2005-07-30, 14:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Klevis
Pittsburgh vill visst ha både Foppa och Näslund... med Lemieux och Crosby kan det ju bli ett riktigt intressant lag...
Det låter mkt intressant, Det är inte en omöjlighet att dom lyckas locka till sej "Foppa" och Näslund. Men det finnas alltid ett men, Vem ska åka runt och skydda dom tre då?
Citera
2005-07-30, 14:22
Medlem
Ralfons avatar
Åh, det var skönt att touch-icingen kvarstår (att domarna får lite friare tolkningsmöjligheter är bara positivt) och att målvakterna visst får spela bakom målet, om än i något begränsad omfattning.
Citera
2005-07-30, 17:52
Medlem
Sujoks avatar
Lemieux hur blir det med hans lön iom han äger klubben. Tar han även ut spelar lön och isåfall hur mycket?

Med tanke på att det spekuleras i att Pittsburgh kanske skriver kontrakt med både näslund och foppa, då lär de ha rätt mycket pengar till övers.
Citera
2005-07-30, 17:54
Medlem
icys avatar
Hmm... man kanske skall läsa igenom hela tråden nästa gång.
Touch icing kvarstår!

Regleländringarna verkar bra.
Nu kommer nu målvakterna hålla nollan mycket mer sällan, vilket gör att hålla nollan får än större status.
Citera
2005-07-30, 18:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sebbzuz
Det låter mkt intressant, Det är inte en omöjlighet att dom lyckas locka till sej "Foppa" och Näslund. Men det finnas alltid ett men, Vem ska åka runt och skydda dom tre då?

Har de inte stygge polacken Oliwa kvar då?
Citera
2005-07-30, 20:45
Medlem
Vobblers avatar
Personligen tror jag Foppa blir kvar i Colorado.

1. Pengar har han redan.

2. Han är nog lite för feg för att byta klubb. Han trivs i Denver och spelar nog gärna ett år till för kaffepengar.

Sen skulle det vara fräckt att se honom lira i tex penguins, men som sagt, jag är skeptisk.
Citera
2005-07-31, 02:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vobbler
Personligen tror jag Foppa blir kvar i Colorado.

1. Pengar har han redan.

2. Han är nog lite för feg för att byta klubb. Han trivs i Denver och spelar nog gärna ett år till för kaffepengar.

Sen skulle det vara fräckt att se honom lira i tex penguins, men som sagt, jag är skeptisk.
1. Han må ha pengar, men han vill nog endå tjäna lite mer än dom 4.75 miljoner dollar som Avelanche kan erbjuda.

2. Han är faktiskt lite för feg för att byta klubb men att spela med Näslund kanske betyder mer än att spela kvar o Colorado.

Citat:
Jag vet inte om han har fått ngt kontrakts förslag ännu.
Citera
2005-07-31, 07:25
Medlem
haha om man ska räkna med att dom behöver nån som skyddar dom så passar ju Vancouver utmärkt....Bertuzzi bryter nacken på den som rör dom! sen har dom ju Öhlund, May och Ruutu som en liten bonus ..Ruutu har iofs hotat Foppa förut med det ena och det andra :P
Citera
2005-07-31, 10:11
Moderator
vfs avatar
Citat:

Han tillhör väl Devils numera? Det är flera år sedan han var i Pittsburgh.
Citera
2005-07-31, 12:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av vf
Han tillhör väl Devils numera? Det är flera år sedan han var i Pittsburgh.
Jag va inne på samma sak som dej vf, han är nog i devils.

Citat:
Ursprungligen postat av KateH
haha om man ska räkna med att dom behöver nån som skyddar dom så passar ju Vancouver utmärkt....Bertuzzi bryter nacken på den som rör dom! sen har dom ju Öhlund, May och Ruutu som en liten bonus ..Ruutu har iofs hotat Foppa förut med det ena och det andra :P
mmm men Bertuzzi är avstängd nu Fast jag tycker att dom kan häva avstägningen. Det är ju endast hockey... Folk skadar sig med jämna mellanrum händer inte mkt då...
Citera
2005-07-31, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sebbzuz
mmm men Bertuzzi är avstängd nu Fast jag tycker att dom kan häva avstägningen. Det är ju endast hockey... Folk skadar sig med jämna mellanrum händer inte mkt då...

Jo, fast Bertuzzi hade gått ut i media långt innan att han skulle sänka Moore. Så det gick inte att skylla på olyckshändelse direkt...han förtjänar det han får
Citera
2005-07-31, 23:43
Moderator
vfs avatar
Lemieux, Crosby och Malkin sug på den en stund.

Super Mario fortsätter att lira lite till, helt jävla underbart om han får
vara frisk.

http://expressen.se/index.jsp?a=412512
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in