Citat:

Ett stort tack även till dig för visad uppskattning!
 Jag kunde aldrig ana att denna tråden skulle bli så långdragen när jag startade den på nyårsdagen. Då skall man dessutom ha i minne att min kontakt redan då pågått ca 3 månader. Jag är glad för att Shola inte verkar road av att googla för det finns hur många möjligheter som helst att googla sig fram till denna tråd. Att detta fortfarande pågår tror jag till stor del beror på att han är en misslyckad scammer och således inte har någon framgång med andra offer heller. Samtidigt är han väldigt lättstött, vilket visat sig flera gånger när han sagt "bye" med flera av sina andra karaktärer till en del av mina andra karaktärer. Det är en avvägning vad man kan och inte kan skriva och ibland blir det fel och då får man antingen backa eller så blir det avslut.Pippa har skickat ett mail till Shola:
	Citat:

skickat den 27 maj 4:53 PM
Hello my lovely Shola
There is no reason for you to be upset with me. You told me that i could give Roger your phone number, now i gave him the address to your email instead, what is worse with doing that? You never told me that you were not willing to have contact with him. Did you?
I don't want to be a part of this and if you don't want to help Roger you can tell him yourself, i am not going to run your errands.
Don't let Rogers and Juliets private affairs come between you and me. Let them take care of their own business. I have told Juliet that i will help her with money, but since she never write back to me, i am not sure any more.
Have a nice evening
Your cutest Pippa
Hello my lovely Shola
There is no reason for you to be upset with me. You told me that i could give Roger your phone number, now i gave him the address to your email instead, what is worse with doing that? You never told me that you were not willing to have contact with him. Did you?
I don't want to be a part of this and if you don't want to help Roger you can tell him yourself, i am not going to run your errands.
Don't let Rogers and Juliets private affairs come between you and me. Let them take care of their own business. I have told Juliet that i will help her with money, but since she never write back to me, i am not sure any more.
Have a nice evening
Your cutest Pippa
Juliet är inte direkt på hugget tycker jag så därför tänkte jag försöka muntra upp henne så det blir lite fart på henne.
 För att reta er fantasi lite redan nu så kan jag tala om att kvällen i morgon kommer att bli en av Rogers lyckligare stunder i livet.
 Han kommer givetvis att delge Juliet vad som hänt och man kan bara hoppas att hon också blir glad, men framförallt att hon tror på honom.