna match. Eric Staal är rejält övertänd och kör över Markkanen, Cory Stillman backcheckar (!) och Kevyn Adams får rejält ont efter att ha täckt skott men reser sig upp ändå som om inget hänt.
Brind´Amour har 7-2 i tekningar. Det tyder på att han har enorm vinnarinstinkt och minst 100% koncentration! Han förtjänar onekligen en Stanley Cup-ring, har förlorat båda finalerna han spelat i (97 och 02). Carolina hade aldrig varit i final utan honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in