Citat:
Ursprungligen postat av
Brunton77
Haha det här är väldigt underhållande Ts, att du tar dig tid att ljuga ihop berättelser och skriva långa brev för att underhålla oss. Stort tack

Stort tack för visad uppskattning!
Man kan väl säga att jag lärt känna min scammer till viss del med tanke på vad jag skrev i mitt förra inlägg om hur jag trodde Shola skulle reagera. Sholas svar till Pippa:
Citat:
mottaget den 26 maj 1:11 PM
Hello Dear baby girl
Thanks u for your message and I Hope u are fine there baby, i just reading message from Roger this morning, why do u give my address to roger, why he ask me money to help her girlfriend, he is man, why can he help her girl, pls, tell he i do not have money, if he love Juliet, find way to help her, i am very up set with u,
waiting to read from u,
have a nice day,
shola
Om han nu hade varit det minsta lilla smart så kunde han ju skrivit att han skulle hjälpa henne och senare kunde han ha skrivit som Juliet att hon hade fått hjälp med pengar av honom. Så skulle jag gjort om jag haft förhoppning om att få dessa utlagda pengar ersatta av Roger.
Pippa har jobbet att tänka på så Shola får nog vänta någon eller några dagar på ett svar. Däremot har Roger skickat ett mail till Juliet:
Citat:
skickat den 26 maj 2014 17:03:24
Hello my darling Juliet!
Yesterday I sent a letter to Pippas boyfriend and asked him to help you. He has not answered yet but he has probably left and is now trying to find you. He is a very good man and and I'm sure that he will help you in any way he can. If you just stay at home I think he will come and visit you, maybe he already has? I hope to hear from you soon my sweetheart!
Feel my soft kisses all over your body // Roger
Just det ja, Juliet har ju bara tillgång till internet på arbetet. Nåja, jag tror nog hon kan läsa mailet ändå.